Alpha SecureWeb
Η υπηρεσία Alpha SecureWeb αναβαθμίζεται
- Τι είναι η υπηρεσία “Alpha SecureWeb”;
- Πότε τίθεται σε εφαρμογή η υπηρεσία "Alpha SecureWeb";
- Τι αλλάζει με την υπηρεσία "Alpha SecureWeb";
- Πώς με βοηθάει η υπηρεσία "Alpha SecureWeb" ;
- Πώς λειτουργεί η υπηρεσία "Alpha SecureWeb";
- Τι πρέπει να κάνω για την ολοκλήρωση ηλεκτρονικής συναλλαγής;
- Πώς λειτουργούν τα Push Notifications για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών με χρήση κάρτας;
- Τι θα συμβεί αν δεν έχω ενεργοποιήσει τα Push Notifications;
- Τι είναι το e-com PIN και πώς λειτουργεί σε ηλεκτρονικές αγορές;
- Απαιτείται εγγραφή της κάρτας μου; (απώλεια, λήξη κάρτας)
- Υπάρχει χρέωση για την εγγραφή στο e-Banking;
- Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και για πρόσθετες τραπεζικές κάρτες;
- Μπορώ να αλλάξω τον αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου;
- Μπορώ να πραγματοποιώ αγορές με τις κάρτες μου Alpha Bank από μη συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα;
- Η διαδικασία ισχυρής ταυτοποίησης ισχύει για όλες τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μου με χρήση κάρτας;
- Τι ισχύει για τις πάγιες εντολές;
- Τι ισχύει για τις επαναλαμβανόμενες αγορές με κάρτα;
- Τι ισχύει για τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια;
- Τι ισχύει για αγορές από ηλεκτρονικό κατάστημα χώρας εκτός Ε.Ε;
- Μπορώ να επαληθεύσω μια ηλεκτρονική πληρωμή με κάρτα, αν έχω μόνο ένα έξυπνο ρολόι ή άλλα έξυπνα wearables πάνω μου;
- Μπορώ να κάνω μια αγορά χρησιμοποιώντας οποιονδήποτε υπολογιστή; Χρειάζεται η εγκατάσταση ειδικού λογισμικού;
- Εάν η τράπεζα παρέχει βιομετρικό έλεγχο ταυτότητας και κωδικό SMS, μπορώ να χρησιμοποιήσω και τα δύο για ηλεκτρονικές πληρωμές;
- Πώς ξεμπλοκάρω την κάρτα μου στην υπηρεσία "Alpha SecureWeb";
- Τι να κάνω αν ξεχάσω το e-com PIN της κάρτας μου;
- Θα λάβω Push Notification από το myAlpha Mobile χωρίς internet;
- Τι θα συμβεί αν επιλέξω αλλαγή του τρόπου αποστολής του myAlpha Code κατά τη διάρκεια της συναλλαγής;
- Τι είναι το myAlpha Code;