Nέος Πελάτης
Ανοίξτε τον πρώτο σας λογαριασμό στην Alpha Bank από το κινητό σας
e-Βanking
Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα στις συναλλαγές σας, από όπου και να βρίσκετε, όποιο μέσο και αν επιλέξετε για να πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας
myAlpha Wallet
Η επόμενη γενιά πληρωμών με το ψηφιακό σας πορτοφόλι
Mobile apps
Ο έλεγχος και η διαχείριση των οικονομικών σας είναι στο χέρι σας, με τις σύγχρονες εφαρμογές της Alpha Bank για κινητό και tablet.
Ενημέρωση Στοιχείων
Ενημερώστε τα προσωπικά σας στοιχεία χωρίς επίσκεψη σε Κατάστημα, είτε μέσω της διασύνδεσή σας με την υπηρεσία eGov-KYC της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, είτε μέσω της υφιστάμενης δυνατότητας Online ενημέρωσης εγγράφων.
Online Προϊόντα
Αποκτήστε και διαχειριστείτε online τα τραπεζικά σας προϊόντα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Εργαλεία
Για κάθε τραπεζική ανάγκη που θέλετε να καλύψετε ηλεκτρονικά, έχουμε την υπηρεσία που σας ταιριάζει.
Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Ο Κώδικας Δεοντολογίας του Ν.4224/2013 θεσπίσθηκε από την Τράπεζα της Ελλάδας (Τ.τ.Ε.) τον Αύγουστο του 2014, µε έναρξη εφαρμογής από όλα τα πιστωτικά και χρηματοδοτικά  ιδρύµατα  την 31η Δεκεμβρίου 2014. 

Τον Ιούνιο του 2021 δημοσιεύθηκε ο αναθεωρημένος Κώδικας Δεοντολογίας (ΦΕΚ, τ. Β, 2411/07.06.2021) που θεσπίσθηκε με απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδας (392/31.5.2021). 

Με τον Κώδικα Δεοντολογίας θεσπίζονται οι γενικές αρχές συμπεριφοράς και υιοθετούνται βέλτιστες πρακτικές, οι οποίες στοχεύουν στην αμοιβαία δέσμευση και την ανταλλαγή της αναγκαίας πληροφόρησης μεταξύ Δανειολήπτη και ιδρύματος, έτσι ώστε κάθε πλευρά να σταθμίσει τα οφέλη ή τις συνέπειες εναλλακτικών λύσεων εξυπηρέτησης (λύσεις ρύθμισης) ή οριστικού διακανονισμού (λύσεις οριστικής διευθέτησης) των δανείων σε καθυστέρηση, με τελικό σκοπό την επιλογή της καταλληλότερης λύσης κατόπιν της ανά περίπτωση αξιολόγησης. Στον αναθεωρημένο Κώδικα Δεοντολογίας, μεταξύ άλλων, εξειδικεύεται περαιτέρω το πεδίο εφαρμογής του και οι διαδικασίες που αφορούν φυσικά πρόσωπα και πολύ μικρές επιχειρήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, η Alpha Bank είναι πρόθυμη να συμβάλει στη διευκόλυνση των Δανειοληπτών-Πελατών της που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες, ενημερώνοντάς τους έγκαιρα και με σαφήνεια, αναφορικά με εναλλακτικές λύσεις εξυπηρέτησης (λύσεις ρύθμισης) ή οριστικού διακανονισμού (λύσεις οριστικής διευθέτησης) των οφειλών τους σε καθυστέρηση εντός των ορίων των πραγματικών δυνατοτήτων τους κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στον αναθεωρημένο Κώδικα Δεοντολογίας.

Σε εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας, η Alpha Bank έχει θεσπίσει συγκεκριμένη  “Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων” (Δ.Ε.Κ.).

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Χρησιμοποιούμε τα υποχρεωτικά (τεχνικώς απαραίτητα) cookies για να λειτουργήσει σωστά η ιστοσελίδα μας www.alpha.gr. Με τη συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε επιπρόσθετα cookies για τη βελτίωση της περιήγησης στην ιστοσελίδα, την ανάλυση της επίδοσης και της λειτουργικότητάς της και για την παροχή εξατομικευμένων διαφημίσεων. Εάν συμφωνείτε με τη χρήση όλων των επιπρόσθετων cookies επιλέξτε “ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ”, εάν δεν επιθυμείτε την εγκατάστασή των επιπρόσθετων cookies επιλέξτε «ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ» ή ενημερωθείτε για την Πολιτική Cookies καθώς και τους διαφορετικούς τύπους cookies και τροποποιήστε τις προτιμήσεις σας (εκτός από τα τεχνικώς απαραίτητα) επιλέγοντας “Ρυθμίσεις Cookies".