Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Aνταποκρινόμαστε έγκαιρα και αποτελεσματικά

Με την υποβολή του θέματος που σας απασχολεί στη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών της Alpha Bank, ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:

  1. Επιβεβαίωση στον Πελάτη για την παραλαβή του παραπόνου
  2. Διερεύνηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Τράπεζας
  3. Επίλυση του ζητήματος 
  4. Απάντηση στον Πελάτη

Η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη της υπόθεσής σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

  • Τηλεφωνική επικοινωνία,
  • Επιστολή (e-mail ή μέσω φυσικού ταχυδρομείου) ή
  • Μήνυμα (SMS) στο κινητό σας τηλέφωνο.


Εργαζόμαστε μεθοδικά, με στόχο μια σαφή και τεκμηριωμένη απάντηση προς εσάς, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, σε διάστημα μικρότερο των 45 ημερολογιακών ημερών  που προβλέπεται από το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (ΤτΕ, ΠΕΕ 157/02.04.2019). Εφόσον απαιτηθεί επιπλέον χρόνος, θα ενημερωθείτε έγκαιρα και αιτιολογημένα από τη Τράπεζα, για τον οριστικό χρόνο απάντησής μας.

Χρησιμοποιούμε τα υποχρεωτικά (τεχνικώς απαραίτητα) cookies για να λειτουργήσει σωστά η ιστοσελίδα μας www.alpha.gr. Με τη συγκατάθεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε επιπρόσθετα cookies για τη βελτίωση της περιήγησης στην ιστοσελίδα, την ανάλυση της επίδοσης και της λειτουργικότητάς της και για την παροχή εξατομικευμένων διαφημίσεων. Εάν συμφωνείτε με τη χρήση όλων των επιπρόσθετων cookies επιλέξτε “ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ”, εάν δεν επιθυμείτε την εγκατάστασή των επιπρόσθετων cookies επιλέξτε «ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ» ή ενημερωθείτε για την Πολιτική Cookies καθώς και τους διαφορετικούς τύπους cookies και τροποποιήστε τις προτιμήσεις σας (εκτός από τα τεχνικώς απαραίτητα) επιλέγοντας “Ρυθμίσεις Cookies".