1ος λογαριασμός
Ξεκινήστε τη συνεργασία σας μαζί μας από το κινητό σας και αποκτήστε χρεωστική κάρτα και κωδικούς e-Banking.
Προνομιακός
Κάντε τις καθημερινές συναλλαγές σας εύκολα και γρήγορα, με τον λογαριασμό που ανοίγετε online και χωρίς αρχική κατάθεση.
Ταμιευτηρίου
Αποκτήστε λογαριασμό ταμιευτηρίου με 300€ ελάχιστη αρχική κατάθεση και κάντε τις καθημερινές συναλλαγές σας.
Για μισθοδοσία
Εξασφαλίστε εκπτώσεις, δωρεάν υπηρεσίες και ειδικά προνόμια, με τον λογαριασμό για τη μισθοδοσία σας που αποκτάτε online.
Για σύνταξη
Κερδίστε εκπτώσεις, δωρεάν υπηρεσίες και ειδικά προνόμια, με τον λογαριασμό για τη σύνταξή σας που αποκτάτε online.
Για αποταμίευση
Αποκτήστε αποταμιευτικό λογαριασμό από τον υπολογιστή σας, και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο και τόκους επιβράβευσης.
Για παιδιά έως 14 ετών
Βοηθήστε το παιδί σας να εξοικειωθεί με την αποταμίευση και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο έως 0,25%.
Για εφήβους 15-17 ετών
Ενθαρρύνετε το έφηβο παιδί σας να διαχειρίζεται τα χρήματά του και εξασφαλίστε προνομιακό επιτόκιο έως 0,25%.
Για νέους 18-27 ετών
Ανοίξτε κοινό ή ατομικό λογαριασμό για νέους και νέες 18-27 ετών και ξεκινήστε τα πρώτα σας βήματα με σταθερότητα και ασφάλεια.
Ταμιευτηρίου σε ξένο νόμισμα
Επιλέξτε το ξένο νόμισμα που σας εξυπηρετεί για τις καταθέσεις σας και κάντε τις συναλλαγές σας από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Όψεως σε ξένο νόμισμα
Εξασφαλίστε ευελιξία για τις συναλλαγές σας σε ξένο νόμισμα και επωφεληθείτε από τη δυνατότητα υπερανάληψης σε συνάλλαγμα.
Προθεσμιακές Καταθέσεις
Θυρίδες θησαυροφυλακίου
Φυλάξτε με ασφάλεια τα προσωπικά σας αντικείμενα!
Χρεωστικές
Κάντε τις αγορές σας με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας και επωφεληθείτε από προγράμματα επιβράβευσης.
Πιστωτικές
Διευκολύνετε τις καθημερινές συναλλαγές σας, κερδίστε με προγράμματα επιβράβευσης και αποκτήστε αποκλειστικά προνόμια.
Προπληρωμένες
Φορτίστε την κάρτα σας με το ποσό που θέλετε και κάντε αγορές χωρίς πρόσβαση σε όλο το υπόλοιπο του λογαριασμού σας.
Για κρατικά προγράμματα και επιδόματα
Αποκτήστε ψηφιακή κάρτα για να εισπράττετε επιδόματα και παροχές που δικαιούστε από κρατικά προγράμματα και οργανισμούς.
Ψηφιακά πορτοφόλια
Ξεκινήστε να πληρώνετε ανέπαφα με κινητό ή smartwatch και κάρτες Alpha Bank. Βρείτε το ψηφιακό πορτοφόλι που σας ταιριάζει.
Αντικαθιστούμε τις Mastercard με Visa
Επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τη Visa και αντικαθιστούμε σταδιακά όλες τις κάρτες Mastercard με κάρτες Visa.
Αμφισβήτηση συναλλαγής
Κάντε αίτηση για αμφισβήτηση συναλλαγής σε 3 βήματα, αν δεν την κάνατε εσείς ή αν θέλετε να την ακυρώσετε για άλλο λόγο.
Ενεργοποίηση κάρτας online
Ενεργοποιήστε τη νέα κάρτα σας από κινητό ή υπολογιστή, και ξεκινήστε να τη χρησιμοποιείτε αμέσως μόλις την παραλάβετε.
PIN για νέα κάρτα
Μάθετε πώς μπορείτε να λάβετε το PIN για τη νέα κάρτα σας μέσα από το e-Banking, ή με εναλλακτικούς τρόπους.
Νέα και προσφορές
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
1ος λογαριασμός
Ξεκινήστε τη συνεργασία σας μαζί μας μόνο από το κινητό σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Κωδικοί e-Banking
Δημιουργήστε κωδικούς e-Banking από κινητό ή υπολογιστή, αν συνεργάζεστε ήδη μαζί μας.
Mobile app
Κάντε συναλλαγές από το κινητό σας όπου κι αν είστε μέσα από το myAlpha Mobile app.
Web banking
Διαχειριστείτε τα οικονομικά σας από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web.
Η τράπεζα παντού
Ανακαλύψτε τι μπορείτε να κάνετε μέσα από το e-Banking και πώς σας βοηθάμε να εξοικειωθείτε με αυτό.
Online προϊόντα
Αποκτήστε κάρτες, δάνεια, πρόγραμμα συναλλαγών, καταθετικά προϊόντα, και δώστε χαρτζιλίκι online στο παιδί σας.
Συναλλαγές και πορτοφόλια
Κάντε πληρωμές και μεταφορές από κινητό ή υπολογιστή και προσθέστε τις κάρτες σας στο ψηφιακό πορτοφόλι.
Άλλες δυνατότητες
Επικαιροποιήστε τα στοιχεία σας, ενισχύστε την ασφάλεια συναλλαγών και κλείστε ραντεβού online.
Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Για να κλείσετε ραντεβού σε κατάστημα

Πώς κλείνω ραντεβού μέσα από το e-Banking μου;

  • Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile: Στο κεντρικό menu επιλέγετε Τα ραντεβού μου> Νέο ραντεβού.
  • Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web: Στην «Επισκόπηση» επιλέγετε «Νέο ραντεβού».

Πώς κλείνω ραντεβού οnline, αν δεν έχω κωδικούς e-Banking;

Μέσα από το myAlpha Ραντεβού. Προγραμματίζετε ηλεκτρονικά ένα ραντεβού σε κατάστημά μας, για οποιαδήποτε εργασία, εκτός από συναλλαγές σε ταμείο.

Έχω ακουστική αναπηρία. Πώς κλείνω ραντεβού μέσα από το e-Banking μου

Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile

  1. Στην αρχική σελίδα πατήστε τις 3 οριζόντιες γραμμές πάνω αριστερά. Στο κεντρικό μενού επιλέξτε Τα ραντεβού μου > Νέο ραντεβού > Θέλω ραντεβού.
  2. Ενεργοποιήστε την επιλογή «Έχω ακουστική αναπηρία».
  3. Ενημερωθείτε για τους τρόπους που σας εξυπηρετούμε στο ραντεβού αν έχετε προβλήματα ακοής, διαβάστε την Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και επιλέξτε «Συναινώ» για να προχωρήσετε.
  4. Επιλέξτε «Κλείνω ραντεβού».
  5. Επιλέξτε έως 3 λόγους από όλες τις κατηγορίες για το ραντεβού σας και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε, με βιντεοκλήση ή με επίσκεψη σε κατάστημα.
  6. Επιλέξτε το κατάστημα, και τη μέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί από τις διαθέσιμες ημερομηνίες.
  7. Πατήστε «Επιβεβαίωση ραντεβού» για να κλείσετε το ραντεβού σας.

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web

  1. Στην «Επισκόπηση» από το μενού δεξιά, επιλέξτε Νέο ραντεβού > Θέλω ραντεβού.
  2. Ενεργοποιήστε την επιλογή «Έχω ακουστική αναπηρία».
  3. Ενημερωθείτε για τους τρόπους που σας εξυπηρετούμε στο ραντεβού αν έχετε προβλήματα ακοής,  διαβάστε την Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και επιλέξτε «Συναινώ» για να προχωρήσετε.
  4. Επιλέξτε «Κλείνω ραντεβού».
  5. Επιλέξτε έως 3 λόγους από όλες τις κατηγορίες για το ραντεβού σας και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε, με βιντεοκλήση ή με επίσκεψη σε κατάστημα.
  6. Επιλέξτε το κατάστημα, και τη μέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί από τις διαθέσιμες ημερομηνίες.
  7. Πατήστε «Επιβεβαίωση ραντεβού» για να κλείσετε το ραντεβού σας.

Έχω ακουστική αναπηρία. Πώς κλείνω ραντεβού online, αν δεν έχω κωδικούς e-Banking;

Μέσα από το myAlpha Ραντεβού:

  1. Επιλέξτε την ιδιότητα «Ιδιώτης».
  2. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ενεργοποιήστε την επιλογή «Έχω ακουστική αναπηρία».
  3. Ενημερωθείτε για τους τρόπους που σας εξυπηρετούμε στο ραντεβού αν έχετε προβλήματα ακοής, διαβάστε την Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και επιλέξτε «Ενεργοποιώ την επιλογή» για να προχωρήσετε.
  4. Πατήστε «Επιβεβαίωση».
  5. Συμπληρώστε τον 6ψήφιο κωδικό επιβεβαίωσης που λάβατε στο κινητό σας με Viber/SMS.
  6. Επιλέξτε έως 3 λόγους από όλες τις κατηγορίες για το ραντεβού σας και πατήστε «Επόμενο».
  7. Επιλέξτε τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε, με ραντεβού στο κατάστημα ή με ραντεβού με βιντεοκλήση και πατήστε «Επόμενο».
  8. Επιλέξτε το κατάστημα, και τη μέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί από τις διαθέσιμες ημερομηνίες.
  9. Πατήστε «Επιβεβαίωση ραντεβού» για να κλείσετε το ραντεβού σας.

Με ποιους τρόπους εξυπηρετούμαι στο ραντεβού αν έχω ακουστική αναπηρία;

Όταν κλείνετε το ραντεβού σας online και έχετε ήδη επιλέξει «Έχω ακουστική αναπηρία», επιλέγετε στη συνέχεια το είδος ραντεβού και τον τρόπο επικοινωνίας.

Αν επιλέξετε βιντεοκλήση

Όταν κλείνετε το ραντεβού online, επιλέγετε και πώς θέλετε να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπό μας:

  • Με τη βοήθεια δικού μας διερμηνέα στην ελληνική νοηματική γλώσσα
  • Μέσα από ηλεκτρονικά μηνύματα (chat)

Κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης μπορούμε μόνο να σας ενημερώσουμε για το θέμα που σας ενδιαφέρει. Δεν θα μπορούμε να κάνουμε κάποια συναλλαγή, αίτηση για νέο προϊόν ή υπηρεσία μας, ή οποιοδήποτε άλλο αίτημα για εσάς. Ωστόσο, μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε να ολοκληρώσετε εσείς κάτι από αυτά ηλεκτρονικά εφόσον υπάρχει δυνατότητα.

Αν επιλέξετε επίσκεψη σε κατάστημα

Όταν έρθετε στο κατάστημα, έχετε τη δυνατότητα η επικοινωνία με εκπρόσωπό μας να γίνει:

  • Με γραπτή επικοινωνία.
  • Με τη βοήθεια διερμηνέα νοηματικής γλώσσας μέσα από την εφαρμογή Iris Relay Service που λειτουργεί δωρεάν το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών. Για να κερδίσετε χρόνο, κατεβάστε την εφαρμογή και κάντε την εγγραφή σας πριν από το ραντεβού.
  • Παρουσία πιστοποιημένου διερμηνέα της επιλογής σας. Πρέπει να έχει μαζί έγγραφο ταυτοποίησης και ταυτότητα διερμηνέα.

Μπορώ να επισκεφτώ κατάστημα χωρίς ραντεβού;

Ναι, εφόσον θέλετε να κάνετε συναλλαγές:

  • Στο ταμείο, π.χ. κατάθεση ή ανάληψη μετρητών πάνω από 500€.
  • Σε Κέντρο Αυτόματων Συναλλαγών (ΚΑΣ).

Για οποιαδήποτε άλλη εργασία, σας συστήνουμε να κλείσετε ραντεβού για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Ενημερωθείτε για το νέο ωράριο των καταστημάτων μας.

Μπορώ να κλείσω ραντεβού με συγκεκριμένο εκπρόσωπο;

Όχι. Η εφαρμογή προτείνει τον κατάλληλο εκπρόσωπο για να σας εξυπηρετήσει.

Μπορώ να κλείσω ραντεβού σε οποιοδήποτε κατάστημα;

Ναι. Η εφαρμογή σας προτείνει ένα ενδεικτικό κατάστημα που πιθανόν να σας εξυπηρετεί.

Ωστόσο, αν θέλετε να εξυπηρετηθείτε από άλλο κατάστημα, επιλέγετε:

  • «Άλλο κατάστημα», αν κλείνετε το ραντεβού μέσα από το myAlpha Mobile ή το myAlpha Web
  • «Βλέπω όλα τα καταστήματα», αν δεν έχετε κωδικούς e-Banking και κλείνετε το ραντεβού με την online φόρμα μέσα από το alpha.gr.

Στη συνέχεια εντοπίζετε στον χάρτη το κατάστημα που θέλετε.

Πώς ακυρώνω ή αλλάζω το ραντεβού που έκλεισα online;

Στο κεντρικό μενού του myAlpha Mobile ή στην «Επισκόπηση» του myAlpha Web, στην ενότητα «Τα ραντεβού μου» επιλέξτε «Όλα τα ραντεβού». Στην καρτέλα του ραντεβού σας, πατήστε τις 3 τελίτσες και επιλέξτε «Αλλαγή ραντεβού» ή «Ακύρωση ραντεβού».

Αν δεν έχετε κωδικούς e-Banking και κλείσατε το ραντεβού σας με συμπλήρωση της online φόρμας μέσα από το alpha.gr, πατήστε «Ακυρώνω το ραντεβού» στο επιβεβαιωτικό email που λάβατε. Αν θέλετε να κλείσετε νέο ραντεβού, ακολουθείτε και πάλι τη διαδικασία.

Δεν είμαι πελάτης Alpha Bank. Μπορώ να κλείσω ραντεβού online;

Ναι , με συμπλήρωση της online φόρμας μέσα από το alpha.gr.

Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα εμφανιστεί προτεινόμενο κατάστημα Alpha Bank. Διαλέγετε εσείς το κατάστημα που σας εξυπηρετεί από τον χάρτη.

Πρέπει να είναι ενημερωμένα τα στοιχεία μου στην Alpha Bank για να κλείσω ραντεβού;

Όχι. Ωστόσο, θα χρειαστεί να είναι ενημερωμένα τα στοιχεία σας για πολλές από τις εργασίες για τις οποίες κλείνετε ραντεβού.

Σας προτείνουμε να έχετε ενημερώσει τα στοιχεία σας online πριν από το ραντεβού.

Επέλεξα ραντεβού με βιντεοκλήση. Τι πρέπει να κάνω;

Την ημέρα και την ώρα του ραντεβού σας συνδεθείτε στο myAlpha Web. Στην «Επισκόπηση» πατήστε «Όλα τα ραντεβού» στην ενότητα «Τα ραντεβού μου». Στην καρτέλα του ραντεβού σας πατήστε «Συνδέομαι στο ραντεβού» για να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.

Αν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, κλείσατε το ραντεβού σας με συμπλήρωση της online φόρμας μέσα από το alpha.gr και θέλετε να κάνετε τη βιντεοκλήση σας με κινητό ή tablet, χρειάζεται να έχετε εγκαταστήσει το MS Teams. Αν η συσκευή σας είναι υπολογιστής, μπαίνετε κατευθείαν στη βιντεοκλήση του Teams μέσα από τον σύνδεσμο του ραντεβού.