1ος λογαριασμός
Ξεκινήστε τη συνεργασία σας μαζί μας από το κινητό σας και αποκτήστε χρεωστική κάρτα και κωδικούς e-Banking.
Προνομιακός
Κάντε τις καθημερινές συναλλαγές σας εύκολα και γρήγορα, με τον λογαριασμό που ανοίγετε online και χωρίς αρχική κατάθεση.
Ταμιευτηρίου
Αποκτήστε λογαριασμό ταμιευτηρίου με 300€ ελάχιστη αρχική κατάθεση και κάντε τις καθημερινές συναλλαγές σας.
Για μισθοδοσία
Εξασφαλίστε εκπτώσεις, δωρεάν υπηρεσίες και ειδικά προνόμια, με τον λογαριασμό για τη μισθοδοσία σας που αποκτάτε online.
Για σύνταξη
Κερδίστε εκπτώσεις, δωρεάν υπηρεσίες και ειδικά προνόμια, με τον λογαριασμό για τη σύνταξή σας που αποκτάτε online.
Για αποταμίευση
Αποκτήστε αποταμιευτικό λογαριασμό από τον υπολογιστή σας, και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο και τόκους επιβράβευσης.
Για παιδιά έως 14 ετών
Βοηθήστε το παιδί σας να εξοικειωθεί με την αποταμίευση και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο έως 0,25%.
Για εφήβους 15-17 ετών
Ενθαρρύνετε το έφηβο παιδί σας να διαχειρίζεται τα χρήματά του και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο έως 0,25%.
Για νέους 18-27 ετών
Ανοίξτε κοινό ή ατομικό λογαριασμό για νέους και νέες 18-27 ετών και ξεκινήστε τα πρώτα σας βήματα με σταθερότητα και ασφάλεια.
Ταμιευτηρίου σε ξένο νόμισμα
Επιλέξτε το ξένο νόμισμα που σας εξυπηρετεί για τις καταθέσεις σας και κάντε τις συναλλαγές σας από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Όψεως σε ξένο νόμισμα
Εξασφαλίστε ευελιξία για τις συναλλαγές σας σε ξένο νόμισμα και επωφεληθείτε από τη δυνατότητα υπερανάληψης σε συνάλλαγμα.
Προθεσμιακές Καταθέσεις
Θυρίδες θησαυροφυλακίου
Φυλάξτε με ασφάλεια τα προσωπικά σας αντικείμενα!
Χρεωστικές
Κάντε τις αγορές σας με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας και επωφεληθείτε από προγράμματα επιβράβευσης.
Πιστωτικές
Διευκολύνετε τις καθημερινές συναλλαγές σας, κερδίστε με προγράμματα επιβράβευσης και αποκτήστε αποκλειστικά προνόμια.
Προπληρωμένες
Φορτίστε την κάρτα σας με το ποσό που θέλετε και κάντε αγορές χωρίς πρόσβαση σε όλο το υπόλοιπο του λογαριασμού σας.
Για κρατικά προγράμματα και επιδόματα
Αποκτήστε ψηφιακή κάρτα για να εισπράττετε επιδόματα και παροχές που δικαιούστε από κρατικά προγράμματα και οργανισμούς.
Ψηφιακά πορτοφόλια
Ξεκινήστε να πληρώνετε ανέπαφα με κινητό ή smartwatch και κάρτες Alpha Bank. Βρείτε το ψηφιακό πορτοφόλι που σας ταιριάζει.
Αντικαθιστούμε τις Mastercard με Visa
Επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τη Visa και αντικαθιστούμε σταδιακά όλες τις κάρτες Mastercard με κάρτες Visa.
Αμφισβήτηση συναλλαγής
Κάντε αίτηση για αμφισβήτηση συναλλαγής σε 3 βήματα, αν δεν την κάνατε εσείς ή αν θέλετε να την ακυρώσετε για άλλο λόγο.
Ενεργοποίηση κάρτας online
Ενεργοποιήστε τη νέα κάρτα σας από κινητό ή υπολογιστή, και ξεκινήστε να τη χρησιμοποιείτε αμέσως μόλις την παραλάβετε.
PIN για νέα κάρτα
Μάθετε πώς μπορείτε να λάβετε το PIN για τη νέα κάρτα σας μέσα από το e-Banking, ή με εναλλακτικούς τρόπους.
Νέα και προσφορές
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
1ος λογαριασμός
Ξεκινήστε τη συνεργασία σας μαζί μας μόνο από το κινητό σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Κωδικοί e-Banking
Δημιουργήστε κωδικούς e-Banking από κινητό ή υπολογιστή, αν συνεργάζεστε ήδη μαζί μας.
Mobile app
Κάντε συναλλαγές από το κινητό σας όπου κι αν είστε μέσα από το myAlpha Mobile app.
Web banking
Διαχειριστείτε τα οικονομικά σας από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web.
Η τράπεζα παντού
Ανακαλύψτε τι μπορείτε να κάνετε μέσα από το e-Banking και πώς σας βοηθάμε να εξοικειωθείτε με αυτό.
Online προϊόντα
Αποκτήστε κάρτες, δάνεια, πρόγραμμα συναλλαγών, καταθετικά προϊόντα, και δώστε χαρτζιλίκι online στο παιδί σας.
Συναλλαγές και πορτοφόλια
Κάντε πληρωμές και μεταφορές από κινητό ή υπολογιστή και προσθέστε τις κάρτες σας στο ψηφιακό πορτοφόλι.
Άλλες δυνατότητες
Επικαιροποιήστε τα στοιχεία σας, ενισχύστε την ασφάλεια συναλλαγών και κλείστε ραντεβού online.
Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Για να διαχειρίζεστε τον λογαριασμό σας

Με ποιους τρόπους μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία μου;

Μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας online μέσα από το myAlpha Web ή το myAlpha Mobile:

  1. Συνδέεστε με τους κωδικούς σας.
  2. Επιλέγετε την online ενημέρωση εγγράφων από το μενού.
  3. Επιλέγετε το στοιχείο που θέλετε να ενημερώσετε και το είδος εγγράφου που θα ανεβάσετε.
  4. Υποβάλλετε το ηλεκτρονικό έγγραφο.

Αν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια κάρτα Alpha Bank.

  1. Στη σελίδα Ενημέρωση Στοιχείων, βρείτε την εφαρμογή «Online ενημέρωση εγγράφων».
  2. Συμπληρώνετε τα στοιχεία της κάρτας σας Alpha Bank.
  3. Επιλέγετε το στοιχείο που θέλετε να ενημερώσετε και το είδος εγγράφου που θα ανεβάσετε.
  4. Υποβάλλετε το ηλεκτρονικό έγγραφο.

Επίσης, μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά μέσα από το eGov-KYC.

Μπορώ να προσθέσω συνδικαιούχους στον λογαριασμό μου;

Ναι, σε όποιο κατάστημα σας εξυπηρετεί.

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, πρέπει:

Δεν αναγνωρίζω μια συναλλαγή στον λογαριασμό μου. Τι να κάνω;

Κάντε αμφισβήτηση συναλλαγής:

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τον ακίνητο λογαριασμό μου;

Online από τον υπολογιστή ή το κινητό σας, εφόσον:

  • Είστε ένας από τους δικαιούχους του λογαριασμού.
  • Τα στοιχεία σας είναι πλήρως ενημερωμένα. Δείτε όλους τους τρόπους που μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας.
  • Ο λογαριασμός σας δεν είναι ακίνητος πάνω από 20 χρόνια.
  • Ο λογαριασμός δεν έχει φραγή (περιορισμό στη χρέωση ή/και πίστωση ποσών).
  • Έχετε προηγουμένως προσθέσει τον λογαριασμό στο προφίλ σας.

Συνδεθείτε στο myAlpha Web από τον υπολογιστή σας ή στο myAlpha Mobile από το κινητό σας, και ενεργοποιήστε τον λογαριασμό σε 2 απλά βήματα:

  1. Εντοπίστε τον ακίνητο λογαριασμό στην αρχική οθόνη (Επισκόπηση), στην κατηγορία «Λογαριασμοί».
  2. Επιλέξτε «Ενεργοποίηση λογαριασμού» κάτω από τον αριθμό του λογαριασμού.

Αν δεν βλέπετε τον ακίνητο λογαριασμό σας στην αρχική οθόνη, πατήστε «Eπιλογές εμφάνισης» στο myAlpha Web και επιλέξτε τον ακίνητο λογαριασμό για να εμφανίζεται στην «Επισκόπηση».

Αν έχετε περισσότερους ακίνητους λογαριασμούς, πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία για καθέναν από αυτούς. 

 

Πώς μπορώ να κλείσω έναν λογαριασμό;

Με μόνο 6 βήματα μπορείτε να κλείσετε τον λογαριασμό σας online από τον υπολογιστή σας, μέσα από το myAlpha Web, ή από το κινητό σας, μέσα από το myAlpha Mobile.

Εναλλακτικά, επισκεφτείτε ένα κατάστημά μας, αρκεί τα στοιχεία σας είναι πλήρως ενημερωμένα. Δείτε όλους τους τρόπους που μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας.

Προσπαθώ να κλείσω τον λογαριασμό μου online, αλλά το αίτημα απορρίπτεται. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Για κοινό λογαριασμό

Το αίτημα απορρίπτεται όταν:

  • Είναι ενεργός λογαριασμός μισθοδοσίας.
  • Είναι λογαριασμός συνδεδεμένος με πιστωτικές κάρτες, δάνεια, τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα, πάγιες εντολές. 

Για ατομικό λογαριασμό

Το αίτημα απορρίπτεται όταν ο λογαριασμός είναι συνδεδεμένος με δάνεια και τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα.

Το αίτημα ολοκληρώνεται, και ενημερώνεστε για τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε, όταν είναι:

  • Ενεργός λογαριασμός μισθοδοσίας.
  • Λογαριασμός συνδεδεμένος με πιστωτικές κάρτες και πάγιες εντολές.

Αν το αίτημα κλεισίματος λογαριασμού μου απορριφτεί, πώς θα ενημερωθώ;

Ενημερώνεστε για τους λόγους της απόρριψης και τις ενέργειες που χρειάζεται να κάνετε:

  • Στην ενότητα «Ιστορικό» στο myAlpha Web. 
  • Στο email που λαμβάνετε όταν απορριφθεί το αίτημά σας.

Εφόσον πραγματοποιήσετε τις απαραίτητες ενέργειες, μπορείτε να επιχειρήσετε ξανά να κλείσετε τον λογαριασμό σας.

Έχω συνδέσει μόνο 1 λογαριασμό στο e-Banking μου. Μπορώ να τον κλείσω;

Ναι, εφόσον προσθέσετε στις επαφές σας έναν 2o λογαριασμό Alpha Bank, ίδιου νομίσματος. Σε αυτόν θα μεταφερθούν τυχόν πιστωτικοί τόκοι.

Μπορείτε να προσθέσετε λογαριασμό μόνο μέσα από το myAlpha Web. Στην ενότητα «Μεταφορές & Πληρωμές», στο κάτω μέρος, επιλέξτε Επαφές > Νέα επαφή.

Δεν είμαι ο 1ος δικαιούχος σε έναν λογαριασμό. Μπορώ να ζητήσω το κλείσιμό του;

Ναι, οποιοσδήποτε δικαιούχος μπορεί να προχωρήσει σε αίτημα για κλείσιμο ενός λογαριασμού.

Θέλω να κλείσω έναν κοινό λογαριασμό, αλλά έχει συνδεδεμένα προϊόντα άλλων δικαιούχων. Τι να κάνω;

Οι συνδικαιούχοι που είναι κάτοχοι των συνδεδεμένων προϊόντων πρέπει πρώτα να αποσυνδέσουν αυτά τα προϊόντα από τον κοινό λογαριασμό. Έπειτα θα μπορέσετε να κλείσετε τον λογαριασμό.

Είμαι συνδικαιούχος σε λογαριασμό που έκλεισε ή πρόκειται κλείσει online. Πώς θα ενημερωθώ;

Μόλις κλείσει ο λογαριασμός λαμβάνετε μήνυμα στο email που έχετε δηλώσει στην Alpha Bank.

Για να ενημερώνεστε

Πού βλέπω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου;

Στην αρχική σελίδα αφού συνδεθείτε στο myAlpha Web ή στο myAlpha Mobile.

Στην ενότητα «Λογαριασμοί» της «Επισκόπησης» βλέπετε το διαθέσιμο υπόλοιπο για κάθε λογαριασμό σας. Εάν πατήσετε πάνω στον λογαριασμό, εμφανίζεται ακόμη το λογιστικό υπόλοιπο και το δεσμευμένο ποσό.

Διαθέσιμο είναι το υπόλοιπο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αμέσως. Λογιστικό είναι το συνολικό υπόλοιπο του λογαριασμού σας εκείνη τη στιγμή, ωστόσο μπορεί κάποιο ποσό να μην είναι διαθέσιμο, να είναι δηλαδή δεσμευμένο.

Αυτό συμβαίνει όταν υπάρχουν συναλλαγές που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, είτε πιστωτικές είτε χρεωστικές. Για παράδειγμα, μια αγορά με τη χρεωστική κάρτα σας που δεν έχει εκκαθαριστεί ακόμη ή μια εισερχόμενη εντολή που δεν έχει πιστωθεί ακόμη:

  • Στην περίπτωση της αγοράς, το ποσό που έχετε ήδη χρησιμοποιήσει δεν έχει «φύγει» ακόμη από τον λογαριασμό σας. Άρα φαίνεται ως λογιστικό υπόλοιπο αλλά όχι ως διαθέσιμο, καθώς το έχετε ήδη ξοδέψει.
  • Στην περίπτωση της εισερχόμενης εντολής, έχουμε παραλάβει τα στοιχεία της εντολής από την άλλη τράπεζα, αλλά ακόμη δεν έχουμε παραλάβει το ποσό. Επομένως, το ποσό φαίνεται σαν λογιστικό υπόλοιπο, αλλά δεν έχει «φτάσει» ακόμη στον λογαριασμό σας και για αυτό δεν είναι διαθέσιμο.

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό λογαριασμού μου;

  • Στην πρώτη σελίδα του myAlpha Web.
  • Στο βιβλιάριό σας.
  • Σε ένα αντίγραφο κίνησης που λαμβάνετε ταχυδρομικά.

Πώς μπορώ να λαμβάνω αντίγραφο λογαριασμού;

Ηλεκτρονικά μέσα από το e-Banking σας, με την υπηρεσία Alpha e-statements.

Πώς βλέπω τις κινήσεις των λογαριασμών μου μέσα από το e-Βanking;

Στο myAlpha Web:

  1. Πατήστε «Ιστορικό» αριστερά στην οθόνη. 
  2. Πατήστε το βελάκι στην «Επιλογή λογαριασμού», επιλέξτε τον λογαριασμό που σας ενδιαφέρει και δείτε τις τελευταίες κινήσεις του. 
  3. Ορίστε το χρονικό διάστημα που θέλετε στα πεδία «Από» και «Έως».

Εναλλακτικά, μπορείτε να πατήσετε «Ιστορικό» κάτω από έναν λογαριασμό που εμφανίζεται στην «Επισκόπηση» και να δείτε αμέσως τις κινήσεις του.

Στο myAlpha Mobile:

  1. Πατήστε «Λογαριασμοί» στην «Επισκόπηση».
  2. Επιλέξτε 1 λογαριασμό και δείτε αμέσως τις τελευταίες κινήσεις.
  3. Πατήστε το εικονίδιο με τις 3 κάθετες γραμμές για να ορίσετε φίλτρα (χρονικό διάστημα, χρεώσεις, πιστώσεις).