Πιστωτικές Κάρτες
Eπωφεληθείτε από το μοναδικά Προγράμματα Επιβράβευσης της Alpha Bank και απολαύστε προνόμια από την πρώτη κιόλας αγορά σας.
Χρεωστικές κάρτες
Κάντε την καθημερινότητά σας πιο απλή και εύκολη, χαρίστε Bonus στις συναλλαγές σας.
Προπληρωμένες Κάρτες
Οργανώστε τα οικονομικά σας στα μέτρα σας και αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο.
Προγράμματα Επιβράβευσης
Γνωρίστε έναν κόσμο μοναδικών προνομίων και υπηρεσιών, που σας χαρίζουν τα Προγράμματα Επιβράβευσης των καρτών Alpha Bank.
Ψηφιακά Πορτοφόλια
Γνωρίστε και εσείς τα ψηφιακά πορτοφόλια που παρέχει η Alpha Bank και απλοποιήστε την καθημερινότητά σας
Υπηρεσίες
Γρήγορες πληρωμές, μεγαλύτερη ασφάλεια και άμεση ενημέρωση με τις υπηρεσίες των καρτών Alpha Bank.
Νέα & Προσφορές
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
Αποκτήστε το Dentist Pass από την Alpha Bank
Επιλέξτε την Alpha Bank για το Dentist Pass και λάβετε 40€ για οδοντίατρο ή ορθοδοντικό για το παιδί σας. Κάντε την αίτησή σας σε 3 απλά βήματα.
Τουρισμός για Όλους 2024 από την Alpha Bank
Επιλέξτε την Alpha Bank για το Τουρισμός για Όλους 2024 και μπείτε σε κλήρωση για διαμονή σε όλη την Ελλάδα. Κάντε την σας αίτηση σε 4 απλά βήματα.
Απόκτησε Youth Pass από την Alpha Bank
Αν είσαι 18-19 ετών, επίλεξε την Alpha Bank για το Youth Pass και λάβε 150€ για τουρισμό, πολιτισμό ή μεταφορές.
Πώς να κάνετε αίτηση αμφισβήτησης για συναλλαγή με κάρτα
Δείτε πώς μπορείτε να αμφισβητήσετε συναλλαγές σε 5 απλά βήματα.
Nέος Πελάτης
Ανοίξτε τον πρώτο σας λογαριασμό στην Alpha Bank από το κινητό σας
e-Βanking
Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα στις συναλλαγές σας, από όπου και να βρίσκετε, όποιο μέσο και αν επιλέξετε για να πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας
Online κωδικοί e-Banking
Αν είστε ήδη πελάτης μας, αποκτήστε κωδικούς e-Banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας.
Ψηφιακά Πορτοφόλια
Γνωρίστε και εσείς τα ψηφιακά πορτοφόλια που παρέχει η Alpha Bank και απλοποιήστε την καθημερινότητά σας.
Mobile apps
Ο έλεγχος και η διαχείριση των οικονομικών σας είναι στο χέρι σας, με τις σύγχρονες εφαρμογές της Alpha Bank για κινητό και tablet.
Ενημέρωση Στοιχείων
Αλλάξτε ή πιστοποιήστε τα προσωπικά στοιχεία σας χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.
Online Προϊόντα
Αποκτήστε και διαχειριστείτε online τα τραπεζικά σας προϊόντα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Εργαλεία
Για κάθε τραπεζική ανάγκη που θέλετε να καλύψετε ηλεκτρονικά, έχουμε την υπηρεσία που σας ταιριάζει.
Υποστήριξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Χρειάζεστε βοήθεια; Βρείτε απαντήσεις και συμβουλές σχετικά με τα ψηφιακά κανάλια μας.
Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Για την ισχυρή ταυτοποίηση γενικά

Τι είναι η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη;

Η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη είναι 1 από τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε για να προστατεύσουμε τις συναλλαγές σας. Λειτουργεί σε συνδυασμό με τους κωδικούς σας (Username, Password) για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.

Για να ολοκληρώσετε μια συναλλαγή που απαιτεί ισχυρή ταυτοποίηση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 2 τρόπους:

  1. Push Notification ή QR Code μέσα από την εφαρμογή myAlpha Mobile.
  2. myAlpha Code με μήνυμα στο κινητό σας (Viber ή SMS).

Και οι 2 τρόποι ενισχύουν την ασφάλεια, καθώς:

  • Για να εγκρίνετε συναλλαγή με Push Notification, χρησιμοποιείτε το 4-ψηφιο PIN του myAlpha Mobile ή βιομετρικά χαρακτηριστικά (δαχτυλικό αποτύπωμα ή Face ID).
  • Κάθε myAlpha Code είναι μοναδικό, δημιουργείται μόνο 1 φορά ανάλογα με τη συναλλαγή που έχετε επιλέξει και χρησιμοποιείται μόνο γι’ αυτήν τη συναλλαγή.

Για να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την προστασία σας από την απειλή ηλεκτρονικής απάτης, εφαρμόζουμε πρόσθετο προειδοποιητικό μηχανισμό ο οποίος απαιτεί και 2η επιβεβαίωση με Push Notification, myAlpha Code ή email, προκειμένου να ολοκληρώσετε συγκεκριμένες συναλλαγές. Για παράδειγμα, όταν αυξάνετε το ημερήσιο όριο μεταφορών σας ή όταν εντοπίζουμε ασυνήθιστες ενέργειες στο myAlpha Web ή το myAlpha Mobile.

Δείτε πώς προστατεύουμε τις συναλλαγές σας από ηλεκτρονικές απάτες.

Ποιες συναλλαγές απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη;

Συνδρομή e-Banking

  • Σύνδεση στο myAlpha Web.
  • Διαχείριση προσωπικών στοιχείων.
  • Αύξηση ανώτατου ημερήσιου ορίου για τις μεταφορές.

Μεταφορές

  • Σε λογαριασμούς τρίτων στην Alpha Bank.
  • Σε άλλη τράπεζα στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
  • Ορισμός πάγιας εντολής για μεταφορά σταθερού ποσού ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε λογαριασμούς τρίτων στην Alpha Bank.

Πληρωμές

  • Σε κάρτες και καταναλωτικά δάνεια Alpha Bank ή άλλης τράπεζας στην Ελλάδα.
  • Σε οργανισμούς.

Άλλες εργασίες

  • Online αίτηση για έκδοση χρεωστικής και προπληρωμένης κάρτας.
  • Μεταφορά Bonus πόντων σε τρίτους.

 

Γιατί σε κάποιες συναλλαγές μου ζητάτε 2 φορές έγκριση;

Για να ενισχύσουμε την προστασία σας από την απειλή ηλεκτρονικής απάτης, εφαρμόζουμε πρόσθετο προειδοποιητικό μηχανισμό ο οποίος απαιτεί και 2η επιβεβαίωση με Push Notification, myAlpha Code ή email, προκειμένου να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας.

Ο μηχανισμός αυτός ενεργοποιείται σε συγκεκριμένες συναλλαγές, όπως όταν αυξάνετε το ημερήσιο όριο μεταφορών σας ή όταν εντοπίζουμε ασυνήθιστες ενέργειες στο myAlpha Web ή το myAlpha Mobile.

Τι είναι τα Push Notifications;

Είναι ένας από τους τρόπους που προστατεύουμε τις συναλλαγές σας με την Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη.

Τα λαμβάνετε στο κινητό σας και ολοκληρώνετε τις συναλλαγές σας εύκολα και γρήγορα, με τα βιομετρικά χαρακτηριστικά σας ή το 4-ψηφιο PIN του myAlpha Mobile.

Επίσης, μέσα από το myAlpha Mobile λαμβάνετε ενημερωτικά Push Notifications.

Σχετικά Video

Δείτε όλα τα βήματα για να ενεργοποιήσετε τα Push Notifications από το κινητό σας.

Πώς ενεργοποιώ τα Push Notifications;

Ενεργοποιείτε τα Push Notifications όταν συνδέεστε για πρώτη φορά στο e-Banking από το κινητό σας.

Αν δεν τα ενεργοποιήσατε στην πρώτη σύνδεσή σας, μπείτε στο myAlpha Mobile και:

  1. Πατήστε το εικονίδιο με τις 3 παύλες πάνω αριστερά στην «Επισκόπηση». 
  2. Πατήστε «Προφίλ».
  3. Στην κατηγορία «Ρυθμίσεις ασφαλείας» πατήστε «Push Notifications» και ενεργοποιήστε τα.
 

Σχετικά Video

Δείτε όλα τα βήματα για να ενεργοποιήσετε τα Push Notifications από το κινητό σας.

Τι είναι τα ενημερωτικά Push Notifications;

Μηνύματα που λαμβάνετε μέσα από το myAlpha Mobile και αφορούν:

  • Θέματα διαχείρισης της συνδρομής σας – Ταυτοποίηση/Διαγραφή συσκευής, αλλαγή PIN, Username, Password, κινητού ή email, αποτυχημένες προγραμματισμένες μεταφορές και πληρωμές.
  • Ενημέρωση για συναλλαγές με επιλεγμένες κάρτες Alpha Bank.

Μπορείτε να δείτε τα ενημερωτικά Push Notifications που έχετε λάβει τους τελευταίους 6 μήνες, μέσα από το myAlpha Mobile: Στο εικονίδιο με το καμπανάκι, στην πάνω δεξιά μεριά της οθόνης. 

Για να κάνετε συναλλαγές με ισχυρή ταυτοποίηση

Πώς εγκρίνω τις συναλλαγές που απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη με QR Code;

Μέσα από το myAlpha Mobile, εγκρίνετε συναλλαγές που κάνετε στο myAlpha Web και απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση:

  1. Επιλέγετε την «Εμφάνιση QR Code» ως μέθοδο ταυτοποίησης.
  2. Ανοίγετε το myAlpha Mobile στο κινητό σας και, χωρίς να συνδεθείτε, επιλέγετε «QR Code Scan».
  3. Με την κάμερα του κινητού σας, που θα έχει ανοίξει αυτόματα, σκανάρετε το QR Code στην οθόνη του myAlpha Web.
  4. Πληκτρολογείτε τον 6-ψηφιο κωδικό που θα βρείτε στην οθόνη σας, στο αντίστοιχο πεδίο του myAlpha Web.

Μπορώ να λάβω myAlpha Code χωρίς σύνδεση στο internet;

Ναι, αλλά μόνο με SMS. Δεν μπορείτε να λάβετε myAlpha Code με Push Notification χωρίς σύνδεση στο internet.  

Δεν έχω Viber στο κινητό μου. Πώς θα λαμβάνω το myAlpha Code;

Με SMS.

Ωστόσο, για πιο εύκολη και γρήγορη έγκριση των συναλλαγών σας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα Push Notifications.

Άλλαξα αριθμό κινητού. Πώς λαμβάνω myAlpha Code;

Πρέπει να δηλώσετε την αλλαγή του αριθμού σας και να ενημερώσετε τα στοιχεία του προφίλ σας:

  • Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web, αρκεί να έχετε πρόσβαση τόσο στον παλαιό όσο και στον νέο αριθμό κινητού.
  • Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile app, αρκεί να έχετε πρόσβαση στην παλιά σας συσκευή που έχετε ήδη εγκατεστημένο το app.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, πρέπει να κάνετε την αλλαγή σε οποιοδήποτε κατάστημα Alpha Bank.

 

Δεν λαμβάνω το SMS με το myAlpha Code στο κινητό μου. Τι να κάνω;

Ελέγξτε ότι:

  • Έχετε σήμα εκεί που βρίσκεστε.
  • Έχετε ενεργοποιήσει το roaming, αν βρίσκεστε στο εξωτερικό.
  • Λαμβάνετε άλλα μηνύματα.

Σε περίπτωση που όλα τα παραπάνω ισχύουν, κάντε επανεκκίνηση στο κινητό σας και ζητήστε νέο myAlpha Code. Αν ακόμα δεν μπορείτε να το λάβετε, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας.

Μπορείτε πάντα να λαμβάνετε myAlpha Code μέσα από το Viber, αρκεί να δημιουργήσετε λογαριασμό και να είστε συνδεμένοι σε Wi-Fi ή να έχετε ανοιχτά τα δεδομένα.

Για ακόμη πιο γρήγορη έγκριση των συναλλαγών που απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα Push Notifications.

Δεν έλαβα Push Notification. Πώς ολοκληρώνω τη συναλλαγή;

Στην οθόνη επιβεβαίωσης της συναλλαγής, επιλέξτε την αποστολή του myAlpha Code με SMS ή Viber μόλις λήξει ο χρόνος αναμονής για το Push Notification.

Εάν συνεχίζετε να μη λαμβάνετε Push Notifications:

  • Επιβεβαιώστε ότι είναι ενεργοποιημένα. Στο myAlpha Mobile επιλέξτε από το Μενού: Προφίλ > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Push Notifications.
  • Ελέγξτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης Push Notifications από τις Ρυθμίσεις της συσκευής σας.
  • Ελέγξτε ότι τα δεδομένα στη συσκευή σας είναι ανοιχτά ή είστε συνδεδεμένοι σε Wi-Fi δίκτυο.

Έχασα το κινητό μου. Μπορεί κάποιος άλλος να μπει στο myAlpha Mobile μου;

Για να έχει κάποιος πρόσβαση στο myAlpha Mobile σας, θα πρέπει να γνωρίζει το 4-ψηφιο PIN σας. Ο μοναδικός άλλος τρόπος εισόδου στην εφαρμογή είναι τα βιομετρικά χαρακτηριστικά σας (δαχτυλικό αποτύπωμα ή Face ID).

Έχασα/μου έκλεψαν το κινητό στο οποίο έχω ενεργοποιήσει τη δυνατότητα έγκρισης των συναλλαγών μου με Push Notifications. Κινδυνεύω να γίνω θύμα κλοπής;

Όχι, αρκεί να μην έχουν υποκλαπεί και οι κωδικοί του e-Banking σας (Username και Password).

Ωστόσο, πρέπει να διαγράψτε τη συνδεδεμένη συσκευή σας μέσα από το myAlpha Web: Ρυθμίσεις > Διαχείριση Συσκευών. Εναλλακτικά, μπορείτε να απενεργοποιήσετε προσωρινά το e-Banking σας με ένα τηλέφωνο στο 2103260000.

Στη νέα συσκευή σας, θα χρειαστεί να κατεβάσετε το myAlpha Mobile App και να ενεργοποιήσετε εκ νέου τα Push Notifications.

Για τις ειδοποιήσεις Alpha alerts

Τι είναι τα Alpha alerts;

Οι ενημερώσεις που λαμβάνετε σε πραγματικό χρόνο από την Alpha Bank, κάθε φορά που κάνετε:

  • Αγορές με την κάρτα σας.
  • Ανάληψη μετρητών από το πιστωτικό όριο της κάρτας σας (cash advance).
  • Ανάληψη μετρητών από τον λογαριασμό σας, σε ΑΤΜ στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
  • Συναλλαγές μέσα από το e-Banking.

Επιλέγετε εσείς εάν θέλετε να ενημερώνεστε με email ή με SMS/Viber.

Πόσο κοστίζουν τα Alpha alerts;

Ανάλογα με το προϊόν:

  • Κάρτες – 1€/μήνα για κάθε κάρτα.
  • Λογαριασμοί – Δωρεάν για μηνύματα στο Viber και email. 1,9€/μήνα για SMS, εφόσον λάβετε έστω και 1 SMS μέσα στον μήνα. Η χρέωση είναι συνολική για τη συνδρομή, όσους λογαριασμούς και να έχετε συνδέσει.
  • Συναλλαγές μέσα από το e-Banking – Δωρεάν.

Μάθετε περισσότερα για τα Alpha alerts.

Πώς ενεργοποιώ τα Alpha alerts;

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web.

  1. Στην αρχική οθόνη (Επισκόπηση) εντοπίστε την κάρτα σας.
  2. Πατήστε τις 3 τελίτσες στα δεξιά της κάρτας και επιλέξτε «Alpha alerts».
  3. Επιλέξτε «Ενεργοποίηση».

Εναλλακτικά, για να ενεργοποιήσετε Alpha alerts για τις κάρτες και τους λογαριασμούς σας, μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 2103260000 ή να επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα Alpha Bank.

Μπορώ να ενεργοποιήσω τα Alpha alerts για όλες τις κάρτες Alpha Bank;

Ναι, μπορείτε να συνδέσετε όλες τις προσωπικές κάρτες σας:

  • Μέσα από το myAlpha Web.
  • Τηλεφωνικά στο 2103260000.

Αν είστε ο κύριος κάτοχος μιας κάρτας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία και για πρόσθετες κάρτες.

Δεν μπορείτε να συνδέσετε εταιρικές κάρτες.

Αν χάσω την κάρτα μου, τα Alpha alerts θα λειτουργούν για τη νέα κάρτα;

Ναι. Δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια από εσάς.

Μετά από κλοπή/απώλεια/μετατροπή της κάρτας, η υπηρεσία ενημερώνεται αυτόματα. Έτσι, σύντομα θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις για τη νέα σας κάρτα.

Χρησιμοποίησα την κάρτα μου ή τον λογαριασμό μου, αλλά δεν έλαβα ειδοποίηση. Γιατί;

Μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους, όπως:

  • Τεχνικό πρόβλημα του παρόχου επικοινωνίας σας.
  • Γεμάτο inbox στο email ή το κινητό σας.
  • Το μήνυμα θεωρείται SPAM, γιατί η Alpha Bank δεν έχει οριστεί ως αποδεκτός αποστολέας.
  • Το κινητό σας δεν έχει σήμα.
  • Δεν είναι ενεργοποιημένα τα δεδομένα ή το Wi-Fi στη συσκευή σας για να λάβετε μήνυμα Viber.

Μπορώ να επιλέξω ποιες ειδοποιήσεις θα λαμβάνω;

Ναι. 

Για τις κάρτες σας, μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για:

  • Αγορές πάνω από 100€ ή 300€.
  • Αναλήψεις πάνω από 100€ ή 300€.
  • Όλες τις συναλλαγές πάνω από 100€ ή 300€.

Συνδεθείτε στο myAlpha Web: Ρυθμίσεις > Διαχείριση ειδοποιήσεων > Κάρτες > Επεξεργασία. 

Για τους λογαριασμούς σας, μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για:

  • Όλες τις κινήσεις.
  • Άμεσες χρεώσεις και πάγιες εντολές.
  • Κατάθεση σύνταξης.

Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε να ενημερώνεστε μόνο όταν το διαθέσιμο υπόλοιπο του λογαριασμού σας μειώνεται κάτω από κάποιο ποσό ή αυξάνεται πάνω από κάποιο ποσό.

Συνδεθείτε στο myAlpha Web: Ρυθμίσεις > Διαχείριση ειδοποιήσεων > Λογαριασμοί > Επεξεργασία.

Δεν έχω κωδικούς για το e-Banking, μπορώ να ενεργοποιήσω τα Alpha alerts;

Ναι, μπορείτε να ενεργοποιήσετε Alpha alerts για τις κάρτες και τους λογαριασμούς σας, τηλεφωνικά στο 2103260000 ή να επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα Alpha Bank.

Όλες οι κατηγορίες