1ος λογαριασμός
Ξεκινήστε τη συνεργασία σας μαζί μας από το κινητό σας και αποκτήστε χρεωστική κάρτα και κωδικούς e-Banking.
Προνομιακός
Κάντε τις καθημερινές συναλλαγές σας εύκολα και γρήγορα, με τον λογαριασμό που ανοίγετε online και χωρίς αρχική κατάθεση.
Ταμιευτηρίου
Αποκτήστε λογαριασμό ταμιευτηρίου με 300€ ελάχιστη αρχική κατάθεση και κάντε τις καθημερινές συναλλαγές σας.
Για μισθοδοσία
Εξασφαλίστε εκπτώσεις, δωρεάν υπηρεσίες και ειδικά προνόμια, με τον λογαριασμό για τη μισθοδοσία σας που αποκτάτε online.
Για σύνταξη
Κερδίστε εκπτώσεις, δωρεάν υπηρεσίες και ειδικά προνόμια, με τον λογαριασμό για τη σύνταξή σας που αποκτάτε online.
Για αποταμίευση
Αποκτήστε αποταμιευτικό λογαριασμό από τον υπολογιστή σας, και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο και τόκους επιβράβευσης.
Για παιδιά έως 14 ετών
Βοηθήστε το παιδί σας να εξοικειωθεί με την αποταμίευση και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο έως 0,25%.
Για εφήβους 15-17 ετών
Ενθαρρύνετε το έφηβο παιδί σας να διαχειρίζεται τα χρήματά του και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο έως 0,25%.
Για νέους 18-27 ετών
Ανοίξτε κοινό ή ατομικό λογαριασμό για νέους και νέες 18-27 ετών και ξεκινήστε τα πρώτα σας βήματα με σταθερότητα και ασφάλεια.
Ταμιευτηρίου σε ξένο νόμισμα
Επιλέξτε το ξένο νόμισμα που σας εξυπηρετεί για τις καταθέσεις σας και κάντε τις συναλλαγές σας από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Όψεως σε ξένο νόμισμα
Εξασφαλίστε ευελιξία για τις συναλλαγές σας σε ξένο νόμισμα και επωφεληθείτε από τη δυνατότητα υπερανάληψης σε συνάλλαγμα.
Προθεσμιακές Καταθέσεις
Θυρίδες θησαυροφυλακίου
Φυλάξτε με ασφάλεια τα προσωπικά σας αντικείμενα!
Χρεωστικές
Κάντε τις αγορές σας με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας και επωφεληθείτε από προγράμματα επιβράβευσης.
Πιστωτικές
Διευκολύνετε τις καθημερινές συναλλαγές σας, κερδίστε με προγράμματα επιβράβευσης και αποκτήστε αποκλειστικά προνόμια.
Προπληρωμένες
Φορτίστε την κάρτα σας με το ποσό που θέλετε και κάντε αγορές χωρίς πρόσβαση σε όλο το υπόλοιπο του λογαριασμού σας.
Για κρατικά προγράμματα και επιδόματα
Αποκτήστε ψηφιακή κάρτα για να εισπράττετε επιδόματα και παροχές που δικαιούστε από κρατικά προγράμματα και οργανισμούς.
Ψηφιακά πορτοφόλια
Ξεκινήστε να πληρώνετε ανέπαφα με κινητό ή smartwatch και κάρτες Alpha Bank. Βρείτε το ψηφιακό πορτοφόλι που σας ταιριάζει.
Αντικαθιστούμε τις Mastercard με Visa
Επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τη Visa και αντικαθιστούμε σταδιακά όλες τις κάρτες Mastercard με κάρτες Visa.
Αμφισβήτηση συναλλαγής
Κάντε αίτηση για αμφισβήτηση συναλλαγής σε 3 βήματα, αν δεν την κάνατε εσείς ή αν θέλετε να την ακυρώσετε για άλλο λόγο.
Ενεργοποίηση κάρτας online
Ενεργοποιήστε τη νέα κάρτα σας από κινητό ή υπολογιστή, και ξεκινήστε να τη χρησιμοποιείτε αμέσως μόλις την παραλάβετε.
PIN για νέα κάρτα
Μάθετε πώς μπορείτε να λάβετε το PIN για τη νέα κάρτα σας μέσα από το e-Banking, ή με εναλλακτικούς τρόπους.
Νέα και προσφορές
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
1ος λογαριασμός
Ξεκινήστε τη συνεργασία σας μαζί μας μόνο από το κινητό σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Κωδικοί e-Banking
Δημιουργήστε κωδικούς e-Banking από κινητό ή υπολογιστή, αν συνεργάζεστε ήδη μαζί μας.
Mobile app
Κάντε συναλλαγές από το κινητό σας όπου κι αν είστε μέσα από το myAlpha Mobile app.
Web banking
Διαχειριστείτε τα οικονομικά σας από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web.
Η τράπεζα παντού
Ανακαλύψτε τι μπορείτε να κάνετε μέσα από το e-Banking και πώς σας βοηθάμε να εξοικειωθείτε με αυτό.
Online προϊόντα
Αποκτήστε κάρτες, δάνεια, πρόγραμμα συναλλαγών, καταθετικά προϊόντα, και δώστε χαρτζιλίκι online στο παιδί σας.
Συναλλαγές και πορτοφόλια
Κάντε πληρωμές και μεταφορές από κινητό ή υπολογιστή και προσθέστε τις κάρτες σας στο ψηφιακό πορτοφόλι.
Άλλες δυνατότητες
Επικαιροποιήστε τα στοιχεία σας, ενισχύστε την ασφάλεια συναλλαγών και κλείστε ραντεβού online.
Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Για συναλλαγές γενικά

Πώς μπορώ να ορίσω πάγια εντολή;

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Μεταφορές & Πληρωμές > Πάγιες.
  2. Επιλέξτε εάν θέλετε να ορίσετε πάγια μεταφορά ή πάγια πληρωμή.
  3. Πατήστε την επιλογή «Νέα πάγια» στα δεξιά.
  4. Στο πεδίο που εμφανίζεται πληκτρολογήστε τον ΙΒΑΝ αν πρόκειται για πάγια μεταφορά ή τον οργανισμό για την πάγια πληρωμή.
  5. Επιλέγετε τον λογαριασμό που θέλετε να χρεώνετε.

    Αν ορίζετε πάγια μεταφορά, συμπληρώνετε επίσης το ποσό της μεταφοράς, την αιτιολογία για εσάς και για τον δικαιούχο, τη συχνότητα και ημερομηνία εκτέλεσης, και την ημερομηνία μέχρι την οποία ισχύει η πάγια εντολή.

    Αν ορίζετε πάγια πληρωμή, συμπληρώνετε επίσης τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής και ανώτατο ποσό χρέωσης.

Πώς ξέρω ότι εκτελέστηκε η μεταφορά ή πληρωμή μου;

Από το Ιστορικό > Κινήσεις e-Banking ενημερώνεστε για όλες τις συναλλαγές σας.

Οι συναλλαγές που έχουν ήδη εκτελεστεί εμφανίζονται με την επισήμανση «Εκτελεσμένη». Οι συναλλαγές που δεν έχουν εκτελεστεί ακόμη έχουν την επισήμανση «Υπό επεξεργασία».

Πώς αποθηκεύω μια συναλλαγή που κάνω συχνά;

Μόλις ολοκληρώσετε τη μεταφορά ή την πληρωμή μέσα από το myAlpha Web ή το myAlpha Mobile, μπορείτε να της δώσετε φιλική ονομασία και να την αποθηκεύσετε. 

Μπορείτε να διαχειρίζεστε τις αποθηκευμένες μεταφορές σας online:

  • Από το myAlpha Web, στο μενού Μεταφορές & Πληρωμές > Αποθηκευμένες συναλλαγές.
  • Από το myAlpha Mobile, στο μενού Μεταφορές > Οι μεταφορές μου ή Πληρωμές > Οι πληρωμές μου.

Από εκεί μπορείτε να:

  • Αλλάζετε τη σειρά εμφάνισης των συναλλαγών σας.
  • Τροποποιείτε τα στοιχεία μιας μεταφοράς.
  • Διαγράφετε όσες δεν χρειάζεστε πια.
  • Δημιουργείτε νέες.

Πρέπει να δεσμεύσω το ποσό όταν κάνω μεταφορά ή πληρωμή με μελλοντική ημερομηνία;

Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Εσείς επιλέγετε εάν θέλετε να δεσμεύσετε το ποσό για τη συναλλαγή ή όχι.

Ωστόσο, εάν δεν κάνετε δέσμευση ποσού, θα πρέπει να φροντίσετε να έχετε επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο την ημέρα της μεταφοράς προκειμένου να μπορεί να εκτελεστεί. Αν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο, η μεταφορά σας δεν θα πραγματοποιηθεί.

Αν έχετε ενεργοποιήσει τα Alpha Alerts λαμβάνετε σχετική ειδοποίηση με τον τρόπο που έχετε επιλέξει: Viber, SMS ή email.

Τι μπορώ να κάνω με την υπηρεσία IRIS Payments;

Με το IRIS Payments μπορείτε να:

  • Μεταφέρετε έως 500€ από το κινητό σας, χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζετε τον ΙΒΑΝ του δικαιούχου. Αρκεί να γνωρίζετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου εφόσον μεταφέρετε χρήματα σε ιδιώτη ή τον ΑΦΜ εφόσον μεταφέρετε χρήματα σε εταιρεία.
  • Λάβετε έως 500€ κάθε μέρα, χωρίς ο αποστολέας να χρειάζεται να γνωρίζει τον IBAN σας. Αρκεί να γνωρίζει τον αριθμό κινητού τηλεφώνου ή το email σας.
  • Κάνετε online αγορές με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας.
  • Ολοκληρώνετε τις πληρωμές σας σε οποιαδήποτε επιχείρηση με σάρωση κωδικού QR σε τερματικά POS ή άλλες ηλεκτρονικές συσκευές της επιχείρησης. 

Πώς κάνω online αγορές με την υπηρεσία IRIS Payments;

Κάντε τις online αγορές σας με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας σε λίγα βήματα:

  1. Στην οθόνη πληρωμής στο e-shop, επιλέξτε IRIS ως τρόπο πληρωμής.
  2. Επιλέξτε αν θέλετε να πληρώσετε με σάρωση κωδικού QR ή μέσα από το e-Banking σας.
  3. Σκανάρετε τον κωδικό QR που εμφανίζεται στη σελίδα ή επιλέξτε την Alpha Bank από τον κατάλογο των τραπεζών για να συνδεθείτε στο e-Banking σας.
  4. Ελέγξτε αν τα στοιχεία της παραγγελίας σας είναι σωστά και επιλέξτε τον λογαριασμό θέλετε να χρεωθεί.
  5. Αν θέλετε, μπορείτε να εκτυπώσετε το αποδεικτικό πληρωμής σας. 
 

Πώς πληρώνω με IRIS payments σε φυσικό σημείο με σάρωση κωδικού QR;

  1. Συνδεθείτε στο myAlpha Mobile.
  2. Στο κεντρικό μενού επιλέξτε  IRIS payments > Με κωδικό QR.
  3. Σκανάρετε με την κάμερα του κινητού σας τον κωδικό QR και επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε να χρεωθεί.
  4. Επιβεβαιώστε τη συναλλαγή με βιομετρικά ή 4ψήφιο PIN. 
 

Πρέπει να έχω ενεργοποιήσει το IRIS payments αν θέλω να πληρώσω με σάρωση κωδικού QR σε κατάστημα;

Όχι. Όταν σαρώνετε τον κωδικό QR με τη συσκευή σας, επιλέγετε ποιος από τους λογαριασμούς σας θα χρεωθεί.  

Κοστίζουν οι πληρωμές με IRIS payments σε φυσικό σημείο με κωδικό QR;

Όχι. Οι πληρωμές με IRIS payments είναι δωρεάν. 

Γιατί δεν ολοκληρώνεται η πληρωμή μου με IRIS payments σε φυσικό σημείο με κωδικό QR;

Βεβαιωθείτε ότι: 

  • Έχετε επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο στον λογαριασμό σας. 
  • Δεν έχετε ξεπεράσει το ημερήσιο όριο συναλλαγών μέσα από το e-Banking σας. 
 

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω μια πάγια εντολή;

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web :

  1. Επιλέξτε «Μεταφορές & Πληρωμές» από το μενού.
  2. Εντοπίστε την πάγια εντολή που θέλετε να μεταβάλλετε ή να ακυρώσετε και πατήστε τις 3 τελίτσες στα δεξιά της.
  3. Επιλέξτε «Μεταβολή» για να τροποποιήσετε το ανώτατο ποσό της πάγιας εντολής ή «Ακύρωση» για να την ακυρώσετε . 

Για να βρίσκετε προηγούμενες συναλλαγές

Πού μπορώ να βρω τα αποδεικτικά και το ιστορικό για τις μεταφορές που έχω κάνει;

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web 

Από το μενού επιλέξτε Ιστορικό > Κινήσεις e-Banking > Μεταφορές.

Αν θέλετε, μπορείτε να αναζητήσετε μεταφορές για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Επιλέξτε τη μεταφορά που σας ενδιαφέρει για να εκτυπώσετε ή να αποθηκεύσετε σε μορφή PDF το αποδεικτικό.

Από το κινητό σας μέσα από το
myAlpha Mobile

Από το μενού επιλέξτε «Μεταφορές». Ανατρέξτε στην ενότητα «Ιστορικό και Εκκρεμείς Μεταφορές».

Μπορώ να εκτυπώσω το αποδεικτικό της μεταφοράς στα Αγγλικά;

Ναι, αρκεί να έχετε συνδεθεί από την αρχή με επιλεγμένη γλώσσα τα Αγγλικά.

Το μόνο πεδίο που δεν μεταφράζεται είναι η «Αιτιολογία», η οποία εμφανίζεται ακριβώς όπως τη συμπληρώσατε.

Μπορώ να εκτυπώσω το ιστορικό των μεταφορών μου στα Αγγλικά;

Ναι, αρκεί να έχετε συνδεθεί από την αρχή με επιλεγμένη γλώσσα τα Αγγλικά.

Το μόνο πεδίο που δεν μεταφράζεται είναι η «Αιτιολογία», η οποία εμφανίζεται ακριβώς όπως τη συμπληρώσατε.


Πού μπορώ να βρω τα αποδεικτικά και το ιστορικό για τις πληρωμές που έχω κάνει;

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web

Από το μενού επιλέξτε Ιστορικό > Κινήσεις e-Banking > Πληρωμές.

Αν θέλετε, μπορείτε να αναζητήσετε πληρωμές για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Επιλέξτε τη μεταφορά που σας ενδιαφέρει για να εκτυπώσετε ή να αποθηκεύσετε σε μορφή PDF το αποδεικτικό.

Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile

Από το μενού επιλέξτε «Πληρωμές». Ανατρέξτε στην ενότητα «Ιστορικό και Εκκρεμείς Πληρωμές».

Για να μεταφέρετε χρήματα

Πώς μεταφέρω χρήματα μέσα από το myAlpha Web;

Μεταξύ λογαριασμών σας στην Alpha Bank

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Μεταφορές & Πληρωμές > Μεταξύ λογαριασμών μου.
  2. Επιλέξτε από ποιον λογαριασμό θα μεταφερθούν τα χρήματα (Από), σε ποιον λογαριασμό θα κατατεθούν (Προς) και το ποσό.
  3. Εάν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε αιτιολογία μεταφοράς.
  4. Επιλέξτε «Εκτέλεση».

Σε λογαριασμό τρίτου στην Alpha Bank

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Μεταφορές & Πληρωμές > Εντός Alpha Bank.
  2. Συμπληρώστε τον ΙΒΑΝ ή τη φιλική ονομασία λογαριασμού στον οποίο θέλετε να στείλετε χρήματα.
  3. Συμπληρώστε τα πεδία: Ποσό εντολής, Αιτιολογία για καταθέτη, Αιτιολογία προς δικαιούχο, Μήνυμα προς δικαιούχο.
  4. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Με κανονική προτεραιότητα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά αμέσως ή «Μεταχρονολογημένη» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Μεταχρονολογημένη», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  5. Επιλέξτε «Συνέχεια».
  6. Επιβεβαιώστε τη συναλλαγή είτε μέσω Push Notification που λαμβάνετε στο myAlpha Mobile είτε με το myAlpha Code που λαμβάνετε στο κινητό σας.

Σε άλλη τράπεζα στην Ελλάδα

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Μεταφορές & Πληρωμές > Εντός Ελλάδας.
  2. Συμπληρώστε τον ΙΒΑΝ ή τη φιλική ονομασία λογαριασμού στον οποίο θέλετε να στείλετε χρήματα.
  3. Συμπληρώστε τα πεδία: Όνομα Δικαιούχου, Ποσό εντολής, Νόμισμα, Αιτιολογία για καταθέτη, Αιτιολογία προς δικαιούχο, Μήνυμα προς δικαιούχο.
  4. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Με κανονική προτεραιότητα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά την επόμενη εργάσιμη ημέρα, «Με άμεση προτεραιότητα» αν θέλετε να γίνει αμέσως ή «Μεταχρονολογημένη» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Μεταχρονολογημένη», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  5. Επιλέξτε είδος εξόδων: SHA (πληρώνετε μόνο τα έξοδα της Alpha Bank) OUR (πληρώνετε εσείς όλα τα έξοδα).
  6. Επιλέξτε «Συνέχεια».
  7. Επιβεβαιώστε τη συναλλαγή είτε μέσω Push Notification που λαμβάνετε στο myAlpha Mobile είτε με το myAlpha Code που λαμβάνετε στο κινητό σας.

Σε άλλη τράπεζα στο εξωτερικό

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Μεταφορές & Πληρωμές > Προς το εξωτερικό.
  2. Συμπληρώστε τον ΙΒΑΝ ή τη φιλική ονομασία λογαριασμού στον οποίο θέλετε να στείλετε χρήματα.
  3. Συμπληρώστε τα πεδία: Κωδικός παραλήπτριας τράπεζας-BIC, Όνομα Δικαιούχου, Ποσό εντολής, Νόμισμα, Αιτιολογία για καταθέτη, Αιτιολογία προς δικαιούχο, Μήνυμα προς δικαιούχο.
  4. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Με κανονική προτεραιότητα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά την επόμενη εργάσιμη ημέρα, «Με άμεση προτεραιότητα» αν θέλετε να γίνει αμέσως ή «Μεταχρονολογημένη» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Μεταχρονολογημένη», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  5. Επιλέξτε «Συνέχεια».
  6. Επιβεβαιώστε τη συναλλαγή είτε μέσω Push Notification που λαμβάνετε στο myAlpha Mobile είτε με το myAlpha Code που λαμβάνετε στο κινητό σας.

Σχετικά Video

Δείτε όλα τα βήματα για να μεταφέρετε χρήματα από τον υπολογιστή σας.

Πώς μεταφέρω χρήματα μέσα από το myAlpha Mobile;

Μεταξύ λογαριασμών σας ή σε λογαριασμό τρίτου στην Alpha Bank

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Μεταφορές > Εντός Alpha Bank.
  2. Επιλέξτε από ποιον λογαριασμό θα μεταφερθούν τα χρήματα (Από), σε ποιον λογαριασμό θα κατατεθούν (Προς) και το ποσό.
  3. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Άμεσα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά αμέσως ή «Σε επιλεγμένη ημερομηνία» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Σε επιλεγμένη ημερομηνία», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  4. Εάν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε αιτιολογία μεταφοράς.
  5. Επιλέξτε «Εκτέλεση».

Σε άλλη τράπεζα στην Ελλάδα

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Μεταφορές > Εντός Ελλάδας.
  2. Επιλέξτε από ποιον λογαριασμό θα μεταφερθούν τα χρήματα (Από), σε ποιον λογαριασμό θα κατατεθούν (Προς) και το ποσό.
  3. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Άμεσα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά αμέσως ή «Σε επιλεγμένη ημερομηνία» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Σε επιλεγμένη ημερομηνία», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  4. Επιλέξτε είδος εξόδων: SHA (πληρώνετε μόνο τα έξοδα της Alpha Bank) OUR (πληρώνετε εσείς όλα τα έξοδα).
  5. Εάν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε αιτιολογία μεταφοράς.
  6. Επιλέξτε «Συνέχεια».

Σε άλλη τράπεζα στο εξωτερικό

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Μεταφορές > Εκτός Ελλάδος.
  2. Επιλέξτε από ποιον λογαριασμό θα μεταφερθούν τα χρήματα (Από), σε ποιον λογαριασμό θα κατατεθούν (Προς) και το ποσό.
  3. Συμπληρώστε τα πεδία: Κωδικός παραλήπτριας τράπεζας-BIC, Όνομα Δικαιούχου, Ποσό εντολής, Νόμισμα, Αιτιολογία για καταθέτη, Αιτιολογία προς δικαιούχο, Μήνυμα προς δικαιούχο.
  4. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Άμεσα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά αμέσως ή «Σε επιλεγμένη ημερομηνία» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Σε επιλεγμένη ημερομηνία», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  5. Επιλέξτε «Συνέχεια».

Τι είναι το ημερήσιο όριο μεταφορών και πώς μπορώ να το αλλάξω;

Το ημερήσιο όριο το επιλέγετε εσείς και αφορά όλες τις συναλλαγές που απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση.

Μπορείτε να ορίσετε μέχρι 15.000€. Για να αλλάξετε το όριο, συνδεθείτε στο myAlpha Web και επιλέξτε Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Αλλαγή ορίου μεταφορών

Για να ορίσετε ημερήσιο όριο μεταφορών πάνω από 15.000€, κλείστε ραντεβού κατάστημα Alpha Bank

Ποια στοιχεία πρέπει να γνωρίζω για να κάνω μια μεταφορά;

  • Τον IBAN του λογαριασμού του δικαιούχου.
  • Το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου, όπως αναγράφεται στα στοιχεία του λογαριασμού.
  • Τον BIC CODE/SWIFT της παραλήπτριας τράπεζας στο εξωτερικό, εφόσον η μεταφορά είναι σε τράπεζα στο εξωτερικό.

Πότε θα πραγματοποιηθεί η μεταφορά μου;

  • Αμέσως, εάν μεταφέρετε χρήματα σε άλλον λογαριασμό της Alpha Bank.
  • Την ίδια ημέρα, αν μεταφέρετε έως 50.000 ευρώ σε άλλη τράπεζα στην Ελλάδα.
  • Την επόμενη εργάσιμη ημέρα, αν μεταφέρετε χρήματα σε άλλη τράπεζα στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, και εκτελείτε τη συναλλαγή έως τις 22:00.
  • Σε μελλοντική ημερομηνία που επιλέγετε εσείς όταν καταχωρίζετε τα στοιχεία της μεταφοράς. Εάν μεταφέρετε χρήματα σε άλλο νόμισμα εκτός από ευρώ, μπορείτε να επιλέξετε μόνο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Μπορώ να κάνω μεταφορές από λογαριασμό που έχω σε συνάλλαγμα;

Μπορείτε να κάνετε μεταφορές από όλους τους λογαριασμούς που έχετε σε συνάλλαγμα. Συγκεκριμένα μπορείτε να κάνετε μεταφορές σε λογαριασμούς που τηρούνται στα εξής νομίσματα:

 

EUR
Ευρώ
SEK
Κορώνα Σουηδίας 
ALL
Λεκ Αλβανίας
USD
Δολάριο ΗΠΑ 
DKK
Κορώνα Δανίας
SGD
Δολάριο Σιγκαπούρης
GBP
Λίρα Αγγλίας
NOK
Κορώνα Νορβηγίας 
PLN
Ζλότι Πολωνίας 
CHF
Φράγκο Ελβετίας
JPY 
Γιεν Ιαπωνίας
CZK
Κορώνα Τσεχίας
AUD
Δολάριο Αυστραλίας
NZD
Δολάριο Ν. Ζηλ/διας
RON
Λέι Ρουμανίας
TRK
Λίρα Τουρκίας
ZAR
Ραντ Ν. Αφρικής
BGN
Λεβ Βουλγαρίας
CAD
Δολάριο Καναδά
HKD
Δολάριο Hong Kong
RUB
Ρούβλι Ρωσίας

 

Μπορώ να ακυρώσω μια μεταφορά αφού την έχω καταχωρίσει;

Ναι, αρκεί να μην έχει εκτελεστεί ακόμη.

Στο myAlpha Mobile

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέξτε «Μεταφορές».
  2. Στην ενότητα «Ιστορικό & εκκρεμείς μεταφορές» εντοπίστε τη μεταφορά που θέλετε να ακυρώσετε.
  3. Σύρετε προς τα αριστερά για να εμφανιστεί η επιλογή «Ακύρωση».

Στο myAlpha Web

  1. Στο μενού στα αριστερά επιλέξτε Ιστορικό > Κινήσεις e-Banking > Μεταφορές
  2. Εντοπίστε τη μεταφορά που θέλετε να ακυρώσετε.
  3. Πατήστε τις 3 τελίτσες στα δεξιά και επιλέξτε «Ακύρωση».

Κοστίζουν οι μεταφορές μέσα από το e-Banking;

Εξαρτάται από το είδος της μεταφοράς.

Σε λογαριασμό Alpha Bank

Χωρίς έξοδα.

Σε λογαριασμό άλλης τράπεζας στην Ελλάδα

Επιλέγετε ποιος θα πληρώσει τα έξοδα:

  • Έξοδα επιμερίζονται (SHA) – Πληρώνετε μόνο τα έξοδα της Alpha Bank. Ο παραλήπτης πληρώνει τα έξοδα της δικής του τράπεζας.
  • Έξοδα βαρύνουν τον εντολέα (ΟUR) – Πληρώνετε τα έξοδα και της Alpha Bank και της άλλης τράπεζας. Ο παραλήπτης δεν πληρώνει καθόλου έξοδα. Ο παραλήπτης πληρώνει τα έξοδα της δικής του τράπεζας.

Σε λογαριασμό τράπεζας στο εξωτερικό

Πληρώνετε μόνο τα έξοδα της Alpha Bank (SHA).

Αν η μεταφορά είναι σε ξένο νόμισμα ή προς τράπεζα εκτός ΕΕ, πιθανόν το ποσό που λαμβάνει ο παραλήπτης να είναι μειωμένο κατά τα έξοδα ανταποκριτριών τραπεζών που τυχόν θα διαμεσολαβήσουν για την αποστολή του ποσού στην τράπεζά του.

Ενημερωθείτε για όλα τα έξοδα στους Όρους συναλλαγών της Alpha Bank.

Για τα instant transfers

Μπορώ να ακυρώσω μια μεταφορά που έκανα με instant transfers;

Όχι, γιατί η εκτέλεση της συναλλαγής ολοκληρώνεται αμέσως.

Δίνουν όλες οι ελληνικές τράπεζες δυνατότητα για instant transfers;

Ναι. Από τις 09.10.2025 η εφαρμογή των instant transfers είναι υποχρεωτική για όλες τις τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδα, καθώς και στον χώρο SEPA, με βάση τον νέο Κανονισμό για τις άμεσες πληρωμές. Στόχος είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητας και η ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Επιπλέον, εισάγονται  νέες δυνατότητες και υπηρεσίες, π.χ. επιβεβαίωση του πληρωτή, μεταχρονολογημένες πληρωμές σε συγκεκριμένη ώρα, αλλαγή ορίων στις εξερχόμενες μεταφορές.

Ποιες είναι οι διαφορές του instant transfer με την πληρωμή επείγουσας προτεραιότητας (Urgent);

Το instant transfer διαφέρει από την πληρωμή επείγουσας προτεραιότητας (urgent) σε 4 σημεία:

  • Χρόνος μεταφοράς – Με το instant transfer, ο δικαιούχος λαμβάνει το ποσό της συναλλαγής σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, ενώ με την urgent πληρωμή το ποσό αποστέλλεται στην τράπεζά του εντός της εργάσιμης ημέρας.
  • Δυνατότητα ανάκλησης – Στο instant transfer δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκλησης της συναλλαγής, καθώς το ποσό αποστέλλεται άμεσα, ενώ στην urgent πληρωμή η ανάκληση είναι εφικτή.
  • Χώρες αποστολής – Τα instant transfers προς το παρόν πραγματοποιούνται μόνο σε τράπεζες χωρών SEPA ενώ οι urgent πληρωμές πραγματοποιούνται σε οποιαδήποτε τράπεζα στον κόσμο.
  • Όριο ποσού μεταφοράς – Με τα instant transfers μεταφέρετε έως 50.000€ / συναλλαγή, ενώ με τις urgent πληρωμές μεταφέρετε όσα χρήματα επιθυμείτε.

Για να κάνετε πληρωμές σε εταιρείες και οργανισμούς

Τι στοιχεία χρειάζομαι για να κάνω μια πληρωμή;

Πρέπει να γνωρίζετε 3 στοιχεία:

  • Τον κωδικό πληρωμής / αριθμό παραστατικού, που βρίσκεται στο παραστατικό της πληρωμής.
  • Το ποσό της πληρωμής. Αν πληρώσετε μικρότερο ποσό, πιθανόν να έχετε κυρώσεις από τον οργανισμό που εισπράττει την πληρωμή.
  • Την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού, στις πληρωμές που είναι απαραίτητη, π.χ. ΕΥΔΑΠ.

Πώς κάνω μια πληρωμή μέσα από το myAlpha Web;

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Μεταφορές & Πληρωμές.
  2. Στο πεδίο «ΠΡΟΣ» συμπληρώστε τη φιλική ονομασία προϊόντος, την επωνυμία του οργανισμού (π.χ. ΔΕΗ, Vodafone, Cosmote, ΕΥΔΑΠ κ.λπ.), τον κωδικό πληρωμής, τον αριθμό ή φιλική ονομασία της κάρτας ή του δάνειου που θέλετε να πληρώσετε.

    Εναλλακτικά, μπορείτε να αναζητήστε την πληρωμή που σας ενδιαφέρει από τις κατηγορίες πληρωμών, κάτω από την ενότητα Πληρωμές.
  3. Επιλέξτε από ποιον λογαριασμό θα μεταφερθούν τα χρήματα (Από).
  4. Συμπληρώστε τον κωδικό πληρωμής και το ποσό.
  5. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Με κανονική προτεραιότητα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά αμέσως ή «Μεταχρονολογημένη» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Μεταχρονολογημένη», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  6. Επιλέξτε «Συνέχεια».
  7. Επιβεβαιώστε τη συναλλαγή είτε μέσω Push Notification που λαμβάνετε στο myAlpha Mobile είτε με το myAlpha Code που λαμβάνετε στο κινητό σας. 

Σχετικά Video

Δείτε όλα τα βήματα για να κάνετε πληρωμές από τον υπολογιστή σας.

Κόπηκε η σύνδεση την ώρα που έκανα μια πληρωμή. Πώς ξέρω αν ολοκληρώθηκε;

Επιλέξτε: Ιστορικό > Κινήσεις e-Banking > Πληρωμές

Αν βλέπετε την πληρωμή, τότε η συναλλαγή πραγματοποιήθηκε.

Αν δεν τη βλέπετε, τότε δεν πραγματοποιήθηκε και θα πρέπει να την επαναλάβετε.

Έκανα λάθος στα στοιχεία μιας πληρωμής. Μπορώ να την ακυρώσω αφού την καταχώρισα;

Ναι, αρκεί να μην έχει εκτελεστεί ακόμη.

Συνδεθείτε στο myAlpha Web και από το μενού στα αριστερά επιλέξτε:

Ιστορικό > Κινήσεις e-Banking > Πληρωμές

Εντοπίστε την πληρωμή που θέλετε να ακυρώσετε, πατήστε τις 3 τελίτσες στα δεξιά και επιλέξτε «Ακύρωση».

Μπορώ να επιλέξω πότε θα εκτελεστεί η πληρωμή μου;

Ναι, μπορείτε να επιλέξετε:

  • Άμεση πληρωμή. Τα χρήματα μεταφέρονται την ίδια στιγμή. Ισχύει για πληρωμές σε κάρτες, δάνεια Α700 ή Alpha επιλογή, και σε πολλές εταιρείες και οργανισμούς.
  • Σε επιλεγμένη ημερομηνία. Τα χρήματα θα μεταφερθούν την ημερομηνία που θα επιλέξετε. Το νωρίτερο που μπορεί να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη εντολή είναι η ίδια εργάσιμη μέρα. Θα πρέπει να φροντίσετε να έχετε διαθέσιμο υπόλοιπο στον λογαριασμό σας την ημερομηνία πληρωμής.

    Για να μην έχετε άγχος να ελέγξετε το διαθέσιμο υπόλοιπο, μπορείτε απλά να δεσμεύσετε το ποσό στον λογαριασμό σας, χωρίς να χάσετε τόκους. Αυτό σημαίνει ότι το ποσό θα παραμείνει στον λογαριασμό σας, αλλά δεν θα είναι διαθέσιμο.

    Αν επιλέξετε την ίδια εργάσιμη μέρα και καταχωρίσετε την πληρωμή πριν τις 16.00, η εκτέλεση θα γίνει στις 17.00. Αν την καταχωρίσετε μετά τις 16.00, θα εκτελεστεί στις 22.00.

Μπορώ να πληρώσω λογαριασμό τρίτου;

Ναι, αρκεί να πρόκειται για ιδιώτη και όχι νομικό πρόσωπο.

Μπορώ να κάνω πληρωμές με πιστωτική κάρτα;

Ναι. Σε κάποιες πληρωμές έχετε τη δυνατότητα να βάλετε και άτοκες δόσεις.

Ταυτόχρονα μαζεύετε πόντους από το πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus.

Σε ποιες εταιρείες και οργανισμούς μπορώ να κάνω πληρωμές από το myAlpha Web;

Μπορείτε να κάνετε πληρωμές σε πάνω από 1.000 εταιρείες και οργανισμούς.

  • Δημόσιο και ταμεία – ΔΟΥ, ΕΦΚΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, παράβολα, τέλη κυκλοφορίας, δήμοι, επιμελητήρια κ.ά.
  • Ενέργεια – Πάροχοι ρεύματος και φυσικού αερίου (ΔΕΗ, ΗΡΩΝ, Volterra, efa κ.ά.), εταιρείες πετρελαιοειδών (ΜΥΡΤΕΑ, ΕΡΜΗΣ, CORAL κ.ά.), διαχειριστές συστημάτων ενέργειας (ΔΕΣΦΑ, ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ κ.ά). 
  • Τηλεφωνία και ίντερνετ – Vodafone, Cosmote, Wind, Nova κ.ά.
  • Ασφαλιστικές εταιρείες – Εθνική Ασφαλιστική, NN Hellas, Generali, Ergo, Internamerican, Ευρωπαϊκή Πίστη, κ.ά.
  • Δωρεές – Σύλλογοι ασθενών, ΜΚΟ, ιδρύματα κ.ά.
  • Άλλες εταιρείες και οργανισμοί – Εμπορικές εταιρείες, γυμναστήρια, μεταφορικές εταιρείες, εκπαιδευτικοί οργανισμοί, εταιρείες ελαστικών, ενώσεις, εταιρείες ασφάλειας κ.ά.

Δείτε πώς μπορείτε να κάνετε μια πληρωμή μέσα από το myAlpha Web.

 

Για την ταυτοποίηση στοιχείων παραλήπτη (VoP)

Τι είναι η ταυτοποίηση των στοιχείων παραλήπτη (VoP);

Με το VoP (Verification of Payee), κάθε φορά που κάνετε μεταφορά χρήματων προς έναν λογαριασμό σε χώρα SEPA, γίνεται επαλήθευση της ταυτότητας του δικαιούχου.

Έτσι, βεβαιώνεστε ότι στέλνετε τα χρήματα στον σωστό παραλήπτη και αποφεύγετε λάθη ή απάτες. Ιδιαίτερα στα instant transfers, στα οποία δεν έχετε περιθώριο ακύρωσης της συναλλαγής, το VoP σας προστατεύει ακόμα πιο πολύ.

Πώς συνεχίζω αφού έλαβα απάντηση για την ταυτοποίηση των στοιχείων;

  • Valid / Match ( Έγκυρο / Ταυτοποιήθηκε) – Η επωνυμία του παραλήπτη που συμπληρώσατε ταιριάζει με τον IBAN. Μπορείτε να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή.
  • Invalid / No Match (Άκυρο / Δεν ταυτοποιήθηκε) – Η επωνυμία του παραλήπτη που συμπληρώσατε δεν ταιριάζει με τον IBAN. Ελέγξτε ξανά τα στοιχεία πριν ολοκληρώσετε τη συναλλαγή.
  • Close Match (Μερική ταύτιση) – Το όνομα του παραλήπτη που συμπληρώσατε έχει στοιχεία που υπάρχουν και στο αντίστοιχο όνομα στην τράπεζα του παραλήπτη, αλλά δεν υπάρχει πλήρης ταύτιση (π.χ. άλλη ορθογραφία στο όνομα). Επιλέγετε αν θέλετε να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή.
  • Η επαλήθευση δεν μπορεί να εκτελεστεί ή να εφαρμοστεί – Δεν λαμβάνετε κανένα αποτέλεσμα ταυτοποίησης. Μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία από την αρχή.

Είναι υποχρεωτική η ταυτοποίηση των στοιχείων παραλήπτη (VoP) για όλες τις μεταφορές χρημάτων στην Ελλάδα;

Από τις 09.10.2025 το VoP (Verification of Payee) είναι υποχρεωτικό σε όλες τις μεταφορές χρημάτων, σύμφωνα με τους κανονισμούς για την ασφάλεια και την αξιοπιστία των πληρωμών.

Πώς γίνεται η ταυτοποίηση στοιχείων παραλήπτη (VoP) όταν κάνω μαζικές πληρωμές και μεταφορές με αρχείο για την επιχείρησή μου;

Πριν εκτελεστεί κάθε μία εντολή πληρωμής, το σύστημα ελέγχει και επιβεβαιώνει το όνομα ή την επωνυμία του δικαιούχου με βάση τον IBAN. Αν το VoP επιστρέψει θετικό αποτέλεσμα (valid match), η πληρωμή εκτελείται κανονικά.

Αν το VoP εντοπίσει μερική συμφωνία (partial match) ή μη διαθέσιμα στοιχεία σε μια πληρωμή, τότε ανάλογα με το τι έχετε επιλέξει, η συγκεκριμένη πληρωμή:

  • Απορρίπτεται αυτόματα.
  • Εκτελείται χωρίς επιβεβαίωση.

Δεν επιθυμώ την ταυτοποίηση των στοιχείων παραλήπτη (VoP) για την επιχείρησή μου. Τι να κάνω;

Η μόνη περίπτωση που μπορείτε να μη χρησιμοποιήσετε το VoP είναι όταν κάνετε μαζικές μεταφορές και πληρωμές με αρχείο με την υπηρεσία Alpha Mass Payments.

Δηλώνετε τη μη συμμετοχή σας κατά την ενεργοποίηση του Alpha Mass Payments σε ένα κατάστημα Alpha Bank. Μπορείτε να ανακαλέσετε οποιαδήποτε στιγμή θέλετε.

Τι συμβαίνει αν δεν ενεργοποιήσω την υπηρεσία VoP για την επιχείρησή μου στις μαζικές μεταφορές και πληρωμές με αρχείο (Alpha Mass Payments);

Όταν εισάγετε τον IBAN του δικαιούχου στον οποίο θέλετε να στείλετε τα χρήματα, το σύστημα δεν εμφανίζει το όνομα ή την επωνυμία του. Έτσι, βασίζεστε μόνο στον IBAN.

Δεν έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία VoP για την επιχείρησή μου. Πώς μπορώ να ελέγξω τα στοιχεία των δικαιούχων στις μαζικές μεταφορές και πληρωμές με αρχείο;

Χρησιμοποιήστε την υπηρεσία pre-validation. Στείλτε μας το αρχείο μαζικών πληρωμών σας για να ελέγξουμε εμείς τον IBAN και την επωνυμία των δικαιούχων. Στη συνέχεια, θα σας το επιστρέψουμε με απαντήσεις αντίστοιχες με αυτές του VoP.

Διορθώστε τα στοιχεία στο αρχείο, και αν θέλετε στείλτε το μας ξανά, για να επιβεβαιώσουμε ότι κάνατε σωστά τις διορθώσεις.