Για τις προϋποθέσεις ασφάλειας υγείας
Πόσο χρονών πρέπει να είναι το παιδί μου για να κάνει ασφάλεια υγείας;
- 30 ημερών για το Alpha Global Medical Care.
- Από την 1η ημέρα, για τα Alpha Υγεία Premium και Alpha Υγεία Classic.
Μπορώ να προσθέσω εξαρτώμενα μέλη στο ασφαλιστήριό μου Alpha Global Medical Care;
Για τις καλύψεις ασφάλειας υγείας
Μπορώ να επιλέξω όριο νοσοκομειακής περίθαλψης, θέση νοσηλείας και εκπιπτόμενο ποσό για κάθε ασφαλισμένο μέλος;
Τι είναι η συμμετοχή πελάτη στα έξοδα νοσηλείας;
Είναι το μέρος των εξόδων νοσηλείας που αναλαμβάνετε εσείς να καλύψετε για κάθε νοσηλεία. Μπορείτε να επιλέξετε 5 διαφορετικά επίπεδα συμμετοχής: 500€, 1.500€, 3.000€, 5.000€ ή 9.000€.
Η συμμετοχή σας είναι μηδενική:
- Όταν χρησιμοποιείτε φορέα ασφάλισης και έχετε επιλέξει συμμετοχή 500€.
- Όταν χρειάζεται να κάνετε εγχείρηση για σοβαρά ιατρικά περιστατικά, όπως καρδιακές παθήσεις και καρκίνος, χρησιμοποιείτε φορέα ασφάλισης και έχετε επιλέξει συμμετοχή 1.500€.
- Σε κάθε νοσηλεία μετά τη 2η μέσα στο ίδιο έτος.
- Σε επείγουσα νοσηλεία στο εξωτερικό.
Τι σημαίνει εξωνοσοκομειακό πρόγραμμα;
Είναι πρόγραμμα ασφάλισης για να κάνετε διαγνωστικές εξετάσεις για προβλήματα υγείας που οφείλονται σε ατύχημα ή ασθένεια.
Οι παροχές του προγράμματος προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο από συμβεβλημένα διαγνωστικά κέντρα, συμβεβλημένες κλινικές και γιατρούς σε όλη την Ελλάδα.
Καλύπτονται οδοντιατρικές εργασίες από τα προγράμματα υγείας;
Χρειάστηκα να νοσηλευτώ εκτάκτως. Τι πρέπει να κάνω;
- Συμβεβλημένο νοσηλευτήριο. Ενημερώστε εσείς ή οικείο σας πρόσωπο το νοσηλευτήριο ότι είστε ασφαλισμένος στην Generali όταν κάνετε εισαγωγή. Εάν έχετε επιλέξει ειδικό συμβεβλημένο νοσηλευτήριο, θα έχετε δίπλα σας και τον προσωπικό συνοδό σας, δηλαδή έναν αντιπρόσωπο της ασφαλιστικής που βρίσκεται εκεί για να σας βοηθήσει με την εισαγωγή.
- Μη συμβεβλημένο νοσηλευτήριο. Ενημερώστε τη Γραμμή Υγείας (2108096100) μέσα σε 48 ώρες από την εισαγωγή σας.
Έχω προγραμματισμένη νοσηλεία. Τι πρέπει να κάνω;
- Συμβεβλημένο νοσηλευτήριο. Ενημερώστε το νοσηλευτήριο ότι είστε ασφαλισμένος στην Generali όταν κάνετε εισαγωγή. Εάν έχετε επιλέξει ειδικό συμβεβλημένο νοσηλευτήριο, θα έχετε δίπλα σας και τον προσωπικό συνοδό σας, δηλαδή έναν αντιπρόσωπο της ασφαλιστικής που βρίσκεται εκεί για να σας βοηθήσει με την εισαγωγή.
- Μη συμβεβλημένο νοσηλευτήριο. Ενημερώστε τη Γραμμή Υγείας (2108096100), 1 τουλάχιστον ημέρα πριν την εισαγωγή.
- Νοσηλεία στο εξωτερικό. Ενημερώστε τη Γραμμή Υγείας (2108096100) 7 ημέρες πριν το ταξίδι σας για να λάβετε την επιβεβαίωση κάλυψης. Αν δεν μπορείτε να ταξιδέψετε μόνος και χρειάζεστε υγειονομική μεταφορά, ενημερώστε τη Γραμμή Υγείας 15 ημέρες πριν το ταξίδι. Μέσα σε 3 ημέρες, η ασφαλιστική σας ενημερώνει για τη διαδικασία με email ή τηλεφωνικά.
Τι είναι η υπηρεσία My e-Doctor και πώς την αποκτώ;
H ψηφιακή υπηρεσία που σας προσφέρει:
- 24 ώρες το 24ωρο επικοινωνία με γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων για ιατρική συμβουλευτική και καθοδήγηση. Επικοινωνείτε με τον γιατρό με τηλεδιάσκεψη όπου κι αν είστε.
- Αυτοματοποιημένο έλεγχο συμπτωμάτων (symptom checker), μέσα από chat όπου καταγράφετε τα συμπτώματά σας και λαμβάνετε απάντηση αμέσως.
- Δημιουργία προσωπικού ιατρικού φακέλου. Τόσο εσείς όσο και οι γιατροί της υπηρεσίας έχουν άμεση και γρήγορη πρόσβαση στον φάκελο.
Αποκτάτε αυτόματα την υπηρεσία My e-Doctor με κάθε νέα ασφάλεια υγείας. Για να τη χρησιμοποιήσετε, αρκεί να κατεβάσετε την εφαρμογή My e-Doctor στο κινητό σας.
Για το πρόγραμμα Alpha Health Care
Ποιες είναι οι διαφορές των πακέτων Advance και Standard;
Πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριό μου;
Μπορώ να κάνω προγεννητικό έλεγχο και check-up τον ίδιο χρόνο;
Ποιες είναι οι αναμονές του συμβολαίου;
- 7 ημέρες σε περίπτωση ατυχήματος
- 30 ημέρες σε κάθε άλλη περίπτωση
- 3 μήνες για προγεννητικό έλεγχο
- 1 χρόνος για έλεγχο θυρεοειδή και triplex καρδιάς
Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να χρησιμοποιήσω τις παροχές του προγράμματος;
Επικοινωνείτε με το τηλεφωνικό συντονιστικό κέντρο υγείας στο 2108096100 για να σας καθοδηγήσουν ή να κλείσετε ραντεβού.
Ωστόσο, πρέπει:
- Το ασφαλιστήριο σας να είναι σε ισχύ και εξοφλημένο.
- Να έχει περάσει η περίοδος αναμονής που αναφέρεται στο συμβόλαιο.
Πού μπορώ να κάνω τις ιατρικές επισκέψεις που έχω με το πρόγραμμα;
Για να ενημερωθείτε για τους συνεργαζόμενους ιατρούς:
- Μπείτε στο generali.affideanet.gr
- Καλέστε το συντονιστικό κέντρο υγείας στο 2108096100
Τι πρέπει να έχω μαζί μου όταν θα επισκεφτώ το διαγνωστικό κέντρο;
- Αστυνομική ταυτότητα ή άλλο έγγραφο που αποδεικνύει την ταυτότητά σας
- Βιβλιάριο υγείας, αν πρόκειται για παιδί
- Παραπεμπτικό με τη σχετική γνωμάτευση από ιατρό αντίστοιχης ειδικότητας στο οποίο αναφέρεται το ονοματεπώνυμό σας, οι αναγκαίες διαγνωστικές εξετάσεις αναλυτικά και ο λόγος για τον οποίο κρίνονται αναγκαίες (συμπτωματολογία και ασθένεια)