Πιστωτικές Κάρτες
Eπωφεληθείτε από το μοναδικά Προγράμματα Επιβράβευσης της Alpha Bank και απολαύστε προνόμια από την πρώτη κιόλας αγορά σας.
Χρεωστικές κάρτες
Κάντε την καθημερινότητά σας πιο απλή και εύκολη, χαρίστε Bonus στις συναλλαγές σας.
Προπληρωμένες Κάρτες
Οργανώστε τα οικονομικά σας στα μέτρα σας και αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο.
Προγράμματα Επιβράβευσης
Γνωρίστε έναν κόσμο μοναδικών προνομίων και υπηρεσιών, που σας χαρίζουν τα Προγράμματα Επιβράβευσης των καρτών Alpha Bank.
Ψηφιακά Πορτοφόλια
Γνωρίστε και εσείς τα ψηφιακά πορτοφόλια που παρέχει η Alpha Bank και απλοποιήστε την καθημερινότητά σας
Υπηρεσίες
Γρήγορες πληρωμές, μεγαλύτερη ασφάλεια και άμεση ενημέρωση με τις υπηρεσίες των καρτών Alpha Bank.
Νέα & Προσφορές
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
Αποκτήστε το Dentist Pass από την Alpha Bank
Επιλέξτε την Alpha Bank για το Dentist Pass και λάβετε 40€ για οδοντίατρο ή ορθοδοντικό για το παιδί σας. Κάντε την αίτησή σας σε 3 απλά βήματα.
Απόκτησε Youth Pass από την Alpha Bank
Αν είσαι 18-19 ετών, επίλεξε την Alpha Bank για το Youth Pass και λάβε 150€ για τουρισμό, πολιτισμό ή μεταφορές.
Αποκτήστε Market Pass από την Alpha Bank
Επιλέξτε την Alpha Bank για το Market Pass και λάβετε ποσό ενίσχυσης για αγορές σε καταστήματα τροφίμων.
Πώς να κάνετε αίτηση αμφισβήτησης για συναλλαγή με κάρτα
Δείτε πώς μπορείτε να αμφισβητήσετε συναλλαγές σε 5 απλά βήματα.
Nέος Πελάτης
Ανοίξτε τον πρώτο σας λογαριασμό στην Alpha Bank από το κινητό σας
e-Βanking
Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα στις συναλλαγές σας, από όπου και να βρίσκετε, όποιο μέσο και αν επιλέξετε για να πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας
Online κωδικοί e-Banking
Αν είστε ήδη πελάτης μας, αποκτήστε κωδικούς e-Banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας.
Ψηφιακά Πορτοφόλια
Γνωρίστε και εσείς τα ψηφιακά πορτοφόλια που παρέχει η Alpha Bank και απλοποιήστε την καθημερινότητά σας.
Mobile apps
Ο έλεγχος και η διαχείριση των οικονομικών σας είναι στο χέρι σας, με τις σύγχρονες εφαρμογές της Alpha Bank για κινητό και tablet.
Ενημέρωση Στοιχείων
Αλλάξτε ή πιστοποιήστε τα προσωπικά στοιχεία σας χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.
Online Προϊόντα
Αποκτήστε και διαχειριστείτε online τα τραπεζικά σας προϊόντα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Εργαλεία
Για κάθε τραπεζική ανάγκη που θέλετε να καλύψετε ηλεκτρονικά, έχουμε την υπηρεσία που σας ταιριάζει.
Υποστήριξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Χρειάζεστε βοήθεια; Βρείτε απαντήσεις και συμβουλές σχετικά με τα ψηφιακά κανάλια μας.
Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Για να διαχειρίζεστε τον λογαριασμό σας

Με ποιους τρόπους μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία μου;

Μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας online μέσα από το myAlpha Web ή το myAlpha Mobile:

  1. Συνδέεστε με τους κωδικούς σας.
  2. Επιλέγετε την online ενημέρωση εγγράφων από το μενού.
  3. Επιλέγετε το στοιχείο που θέλετε να ενημερώσετε και το είδος εγγράφου που θα ανεβάσετε.
  4. Υποβάλλετε το ηλεκτρονικό έγγραφο.

Αν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια κάρτα Alpha Bank.

  1. Στη σελίδα Ενημέρωση Στοιχείων, βρείτε την εφαρμογή «Online ενημέρωση εγγράφων».
  2. Συμπληρώνετε τα στοιχεία της κάρτας σας Alpha Bank.
  3. Επιλέγετε το στοιχείο που θέλετε να ενημερώσετε και το είδος εγγράφου που θα ανεβάσετε.
  4. Υποβάλλετε το ηλεκτρονικό έγγραφο.

Επίσης, μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά μέσα από το eGov-KYC.

Μπορώ να προσθέσω συνδικαιούχους στον λογαριασμό μου;

Ναι, σε όποιο κατάστημα σας εξυπηρετεί.

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, πρέπει:

Δεν αναγνωρίζω μια συναλλαγή στον λογαριασμό μου. Τι να κάνω;

Κάντε αμφισβήτηση συναλλαγής:

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τον ακίνητο λογαριασμό μου;

Online από τον υπολογιστή ή το κινητό σας, εφόσον:

  • Είστε ένας από τους δικαιούχους του λογαριασμού.
  • Τα στοιχεία σας είναι πλήρως ενημερωμένα. Δείτε όλους τους τρόπους που μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας.
  • Ο λογαριασμός σας δεν είναι ακίνητος πάνω από 20 χρόνια.
  • Ο λογαριασμός δεν έχει φραγή (περιορισμό στη χρέωση ή/και πίστωση ποσών).
  • Έχετε προηγουμένως προσθέσει τον λογαριασμό στο προφίλ σας.

Συνδεθείτε στο myAlpha Web από τον υπολογιστή σας ή στο myAlpha Mobile από το κινητό σας, και ενεργοποιήστε τον λογαριασμό σε 2 απλά βήματα:

  1. Εντοπίστε τον ακίνητο λογαριασμό στην αρχική οθόνη (Επισκόπηση), στην κατηγορία «Λογαριασμοί».
  2. Επιλέξτε «Ενεργοποίηση λογαριασμού» κάτω από τον αριθμό του λογαριασμού.

Αν δεν βλέπετε τον ακίνητο λογαριασμό σας στην αρχική οθόνη, πατήστε «Eπιλογές εμφάνισης» στο myAlpha Web και επιλέξτε τον ακίνητο λογαριασμό για να εμφανίζεται στην «Επισκόπηση».

Αν έχετε περισσότερους ακίνητους λογαριασμούς, πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία για καθέναν από αυτούς. 

 

Πώς μπορώ να κλείσω έναν λογαριασμό;

Με μόνο 6 βήματα μπορείτε να κλείσετε τον λογαριασμό σας online από τον υπολογιστή σας, μέσα από το myAlpha Web, ή από το κινητό σας, μέσα από το myAlpha Mobile.

Εναλλακτικά, επισκεφτείτε ένα κατάστημά μας, αρκεί τα στοιχεία σας είναι πλήρως ενημερωμένα. Δείτε όλους τους τρόπους που μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας.

Προσπαθώ να κλείσω τον λογαριασμό μου online, αλλά το αίτημα απορρίπτεται. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Για κοινό λογαριασμό

Το αίτημα απορρίπτεται όταν:

  • Είναι ενεργός λογαριασμός μισθοδοσίας.
  • Είναι λογαριασμός συνδεδεμένος με πιστωτικές κάρτες, δάνεια, τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα, πάγιες εντολές. 
  • Δεν είναι καταχωρημένα τα email όλων των δικαιούχων.

Για ατομικό λογαριασμό

Το αίτημα απορρίπτεται όταν ο λογαριασμός είναι συνδεδεμένος με δάνεια και τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα.

Το αίτημα ολοκληρώνεται, αλλά ενημερώνεστε εκ των υστέρων για τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε, όταν είναι:

  • Ενεργός λογαριασμός μισθοδοσίας.
  • Λογαριασμός συνδεδεμένος με πιστωτικές κάρτες και πάγιες εντολές.

Αν το αίτημα κλεισίματος λογαριασμού μου απορριφτεί, πώς θα ενημερωθώ;

Ενημερώνεστε για τους λόγους της απόρριψης και τις ενέργειες που χρειάζεται να κάνετε:

  • Στην ενότητα «Ιστορικό» στο myAlpha Web. 
  • Στο email που λαμβάνετε όταν απορριφθεί το αίτημά σας.

Εφόσον πραγματοποιήσετε τις απαραίτητες ενέργειες, μπορείτε να επιχειρήσετε ξανά να κλείσετε τον λογαριασμό σας.

Έχω συνδέσει μόνο 1 λογαριασμό στο e-Banking μου. Μπορώ να τον κλείσω;

Ναι, εφόσον προσθέσετε στις επαφές σας έναν 2o λογαριασμό Alpha Bank, ίδιου νομίσματος. Σε αυτόν θα μεταφερθούν τυχόν πιστωτικοί τόκοι.

Μπορείτε να προσθέσετε λογαριασμό μόνο μέσα από το myAlpha Web. Στην ενότητα «Μεταφορές & Πληρωμές», στο κάτω μέρος, επιλέξτε Επαφές > Νέα επαφή.

Δεν είμαι ο 1ος δικαιούχος σε έναν λογαριασμό. Μπορώ να ζητήσω το κλείσιμό του;

Ναι, οποιοσδήποτε δικαιούχος μπορεί να προχωρήσει σε αίτημα για κλείσιμο ενός λογαριασμού.

Θέλω να κλείσω έναν κοινό λογαριασμό, αλλά έχει συνδεδεμένα προϊόντα άλλων δικαιούχων. Τι να κάνω;

Οι συνδικαιούχοι που είναι κάτοχοι των συνδεδεμένων προϊόντων πρέπει πρώτα να αποσυνδέσουν αυτά τα προϊόντα από τον κοινό λογαριασμό. Έπειτα θα μπορέσετε να κλείσετε τον λογαριασμό.

Είμαι συνδικαιούχος σε λογαριασμό που έκλεισε ή πρόκειται κλείσει online. Πώς θα ενημερωθώ;

Μόλις κλείσει ο λογαριασμός λαμβάνετε μήνυμα στο email που έχετε δηλώσει στην Alpha Bank.

Για να ενημερώνεστε

Πού βλέπω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου;

Στην αρχική σελίδα αφού συνδεθείτε στο myAlpha Web ή στο myAlpha Mobile.

Στην ενότητα «Λογαριασμοί» της «Επισκόπησης» βλέπετε το διαθέσιμο υπόλοιπο για κάθε λογαριασμό σας. Εάν πατήσετε πάνω στον λογαριασμό, εμφανίζεται ακόμη το λογιστικό υπόλοιπο και το δεσμευμένο ποσό.

Διαθέσιμο είναι το υπόλοιπο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αμέσως. Λογιστικό είναι το συνολικό υπόλοιπο του λογαριασμού σας εκείνη τη στιγμή, ωστόσο μπορεί κάποιο ποσό να μην είναι διαθέσιμο, να είναι δηλαδή δεσμευμένο.

Αυτό συμβαίνει όταν υπάρχουν συναλλαγές που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, είτε πιστωτικές είτε χρεωστικές. Για παράδειγμα, μια αγορά με τη χρεωστική κάρτα σας που δεν έχει εκκαθαριστεί ακόμη ή μια εισερχόμενη εντολή που δεν έχει πιστωθεί ακόμη:

  • Στην περίπτωση της αγοράς, το ποσό που έχετε ήδη χρησιμοποιήσει δεν έχει «φύγει» ακόμη από τον λογαριασμό σας. Άρα φαίνεται ως λογιστικό υπόλοιπο αλλά όχι ως διαθέσιμο, καθώς το έχετε ήδη ξοδέψει.
  • Στην περίπτωση της εισερχόμενης εντολής, έχουμε παραλάβει τα στοιχεία της εντολής από την άλλη τράπεζα, αλλά ακόμη δεν έχουμε παραλάβει το ποσό. Επομένως, το ποσό φαίνεται σαν λογιστικό υπόλοιπο, αλλά δεν έχει «φτάσει» ακόμη στον λογαριασμό σας και για αυτό δεν είναι διαθέσιμο.

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό λογαριασμού μου;

  • Στην πρώτη σελίδα του myAlpha Web.
  • Στο βιβλιάριό σας.
  • Σε ένα αντίγραφο κίνησης που λαμβάνετε ταχυδρομικά.

Πώς μπορώ να λαμβάνω αντίγραφο λογαριασμού;

Ηλεκτρονικά μέσα από το e-Banking σας, με την υπηρεσία Alpha e-statements.

Πώς βλέπω τις κινήσεις των λογαριασμών μου μέσα από το e-Βanking;

Στο myAlpha Web:

  1. Πατήστε «Ιστορικό» αριστερά στην οθόνη. 
  2. Πατήστε το βελάκι στην «Επιλογή λογαριασμού», επιλέξτε τον λογαριασμό που σας ενδιαφέρει και δείτε τις τελευταίες κινήσεις του. 
  3. Ορίστε το χρονικό διάστημα που θέλετε στα πεδία «Από» και «Έως».

Εναλλακτικά, μπορείτε να πατήσετε «Ιστορικό» κάτω από έναν λογαριασμό που εμφανίζεται στην «Επισκόπηση» και να δείτε αμέσως τις κινήσεις του.

Στο myAlpha Mobile:

  1. Πατήστε «Λογαριασμοί» στην «Επισκόπηση».
  2. Επιλέξτε 1 λογαριασμό και δείτε αμέσως τις τελευταίες κινήσεις.
  3. Πατήστε το εικονίδιο με τις 3 κάθετες γραμμές για να ορίσετε φίλτρα (χρονικό διάστημα, χρεώσεις, πιστώσεις).
 

Όλες οι κατηγορίες