Ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη
Προστασία με two-factor authentication
Μαθαίνω για την ισχυρή ταυτοποίηση
Δείτε τι είναι η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη και πότε τη χρησιμοποιείτε.
Προστασία συναλλαγών
Η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη (two-factor authentication) είναι μία από τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε για να προστατεύσουμε τις συναλλαγές που κάνετε μέσα από το myAlpha Mobile ή το myAlpha Web. Λειτουργεί σε συνδυασμό με τους κωδικούς e-Banking σας, για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.
Και 2η έγκριση
Σε κάποιες περιπτώσεις, π.χ. όταν εντοπίζουμε ασυνήθιστες ενέργειες στο myAlpha Web ή το myAlpha Mobile, μπορεί να ζητήσουμε και 2η έγκριση με push notification, ή 6ψήφιο κωδικό με μήνυμα Viber/SMS ή email. Ο τρόπος της 2ης έγκρισης είναι πάντα διαφορετικός από την 1η έγκριση.
Σύνδεση και διαχείριση e-banking
- Σύνδεση (login) στο myAlpha Web
- Διαχείριση του προφίλ σας
- Αύξηση ανώτατου ημερήσιου ορίου για τις μεταφορές
Online μεταφορές
- Σε λογαριασμούς τρίτων στην Alpha Bank
- Σε άλλη τράπεζα στην Ελλάδα ή το εξωτερικό
- Με πάγια εντολή για μεταφορά σταθερού ποσού ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε λογαριασμούς τρίτων στην Alpha Bank
Online πληρωμές
- Σε κάρτες και καταναλωτικά δάνεια Alpha Bank ή άλλης τράπεζας στην Ελλάδα
- Σε οργανισμούς
Άλλες εργασίες
- Online αίτηση για έκδοση χρεωστικής και προπληρωμένης κάρτας
- Μεταφορά Bonus πόντων σε τρίτους
Για συναλλαγές μέσα από το myAlpha Mobile
Όταν ολοκληρώνετε συναλλαγή που απαιτεί ισχυρή ταυτοποίηση μέσα από το myAlpha Mobile, την εγκρίνετε με:
- Βιομετρικά στοιχεία (Face ID ή Touch ID), εφόσον τα έχετε ενεργοποιήσει
- 4ψήφιο PIN
Για συναλλαγές μέσα από το myAlpha Web
Όταν ολοκληρώνετε συναλλαγή που απαιτεί ισχυρή ταυτοποίηση μέσα από το myAlpha Web, την εγκρίνετε με 3 τρόπους:
Με push notification
Εφόσον έχετε ενεργοποιήσει τα push notifications στο myAlpha Mobile, λαμβάνετε στο κινητό σας μια ειδοποίηση. Μόλις την πατήσετε, βλέπετε τα στοιχεία της συναλλαγής. Αν την εγκρίνετε:
- Πατάτε «Αποδοχή».
- Επιβεβαιώνετε με βιομετρικά στοιχεία ή το 4ψήφιο PIN σας.
Με κωδικό QR
Αν επιλέξετε την «Εμφάνιση QR Code» ως μέθοδο επιβεβαίωσης, ανοίγετε το myAlpha Mobile στο κινητό σας και, χωρίς να συνδεθείτε, επιλέγετε «QR code Scan»:
- Σαρώνετε τον κωδικό QR στην οθόνη του myAlpha Web με την κάμερα του κινητού σας, που ανοίγει αυτόματα.
- Συμπληρώνετε στο αντίστοιχο πεδίο του myAlpha Web τον 6ψήφιο κωδικό που εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού σας.
Με μήνυμα Viber/SMS
Αν δεν έχετε εγκαταστήσει το myAlpha Mobile στο κινητό σας, λαμβάνετε με μήνυμα Viber/ SMS ή έναν 6ψήφιο κωδικό επιβεβαίωσης (myAlpha Code). Τον συμπληρώνετε στο αντίστοιχο πεδίο του myAlpha Web, για να εγκρίνετε τη συναλλαγή.
Πώς ενεργοποιώ τα push notifications
Την 1η φορά που συνδέεστε
- Κατεβάστε και εγκαταστήστε το myAlpha Mobile στη συσκευή σας.
- Συνδεθείτε με τους κωδικούς e-Banking σας και ακολουθήστε τα βήματα.
- Στην οθόνη «Ενεργοποίηση Push Notifications», πατήστε «Συνέχεια» και «Ναι» για να ενεργοποιήσετε τα push notifications.
Μπορείτε να επιλέξετε πώς θα τα λαμβάνετε (π.χ. ήχους) από τις ρυθμίσεις της συσκευής σας.
Αν έχουν απενεργοποιηθεί
- Συνδεθείτε στο myAlpha Mobile με τους κωδικούς e-Banking σας.
- Στο κεντρικό μενού, επιλέξτε: Προφίλ > Push Notifications.
- Σύρετε το slider δεξιά για να λαμβάνετε push notifications.
Σημαντικό: Push notifications λαμβάνετε μόνο αν έχετε πρόσβαση στο ίντερνετ (με δεδομένα ή Wi-Fi).
Δεν έχετε e-Banking;
Απόκτησε κωδικούς
Από υπολογιστή ή κινητό
Εφόσον έχεις ενεργή πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Alpha Bank αποκτάς κωδικούς εύκολα, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.
Ξεκίνα συνεργασία
Online, χωρίς επίσκεψη
Άνοιξε τον πρώτο λογαριασμό σου στην Alpha Bank και απόκτησε κωδικούς e-Banking online.
Για την ασφάλειά σας
Πώς σας προστατεύουμε
Πώς μπορείτε να προστατευτείτε
Τι πρέπει να προσέχετε
Χρειάζεστε βοήθεια;
Έχετε ερωτήσεις;
Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε για τις ρυθμίσεις ασφαλείας.
Δεν έχω Viber στο κινητό μου. Πώς θα λαμβάνω το myAlpha Code;
Με SMS.
Ωστόσο, για πιο εύκολη και γρήγορη έγκριση των συναλλαγών σας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα Push Notifications.
Δεν έλαβα Push Notification. Πώς ολοκληρώνω τη συναλλαγή;
Στην οθόνη επιβεβαίωσης της συναλλαγής, επιλέξτε την αποστολή του myAlpha Code με SMS ή Viber μόλις λήξει ο χρόνος αναμονής για το Push Notification.
Εάν συνεχίζετε να μη λαμβάνετε Push Notifications:
- Επιβεβαιώστε ότι είναι ενεργοποιημένα. Στο myAlpha Mobile επιλέξτε από το Μενού: Προφίλ > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Push Notifications.
- Ελέγξτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης Push Notifications από τις Ρυθμίσεις της συσκευής σας.
- Ελέγξτε ότι τα δεδομένα στη συσκευή σας είναι ανοιχτά ή είστε συνδεδεμένοι σε Wi-Fi δίκτυο.
Έχασα/μου έκλεψαν το κινητό στο οποίο έχω ενεργοποιήσει τη δυνατότητα έγκρισης των συναλλαγών μου με Push Notifications. Κινδυνεύω να γίνω θύμα κλοπής;
Όχι, αρκεί να μην έχουν υποκλαπεί και οι κωδικοί του e-Banking σας (Username και Password).
Ωστόσο, πρέπει να διαγράψτε τη συνδεδεμένη συσκευή σας μέσα από το myAlpha Web: Ρυθμίσεις > Διαχείριση Συσκευών. Εναλλακτικά, μπορείτε να απενεργοποιήσετε προσωρινά το e-Banking σας με ένα τηλέφωνο στο 2103260000.
Στη νέα συσκευή σας, θα χρειαστεί να κατεβάσετε το myAlpha Mobile App και να ενεργοποιήσετε εκ νέου τα Push Notifications.
Κατεβάστε την εφαρμογή myAlpha Mobile για να κάνετε τραπεζικές συναλλαγές από το κινητό όπου κι αν βρίσκεστε.
ΠΙΣΩ