1ος λογαριασμός
Ξεκινήστε τη συνεργασία σας μαζί μας από το κινητό σας και αποκτήστε χρεωστική κάρτα και κωδικούς e-Banking.
Προνομιακός
Κάντε τις καθημερινές συναλλαγές σας εύκολα και γρήγορα, με τον λογαριασμό που ανοίγετε online και χωρίς αρχική κατάθεση.
Ταμιευτηρίου
Αποκτήστε λογαριασμό ταμιευτηρίου με 300€ ελάχιστη αρχική κατάθεση και κάντε τις καθημερινές συναλλαγές σας.
Για μισθοδοσία
Εξασφαλίστε εκπτώσεις, δωρεάν υπηρεσίες και ειδικά προνόμια, με τον λογαριασμό για τη μισθοδοσία σας που αποκτάτε online.
Για σύνταξη
Κερδίστε εκπτώσεις, δωρεάν υπηρεσίες και ειδικά προνόμια, με τον λογαριασμό για τη σύνταξή σας που αποκτάτε online.
Για αποταμίευση
Αποκτήστε αποταμιευτικό λογαριασμό από τον υπολογιστή σας, και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο και τόκους επιβράβευσης.
Για παιδιά έως 14 ετών
Βοηθήστε το παιδί σας να εξοικειωθεί με την αποταμίευση και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο έως 0,25%.
Για εφήβους 15-17 ετών
Ενθαρρύνετε το έφηβο παιδί σας να διαχειρίζεται τα χρήματά του και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο έως 0,25%.
Για νέους 18-27 ετών
Ανοίξτε κοινό ή ατομικό λογαριασμό για νέους και νέες 18-27 ετών και ξεκινήστε τα πρώτα σας βήματα με σταθερότητα και ασφάλεια.
Ταμιευτηρίου σε ξένο νόμισμα
Επιλέξτε το ξένο νόμισμα που σας εξυπηρετεί για τις καταθέσεις σας και κάντε τις συναλλαγές σας από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Όψεως σε ξένο νόμισμα
Εξασφαλίστε ευελιξία για τις συναλλαγές σας σε ξένο νόμισμα και επωφεληθείτε από τη δυνατότητα υπερανάληψης σε συνάλλαγμα.
Προθεσμιακές Καταθέσεις
Θυρίδες θησαυροφυλακίου
Φυλάξτε με ασφάλεια τα προσωπικά σας αντικείμενα!
Χρεωστικές
Κάντε τις αγορές σας με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας και επωφεληθείτε από προγράμματα επιβράβευσης.
Πιστωτικές
Διευκολύνετε τις καθημερινές συναλλαγές σας, κερδίστε με προγράμματα επιβράβευσης και αποκτήστε αποκλειστικά προνόμια.
Προπληρωμένες
Φορτίστε την κάρτα σας με το ποσό που θέλετε και κάντε αγορές χωρίς πρόσβαση σε όλο το υπόλοιπο του λογαριασμού σας.
Για κρατικά προγράμματα και επιδόματα
Αποκτήστε ψηφιακή κάρτα για να εισπράττετε επιδόματα και παροχές που δικαιούστε από κρατικά προγράμματα και οργανισμούς.
Ψηφιακά πορτοφόλια
Ξεκινήστε να πληρώνετε ανέπαφα με κινητό ή smartwatch και κάρτες Alpha Bank. Βρείτε το ψηφιακό πορτοφόλι που σας ταιριάζει.
Αντικαθιστούμε τις Mastercard με Visa
Επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τη Visa και αντικαθιστούμε σταδιακά όλες τις κάρτες Mastercard με κάρτες Visa.
Αμφισβήτηση συναλλαγής
Κάντε αίτηση για αμφισβήτηση συναλλαγής σε 3 βήματα, αν δεν την κάνατε εσείς ή αν θέλετε να την ακυρώσετε για άλλο λόγο.
Ενεργοποίηση κάρτας online
Ενεργοποιήστε τη νέα κάρτα σας από κινητό ή υπολογιστή, και ξεκινήστε να τη χρησιμοποιείτε αμέσως μόλις την παραλάβετε.
PIN για νέα κάρτα
Μάθετε πώς μπορείτε να λάβετε το PIN για τη νέα κάρτα σας μέσα από το e-Banking, ή με εναλλακτικούς τρόπους.
Νέα και προσφορές
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
1ος λογαριασμός
Ξεκινήστε τη συνεργασία σας μαζί μας μόνο από το κινητό σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Κωδικοί e-Banking
Δημιουργήστε κωδικούς e-Banking από κινητό ή υπολογιστή, αν συνεργάζεστε ήδη μαζί μας.
Mobile app
Κάντε συναλλαγές από το κινητό σας όπου κι αν είστε μέσα από το myAlpha Mobile app.
Web banking
Διαχειριστείτε τα οικονομικά σας από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web.
Η τράπεζα παντού
Ανακαλύψτε τι μπορείτε να κάνετε μέσα από το e-Banking και πώς σας βοηθάμε να εξοικειωθείτε με αυτό.
Online προϊόντα
Αποκτήστε κάρτες, δάνεια, πρόγραμμα συναλλαγών, καταθετικά προϊόντα, και δώστε χαρτζιλίκι online στο παιδί σας.
Συναλλαγές και πορτοφόλια
Κάντε πληρωμές και μεταφορές από κινητό ή υπολογιστή και προσθέστε τις κάρτες σας στο ψηφιακό πορτοφόλι.
Άλλες δυνατότητες
Επικαιροποιήστε τα στοιχεία σας, ενισχύστε την ασφάλεια συναλλαγών και κλείστε ραντεβού online.
Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Για τα στοιχεία που μπορείτε να ενημερώσετε

Με ποιους τρόπους μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία μου;

Μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας online μέσα από το myAlpha Web ή το myAlpha Mobile:

  1. Συνδέεστε με τους κωδικούς σας.
  2. Επιλέγετε την online ενημέρωση εγγράφων από το μενού.
  3. Επιλέγετε το στοιχείο που θέλετε να ενημερώσετε και το είδος εγγράφου που θα ανεβάσετε.
  4. Υποβάλλετε το ηλεκτρονικό έγγραφο.

Αν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια κάρτα Alpha Bank.

  1. Στη σελίδα Ενημέρωση Στοιχείων, βρείτε την εφαρμογή «Online ενημέρωση εγγράφων».
  2. Συμπληρώνετε τα στοιχεία της κάρτας σας Alpha Bank.
  3. Επιλέγετε το στοιχείο που θέλετε να ενημερώσετε και το είδος εγγράφου που θα ανεβάσετε.
  4. Υποβάλλετε το ηλεκτρονικό έγγραφο.

Επίσης, μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά μέσα από το eGov-KYC.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία επικοινωνίας μου (διεύθυνση, τηλέφωνο, email) μέσα από το e-Banking;

Ναι, μπορείτε να αλλάξετε εύκολα το κινητό και το email σας:

  • Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web: Ρυθμίσεις > Προσωπικά στοιχεία. Επιλέξτε το μολυβάκι δίπλα στο στοιχείο που θέλετε να αλλάξετε.
  • Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile: Προφίλ > Προσωπικά στοιχεία. Επιλέξτε το εικονίδιο δεξιά από το στοιχείο που θέλετε να αλλάξετε.

Ειδικά για το κινητό, πρέπει να έχετε πρόσβαση στον παλιό σας αριθμό, καθώς θα λάβετε 6ψήφιο κωδικό επιβεβαίωσης πρώτα στον παλιό αριθμό και έπειτα στον νέο. Η αλλαγή πραγματοποιείται σε 2 εργάσιμες.

Αν δεν έχετε πρόσβαση στον παλιό σας αριθμό, κλείστε ραντεβού σε κατάστημα μέσα από το e-Banking.

Για να αλλάξετε τη διεύθυνσή σας και το σταθερό τηλέφωνο της κατοικίας ή της εργασίας σας, πρέπει να ανεβάσετε online τα σχετικά δικαιολογητικά ή να τα ενημερώσετε μέσα από το eGov-KYC

Σχετικά Video

Πώς να αλλάξετε τον αριθμό κινητού και το email σας μέσα από το myAlpha Mobile
Δείτε πώς μπορείτε να αντικαταστήσετε τον αριθμό κινητού και το email που μας έχετε δηλώσει, χωρίς να πάτε σε κατάστημα, απλά με το κινητό σας.
Πώς να αλλάξετε τον αριθμό κινητού και το email σας μέσα από το myAlpha Web
Δείτε πώς μπορείτε να αντικαταστήσετε τον αριθμό κινητού και το email που μας έχετε δηλώσει, χωρίς να πάτε σε κατάστημα, μέσω του myAlpha Web

Μπορώ να αλλάξω online την ταυτότητά μου;

Ναι, από τον υπολογιστή ή το κινητό σας μέσα από το eGov-KYC, εφόσον πρόκειται για αστυνομική ταυτότητα.

Ωστόσο, αν το επώνυμο ή/και η ημερομηνία γέννησης που έχετε δηλώσει σε εμάς δεν είναι ίδια με αυτά του eGov-KYC, δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.

Αν πρόκειται για άλλο έγγραφο ταυτοποίησης (π.χ. διαβατήριο, ταυτότητα σωμάτων ασφαλείας, άδεια παραμονή), κλείστε ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.

Ποια στοιχεία μπορώ να ενημερώσω ηλεκτρονικά και με ποια δικαιολογητικά;

ΑΦΜ

  • Εκκαθαριστικό σημείωμα εφορίας
  • Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ

Εισόδημα

  • Εκκαθαριστικό σημείωμα εφορίας

Επάγγελμα

  • Έντυπο Ε3
  • Επαγγελματική ταυτότητα
  • Αντίγραφο μισθοδοσίας
  • Βεβαίωση εργοδότη
  • Βεβαίωση προξενείου/πρεσβείας ή επιστολή τράπεζας εξωτερικού, για κατοίκους εξωτερικού

Διεύθυνση κατοικίας

  • Εκκαθαριστικό σημείωμα εφορίας
  • Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ
  • Λογαριασμός ενέργειας, ύδρευσης, τηλεφωνίας
  • Ηλεκτρονικό μισθωτήριο συμβόλαιο
  • Έγγραφο από δημόσια αρχή
  • Βεβαίωση προξενείου/πρεσβείας ή επιστολή τράπεζας εξωτερικού, για κατοίκους εξωτερικού

Διεύθυνση εργασίας

  • Έντυπο Ε3
  • Επαγγελματική ταυτότητα
  • Αντίγραφο μισθοδοσίας
  • Βεβαίωση εργοδότη
  • Βεβαίωση προξενείου/πρεσβείας ή επιστολή τράπεζας εξωτερικού, για κατοίκους εξωτερικού

Τηλέφωνο επικοινωνίας  

  • Λογαριασμός τηλεφωνίας
  • Βεβαίωση εργοδότη
  • Βεβαίωση προξενείου/πρεσβείας ή επιστολή τράπεζας εξωτερικού, για κατοίκους εξωτερικού

Αν κάποιο δικαιολογητικό μπορεί να πιστοποιήσει περισσότερα από 1 στοιχεία, μπορείτε να τα ενημερώσετε όλα με το ίδιο. Η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται αποκλειστικά online και έτσι δεν χρειάζεται να πάτε σε κατάστημα. 

Ενημερώνονται αυτόματα όλες οι υπηρεσίες της τράπεζας;

Το email και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου αλλάζουν αυτόματα για τις υπηρεσίες:

Το ίδιο ισχύει και αν κάνετε online ενημέρωση των εγγράφων σας για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας.

Μπορώ να δηλώσω διεύθυνση στο εξωτερικό;

Ναι, αρκεί να μένετε στο εξωτερικό και να υποβάλετε 1 δικαιολογητικό που πιστοποιεί τη διεύθυνσή σας:

  • Βεβαίωση προξενείου ή πρεσβείας.
  • Επιστολή/Swift τράπεζας εξωτερικού.
  • Άδεια παραμονής. 

Γιατί πρέπει να παρέχω στοιχεία στην τράπεζα;

Για να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές.

Ως τράπεζα είμαστε υποχρεωμένοι να μην πραγματοποιούμε καμία συναλλαγή αν δεν έχουμε πιστοποιήσει και επαληθεύσει την ταυτότητά σας. Ακόμη, είμαστε αναγκασμένοι να ζητάμε τα στοιχεία σας, όπως νομιμοποιητικά έγγραφα, εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογίας εισοδήματος ή/και δήλωση φορολογίας εισοδήματος κ.ά., και να τα διατηρούμε σε αρχείο.

Όλα αυτά προκύπτουν από την ισχύουσα νομοθεσία και ένα ρυθμιστικό πλαίσιο που διασφαλίζει την ακεραιότητα του τραπεζικού συστήματος, και προστατεύει τα συμφέροντα και τις συναλλαγές σας.

Τι είναι το ερωτηματολόγιο «Οικονομικό και συναλλακτικό προφίλ» και πώς το συμπληρώνω;

Το ερωτηματολόγιο «Οικονομικό και συναλλακτικό προφίλ» περιλαμβάνει 8 ερωτήσεις που αφορούν την οικονομική κατάσταση και τις συναλλαγές σας. Η συλλογή αυτών των στοιχείων είναι υποχρεωτική από τη νομοθεσία, με σκοπό να διασφαλίζεται η νομιμότητα των συναλλαγών.

Για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο συνδεθείτε με τους κωδικούς e-Banking σας στο myAlpha Mobile από κινητό ή στο myAlpha Web από υπολογιστή. Έπειτα:

Στο myAlpha Mobile

  1. Πατήστε τις 3 οριζόντιες γραμμές πάνω αριστερά για να μπείτε στο μενού.
  2. Επιλέξτε «Ενημέρωση στοιχείων» και εντοπίστε την ενότητα  «Οικονομικό και συναλλακτικό προφίλ».
  3. Πατήστε «Ενημερώνω το προφίλ μου» και απαντήστε στις 8 ερωτήσεις. 

Στο myAlpha Web 

  1. Επιλέξτε «Ρυθμίσεις» από το μενού στα αριστερά.
  2. Στα «Προσωπικά στοιχεία» εντοπίστε την ενότητα «Οικονομικό και συναλλακτικό προφίλ».
  3. Πατήστε «Ενημερώνω το προφίλ μου» και απαντήστε στις 8 ερωτήσεις. 

Για να κάνετε ενημέρωση μέσα απο το eGov - KYC

Ποια στοιχεία μπορώ να ενημερώσω ηλεκτρονικά μέσα από το eGov-KYC;

  • Στοιχεία ταυτότητας
  • ΑΦΜ
  • Εισόδημα
  • Διεύθυνση και τηλέφωνο σπιτιού
  • Επάγγελμα
  • Διεύθυνση εργασίας

Πώς ενημερώνω τα στοιχεία μου μέσα από το eGov-KYC;

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web

  1. Στην ενότητα «Προφίλ», επιλέγετε «Σύνδεση με eGov-KYC».
  2. Συμπληρώνετε τους κωδικούς σας για το TAXISnet.
  3. Πληκτρολογείτε τον κωδικό μιας χρήσης που λαμβάνετε στο κινητό σας.
  4. Εντοπίζετε τις κατηγορίες και τα δεδομένα που μπορούν να διαβιβαστούν στην τράπεζα.
  5. Συναινείτε στη διαβίβαση των δεδομένων σας στην τράπεζα.
  6. Ελέγχετε ότι τα στοιχεία σας είναι σωστά και δίνετε τη συγκατάθεσή σας.

Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile:

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέγετε Ενημέρωση στοιχείων > Ξεκινήστε εδώ >  Ενημέρωση μέσω eGov-KYC.
  2. Συμπληρώνετε τους κωδικούς σας για το TAXISnet.
  3. Πληκτρολογείτε τον κωδικό μιας χρήσης που λαμβάνετε στο κινητό σας.
  4. Εντοπίζετε τις κατηγορίες και τα δεδομένα που μπορούν να διαβιβαστούν στην τράπεζα.
  5. Συναινείτε στη διαβίβαση των δεδομένων σας στην τράπεζα.
  6. Ελέγχετε ότι τα στοιχεία σας είναι σωστά και πατάτε «Ενημέρωση» ή «Παράλειψη».
  7. Ολοκληρώνετε τη διαδικασία με το PIN, το αποτύπωμα ή το Face ID σας.

Τα στοιχεία δεν ενημερώθηκαν μέσα από το eGov-KYC;

Αν τα στοιχεία σας δεν ανακτήθηκαν ή αν δεν είναι σωστά, θα πρέπει να:

Μπορώ να ανανεώσω ηλεκτρονικά τα στοιχεία άλλου ατόμου;

Όχι. Έχετε τη δυνατότητα να ενημερώσετε μόνο τα δικά σας στοιχεία με τους δικούς σας κωδικούς e-Banking και TAXISnet.

Για να ανεβάσετε έγγραφα

Σε τι μορφή μπορώ να ανεβάσω τα δικαιολογητικά μου; Πόσο πρόσφατα πρέπει να είναι;

Για να γίνουν αποδεκτά τα έγγραφα που ανεβάζετε θα πρέπει να είναι:

  • Καλής ποιότητας και ευανάγνωστα.
  • Σε μορφή PDF, .jpeg, .tif, .tiff, .bmp ή .gif.
  • Έως 5ΜΒ. 
  • Εξαμήνου, αν το αρχείο είναι λογαριασμός.
  • Έτους, αν είναι εκκαθαριστικό σημείωμα.

Αν απορριφθεί ένα έγγραφο, μπορώ να επαναλάβω τη διαδικασία;

Ναι. Θα βρείτε τον λόγο της απόρριψης στο SMS και το email που θα λάβετε όταν το υποβάλετε. Όταν επαναλάβετε τη διαδικασία, βεβαιωθείτε ότι το έγγραφο πληροί τις προϋποθέσεις.