Προφίλ και ρυθμίσεις ασφαλείας
Διαχείριση στοιχείων στη στιγμή
Τα προσωπικά στοιχεία μου
Δείτε και διαχειριστείτε το προφίλ σας από κινητό ή υπολογιστή.
Το προφίλ μου στο myAlpha Mobile
Για να δείτε το προφίλ σας από το κινητό, πατήστε το μενού πάνω αριστερά και επιλέξτε «Προφίλ».
Προσωπικά στοιχεία
Βλέπετε τα στοιχεία:
- Όνομα – Δεν αλλάζει.
- Κινητό τηλέφωνο – Πατάτε το μολυβάκι για να αλλάξετε απευθείας τον αριθμό κινητού.
- Email – Πατάτε το μολυβάκι για να αλλάξετε απευθείας το email.
Δείτε αναλυτικές οδηγίες για να αλλάξετε τον αριθμό κινητού ή το email σας.
Username
Βλέπετε το username σας για το:
- myAlpha Web – Είναι το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείτε για το myAlpha Mobile.
- myAlpha Phone
Προστασία δεδομένων
Βλέπετε σημαντικές πληροφορίες για τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων σας:
- Διαχείριση προσωπικών δεδομένων – Βρίσκετε συχνές ερωτήσεις και επιλέγετε αν και πώς θέλετε να επικοινωνούμε μαζί σας: SMS, email, τηλεφωνικές κλήσεις, ταχυδρομείο.
- Πολιτική απορρήτου –¬¬ Στις «Ρυθμίσεις απορρήτου» μαθαίνετε για τη χρήση ιχνηλατών και την αποδέχεστε ή όχι.
Το προφίλ μου στο myAlpha Web
Για να δείτε το προφίλ σας από τον υπολογιστή, μπείτε στο myAlpha Web με τους κωδικούς e-Banking σας. Πατήστε είτε «Ρυθμίσεις» από το αριστερό μενού είτε το εικονίδιο δίπλα στο όνομά σας από το πάνω μενού.
Προσωπικά στοιχεία
Στην καρτέλα βλέπετε:
- myAlpha Web username
- myAlpha Phone username
Επίσης βλέπετε όλα τα προσωπικά στοιχεία σας. Για να συνεχίσετε να κάνετε συναλλαγές, πρέπει να είναι συμπληρωμένα και επικαιροποιημένα όλα τα στοιχεία.
Μπορείτε από το συγκεκριμένο σημείο να επικαιροποιήσετε από τον υπολογιστή σας:
- Κινητό τηλέφωνο
- Email
Δείτε οδηγίες για να αλλάξετε τον αριθμό κινητού καθώς και οδηγίες για να αλλάξετε το email σας.
Οικονομικό και συναλλακτικό προφίλ
Χρειαζόμαστε ενημερωμένες πληροφορίες για να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές, να αποκτάτε νέα προϊόντα και να διαχειρίζεστε αυτά που ήδη έχετε.
Για να ενημερώσετε το οικονομικό και συναλλακτικό προφίλ σας, πατήστε «Ενημερώνω το προφίλ μου» και απαντήστε τις 8 ερωτήσεις που ακολουθούν.
Διαχείριση ειδοποιήσεων
Στην καρτέλα αυτή διαχειρίζεστε τα Alpha alerts λογαριασμών και καρτών.
Πώς επικοινωνούμε μαζί σας
Στην καρτέλα υπάρχουν 3 ενότητες:
- Alpha e-statements – Διαχειρίζεστε τα Alpha e-statements σας.
- myAlpha Phone – Βλέπετε τους λογαριασμούς και τις κάρτες που μπορείτε να διαχειρίζεστε μέσα από το myAlpha Phone.
- GDPR – Βρίσκετε συχνές ερωτήσεις και επιλέγετε αν και πώς θέλετε να επικοινωνούμε μαζί σας: SMS, email, τηλεφωνικές κλήσεις, ταχυδρομείο.
Οι ρυθμίσεις ασφαλείας μου
Κάντε αλλαγές στις ρυθμίσεις ασφαλείας σας οποιαδήποτε στιγμή.
Διαχείριση ρυθμίσεων ασφαλείας στο myAlpha Mobile
Πατήστε το μενού πάνω αριστερά και επιλέξτε Προφίλ > Ρυθμίσεις ασφαλείας.
Αλλαγή username και password
- Αλλαγή username – Συμπληρώνετε 2 φορές το νέο username.
- Αλλαγή password – Συμπληρώνετε 1 φορά το τρέχον password και 2 φορές το νέο. Επιλέγετε αν θέλετε να το αλλάξετε ξανά σε 3 ή 6 μήνες. Αν έχετε Android συσκευή θα εμφανιστεί ένα μήνυμα υπενθύμισης στην αρχική οθόνη του myAlpha Mobile, 7 μέρες πριν τη λήξη του password σας.
Ενεργοποίηση push notifications
Για να ενεργοποιήσετε ή απενεργοποιήσετε τα push notifications, σύρετε την μπάρα δεξιά ή αριστερά.
Διαχείριση συνδεδεμένων συσκευών
Βλέπετε και διαχειρίζεστε συσκευές που έχετε συνδέσει στο e-Banking. Μπορείτε να έχετε έως 10 συσκευές συνδεδεμένες στο e-Banking σας.
Με βιομετρικά στοιχεία ή PIN
Για να μπαίνετε πιο γρήγορα στο myAlpha Mobile ή να εγκρίνετε συναλλαγές, ανάλογα με τη συσκευή, ενεργοποιείτε:
- Face ID (αναγνώριση προσώπου)
- Fingerprint (δακτυλικό αποτύπωμα)
- PIN (4ψήφιο κωδικό)
Διαχείριση ρυθμίσεων IRIS payments
- Ορίζετε ή αλλάζετε λογαριασμό χρέωσης (Από) ή πίστωσης (Προς).
- Επιλέγετε πώς θέλετε να σας βρίσκουν (αριθμό κινητού, email ή και τα 2).
- Αλλάζετε τα όρια μεταφορών.
- Ενεργοποιείτε/απενεργοποιείτε την υπηρεσία.
Διαχείριση ρυθμίσεων ασφαλείας στο myAlpha Web
Πατήστε είτε «Ρυθμίσεις» από το αριστερό μενού είτε το εικονίδιο δίπλα στο όνομά σας από το πάνω μενού και επιλέξτε την καρτέλα «Ρυθμίσεις ασφαλείας».
Username και password
- Αλλαγή username – Συμπληρώνετε 2 φορές το νέο username.
- Αλλαγή password – Συμπληρώνετε 1 φορά το τρέχον password και 2 φορές το νέο. Επιλέγετε αν θέλετε να το αλλάξετε ξανά σε 3 ή 6 μήνες
Αλλαγή ορίου μεταφορών
Επιλέγετε το ημερήσιο όριο μεταφορών για όλες τις συναλλαγές που απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση. To μέγιστο επιτρεπόμενο όριο είναι 15.000€.
Για να αλλάξετε το ημερήσιο όριο, πατήστε «Αλλαγή» και συμπληρώστε το νέο ποσό.
Διαχείριση συνδεδεμένων συσκευών
Βλέπετε και διαχειρίζεστε συσκευές που έχετε συνδέσει στο e-Banking . Μπορείτε να έχετε έως 10 συσκευές συνδεδεμένες στο e-Banking σας.
Κλείδωμα e-Banking
Αν υποπτεύεστε υποκλοπή ή διαρροή των κωδικών σας, ή διαπιστώσατε ύποπτη δραστηριότητα στο e-Banking σας, μπορείτε να το κλειδώσετε προσωρινά.
Δεν έχετε e-Banking;
Απόκτησε κωδικούς
Από υπολογιστή ή κινητό
Εφόσον έχεις ενεργή πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Alpha Bank αποκτάς κωδικούς εύκολα, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.
Ξεκίνα συνεργασία
Online, χωρίς επίσκεψη
Άνοιξε τον πρώτο λογαριασμό σου στην Alpha Bank και απόκτησε κωδικούς e-Banking online.
Για την ασφάλειά σας
Πώς σας προστατεύουμε
Πώς μπορείτε να προστατευτείτε
Τι πρέπει να προσέχετε
Έχετε ερωτήσεις;
Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε για τις ρυθμίσεις ασφαλείας.
Δεν έχω Viber στο κινητό μου. Πώς θα λαμβάνω το myAlpha Code;
Με SMS.
Ωστόσο, για πιο εύκολη και γρήγορη έγκριση των συναλλαγών σας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα Push Notifications.
Δεν έλαβα Push Notification. Πώς ολοκληρώνω τη συναλλαγή;
Στην οθόνη επιβεβαίωσης της συναλλαγής, επιλέξτε την αποστολή του myAlpha Code με SMS ή Viber μόλις λήξει ο χρόνος αναμονής για το Push Notification.
Εάν συνεχίζετε να μη λαμβάνετε Push Notifications:
- Επιβεβαιώστε ότι είναι ενεργοποιημένα. Στο myAlpha Mobile επιλέξτε από το Μενού: Προφίλ > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Push Notifications.
- Ελέγξτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης Push Notifications από τις Ρυθμίσεις της συσκευής σας.
- Ελέγξτε ότι τα δεδομένα στη συσκευή σας είναι ανοιχτά ή είστε συνδεδεμένοι σε Wi-Fi δίκτυο.
Έχασα/μου έκλεψαν το κινητό στο οποίο έχω ενεργοποιήσει τη δυνατότητα έγκρισης των συναλλαγών μου με Push Notifications. Κινδυνεύω να γίνω θύμα κλοπής;
Όχι, αρκεί να μην έχουν υποκλαπεί και οι κωδικοί του e-Banking σας (Username και Password).
Ωστόσο, πρέπει να διαγράψτε τη συνδεδεμένη συσκευή σας μέσα από το myAlpha Web: Ρυθμίσεις > Διαχείριση Συσκευών. Εναλλακτικά, μπορείτε να απενεργοποιήσετε προσωρινά το e-Banking σας με ένα τηλέφωνο στο 2103260000.
Στη νέα συσκευή σας, θα χρειαστεί να κατεβάσετε το myAlpha Mobile App και να ενεργοποιήσετε εκ νέου τα Push Notifications.
Κατεβάστε την εφαρμογή myAlpha Mobile για να κάνετε τραπεζικές συναλλαγές από το κινητό όπου κι αν βρίσκεστε.
ΠΙΣΩ