Ποια στοιχεία μπορώ να ενημερώσω online
Πώς ενημερώνω τα στοιχεία μου

Συχνές ερωτήσεις
Γιατί πρέπει να παρέχω στοιχεία στην τράπεζα;
Για να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές.
Ως τράπεζα είμαστε υποχρεωμένοι να μην πραγματοποιούμε καμία συναλλαγή αν δεν έχουμε πιστοποιήσει και επαληθεύσει την ταυτότητά σας. Ακόμη, είμαστε αναγκασμένοι να ζητάμε τα στοιχεία σας, όπως νομιμοποιητικά έγγραφα, εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογίας εισοδήματος ή/και δήλωση φορολογίας εισοδήματος κ.ά., και να τα διατηρούμε σε αρχείο.
Όλα αυτά προκύπτουν από την ισχύουσα νομοθεσία και ένα ρυθμιστικό πλαίσιο που διασφαλίζει την ακεραιότητα του τραπεζικού συστήματος, και προστατεύει τα συμφέροντα και τις συναλλαγές σας.
Ποια στοιχεία μπορώ να ενημερώσω ηλεκτρονικά μέσα από το eGov-KYC;
- Στοιχεία ταυτότητας
- ΑΦΜ
- Εισόδημα
- Διεύθυνση και τηλέφωνο σπιτιού
- Επάγγελμα
- Διεύθυνση εργασίας
Πώς ενημερώνω τα στοιχεία μου μέσα από το eGov-KYC;
Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web:
- Στην ενότητα «Προφίλ», επιλέγετε «Σύνδεση με eGov-KYC».
- Συμπληρώνετε τους κωδικούς σας για το TAXISnet.
- Πληκτρολογείτε τον κωδικό μιας χρήσης που λαμβάνετε στο κινητό σας.
- Εντοπίζετε τις κατηγορίες και τα δεδομένα που μπορούν να διαβιβαστούν στην τράπεζα.
- Συναινείτε στη διαβίβαση των δεδομένων σας στην τράπεζα.
- Ελέγχετε ότι τα στοιχεία σας είναι σωστά και δίνετε τη συγκατάθεσή σας.
Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile:
- Στο κεντρικό μενού επιλέγετε Ενημέρωση στοιχείων > Ξεκινήστε εδώ > Ενημέρωση μέσω eGov-KYC.
- Συμπληρώνετε τους κωδικούς σας για το TAXISnet.
- Πληκτρολογείτε τον κωδικό μιας χρήσης που λαμβάνετε στο κινητό σας.
- Εντοπίζετε τις κατηγορίες και τα δεδομένα που μπορούν να διαβιβαστούν στην τράπεζα.
- Συναινείτε στη διαβίβαση των δεδομένων σας στην τράπεζα.
- Ελέγχετε ότι τα στοιχεία σας είναι σωστά και πατάτε «Ενημέρωση» ή «Παράλειψη».
- Ολοκληρώνετε τη διαδικασία με το PIN, το αποτύπωμα ή το Face ID σας.