Πιστωτικές Κάρτες
Eπωφεληθείτε από το μοναδικά Προγράμματα Επιβράβευσης της Alpha Bank και απολαύστε προνόμια από την πρώτη κιόλας αγορά σας.
Χρεωστικές κάρτες
Κάντε την καθημερινότητά σας πιο απλή και εύκολη, χαρίστε Bonus στις συναλλαγές σας.
Προπληρωμένες Κάρτες
Οργανώστε τα οικονομικά σας στα μέτρα σας και αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο.
Προγράμματα Επιβράβευσης
Γνωρίστε έναν κόσμο μοναδικών προνομίων και υπηρεσιών, που σας χαρίζουν τα Προγράμματα Επιβράβευσης των καρτών Alpha Bank.
Ψηφιακά πορτοφόλια
Ξεκινήστε να πληρώνετε ανέπαφα με κινητό ή smartwatch και κάρτες Alpha Bank. Βρείτε το ψηφιακό πορτοφόλι που σας ταιριάζει.
Υπηρεσίες
Γρήγορες πληρωμές, μεγαλύτερη ασφάλεια και άμεση ενημέρωση με τις υπηρεσίες των καρτών Alpha Bank.
Νέα & Προσφορές
Ενημερωθείτε για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί σχετικά με τις κάρτες Alpha Bank.
Αποκτήστε το Dentist Pass από την Alpha Bank
Επιλέξτε την Alpha Bank για το Dentist Pass και λάβετε 40€ για οδοντίατρο ή ορθοδοντικό για το παιδί σας. Κάντε την αίτησή σας σε 3 απλά βήματα.
Τουρισμός για Όλους 2024 από την Alpha Bank
Επιλέξτε την Alpha Bank για το Τουρισμός για Όλους 2024 και μπείτε σε κλήρωση για διαμονή σε όλη την Ελλάδα. Κάντε την σας αίτηση σε 4 απλά βήματα.
Απόκτησε Youth Pass από την Alpha Bank
Αν είσαι 18-19 ετών, επίλεξε την Alpha Bank για το Youth Pass και λάβε 150€ για τουρισμό, πολιτισμό ή μεταφορές.
Πώς να κάνετε αίτηση αμφισβήτησης για συναλλαγή με κάρτα
Δείτε πώς μπορείτε να αμφισβητήσετε συναλλαγές σε 5 απλά βήματα.
Άνοιγμα λογαριασμού online
Ξεκινήστε τη συνεργασία σας μαζί μας μόνο από το κινητό σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Κωδικοί e-Banking online
Δημιουργήστε κωδικούς e-Banking από κινητό ή υπολογιστή, αν συνεργάζεστε ήδη μαζί μας.
Mobile app
Κάντε συναλλαγές από το κινητό σας όπου κι αν είστε μέσα από το myAlpha Mobile app.
Web banking
Διαχειριστείτε τα οικονομικά σας από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web.
Η τράπεζα παντού
Ανακαλύψτε τι μπορείτε να κάνετε μέσα από το e-Banking και πώς σας βοηθάμε να εξοικειωθείτε με αυτό.
Online προϊόντα
Αποκτήστε κάρτες, δάνεια, πρόγραμμα συναλλαγών, καταθετικά προϊόντα, και δώστε χαρτζιλίκι online στο παιδί σας.
Συναλλαγές και πορτοφόλια
Κάντε πληρωμές και μεταφορές από κινητό ή υπολογιστή και προσθέστε τις κάρτες σας στο ψηφιακό πορτοφόλι.
Άλλες δυνατότητες
Επικαιροποιήστε τα στοιχεία σας, ενισχύστε την ασφάλεια συναλλαγών και κλείστε ραντεβού online.
Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Για να στέλνετε χρήματα με IRIS

Τι μπορώ να κάνω με την υπηρεσία IRIS payments;

Με το IRIS payments μπορείτε να:

  • Μεταφέρετε έως 500€ από το κινητό σας, χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζετε τον ΙΒΑΝ του δικαιούχου. Αρκεί να γνωρίζετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου εφόσον μεταφέρετε χρήματα σε ιδιώτη ή τον ΑΦΜ εφόσον μεταφέρετε χρήματα σε επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις.
  • Λάβετε έως 500€ κάθε μέρα, χωρίς ο αποστολέας να χρειάζεται να γνωρίζει τον IBAN σας. Αρκεί να γνωρίζει τον αριθμό κινητού τηλεφώνου ή το email σας.
  • Κάνετε online αγορές με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας.
  • Ενημερώνεστε αν κάποιος δικός σας άνθρωπος χρειάζεται χρήματα. Λαμβάνετε SMS στο κινητό σας και αποφασίζετε αν θέλετε να κάνετε μεταφορά με το ποσό που σας ζητάει. Το μόνο που χρειάζεται είναι και οι 2 να έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία IRIS payments στην Alpha Bank.

Πώς ενεργοποιώ το IRIS payments;

Μπείτε στο myAlpha Mobile και ακολουθήστε τα βήματα.

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέξτε «IRIS payments» και στη συνέχεια κυλήστε την οθόνη προς τα αριστερά 2 φορές.
  2. Στην οθόνη που εμφανίζεται επιλέξτε:

    Λογαριασμό χρέωσης – τον λογαριασμό από τον οποίο θα μεταφέρετε χρήματα.

    Λογαριασμό πίστωσης – τον λογαριασμό στον οποίο θα λαμβάνετε τα χρήματα.

    Τον τρόπο που θέλετε να σας βρίσκουν – πώς θέλετε να σας στέλνουν χρήματα, με το κινητό ή το email σας.
  3. Πατήστε το κουτάκι για να συμφωνήσετε με τους όρους χρήσης και στη συνέχεια πατήστε «Ενεργοποίηση Υπηρεσίας».
  4. Συμπληρώστε τον 6ψήφιο κωδικό που λάβατε με Viber/SMS για να ταυτοποιήσετε το κινητό σας. Πατήστε «Συνέχεια».
  5. Συμπληρώστε τον 6ψήφιο κωδικό που λάβατε στο email σας για να το ταυτοποιήσετε. Πατήστε «Συνέχεια».

Πώς μεταφέρω χρήματα με το IRIS payments σε ιδιώτη;

Μπείτε στο myAlpha Mobile και ακολουθήστε τα βήματα.

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέξτε «IRIS payments» και στη συνέχεια επιλέξτε «Με κινητό, email ή ΑΦΜ».
  2. Επιλέξτε «Αποστολή».
  3. Στη οθόνη που εμφανίζεται επιλέξτε αν θέλετε να στείλετε χρήματα σε ιδιώτη ή επιχείρηση και στη συνέχεια την επαφή στην οποία θέλετε να γίνει η μεταφορά. Εναλλακτικά, συμπληρώστε απευθείας το κινητό, το email ή τον ΑΦΜ του παραλήπτη, αρκεί να γνωρίζετε ότι έχει ενεργοποιήσει την υπηρεσία.
  4. Συμπληρώστε το ποσό που θέλετε να μεταφέρετε και πατήστε «Συνέχεια».
  5. Στην οθόνη που εμφανίζεται με τις λεπτομέρειες της μεταφοράς, πατήστε «Αποστολή» για να ολοκληρωθεί η μεταφορά.

Πόσα χρήματα μπορώ να μεταφέρω με το IRIS payments;

Έως 500€ κάθε μέρα.

Επιπλέον, μεταφέρετε χωρίς να συμπληρώσετε 6ψήφιο κωδικό έως:

  • 50€ ανά πληρωμή 
  • 300€ την ημέρα

Μπορώ να αλλάξω τα όρια μεταφορών στο IRIS payments;

Ναι. Μπείτε στο myAlpha Mobile και ακολουθήστε τα βήματα:

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέξτε «Προφίλ». 
  2. Στην ενότητα «Ρυθμίσεις ασφάλειας», πατήστε «Ρυθμίσεις IRIS payments». 
  3. Εντοπίστε την ενότητα «Όρια μεταφορών» και συμπληρώστε τα νέα όρια που επιθυμείτε.

Αν κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή, πατήστε «Αποθήκευση αλλαγών».

 

Χρεώνομαι για να μεταφέρω χρήματα με το IRIS payments;

Όχι, στέλνετε χρήματα χωρίς επιβάρυνση.   

Μπορώ να αλλάξω τον λογαριασμό από τον οποίο στέλνω ή στον οποίο λαμβάνω χρήματα με IRIS payments;

Ναι. Μπείτε στο myAlpha Mobile και ακολουθήστε τα βήματα:

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέξτε «Προφίλ». 
  2. Στην ενότητα «Ρυθμίσεις ασφάλειας», πατήστε «Ρυθμίσεις IRIS payments». 
  3. Ορίστε ή αλλάξτε:

Λογαριασμό χρέωσης (Από)

Λογαριασμό πίστωσης (Προς)

Αν κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή, πατήστε «Αποθήκευση αλλαγών».

 

Μπορώ να αλλάξω τον τρόπο που με βρίσκουν στην υπηρεσία IRIS Payments;

Ναι. Μπείτε στο myAlpha Mobile και ακολουθήστε τα βήματα:

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέξτε «Προφίλ». 
  2. Στην ενότητα «Ρυθμίσεις ασφάλειας», πατήστε «Ρυθμίσεις IRIS payments». 
  3. Επιλέξτε αν θέλετε να σας βρίσκουν με τον αριθμό κινητού, το email σας ή και τα 2. 

Αν κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή, πατήστε «Αποθήκευση αλλαγών».

Πώς κάνω online αγορές με την υπηρεσία IRIS payments;

Κάντε τις online αγορές σας με απευθείας χρέωση του λογαριασμού σας, σε 4 βήματα:

  1. Στην οθόνη πληρωμής στο e-shop, επιλέξτε IRIS ως τρόπο πληρωμής και την Alpha Bank από τον κατάλογο των τραπεζών.
  2. Ανακατευθύνεστε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον του του myAlpha Web ή του myAlpha Mobile και πληκτρολογείτε τους κωδικούς πρόσβασής σας (username και password ή συνδέεστε με τα βιομετρικά στοιχεία σας.
  3. Ελέγχετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας και επιλέγετε τον λογαριασμό που θέλετε να χρεωθεί. Εμφανίζεται το μήνυμα για την επιτυχή εκτέλεση της συναλλαγής.
  4. Εάν θέλετε, μπορείτε να εκτυπώσετε το αποδεικτικό πληρωμής σας.

Πώς κάνω πληρωμές σε επαγγελματίες ή ατομικές επιχειρήσεις με το IRIS payments;

Πληρώνετε τους επαγγελματίες από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile, χωρίς να ξέρετε τον IBAN τους. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχουν ενεργοποιήσει και οι ίδιοι την υπηρεσία IRIS Payments για επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις.

Μπορείτε να μεταφέρετε τα χρήματα με 2 τρόπους :

  • Σαρώνετε το QR code του επαγγελματία.
  • Συμπληρώνετε τον ΑΦΜ και προαιρετικά το κινητό της επιχείρησης, εφόσον έχει δηλωθεί στην υπηρεσία.

Πώς κάνω πληρωμές με το IRIS με σάρωση QR code;

Κάνετε πληρωμές σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις, e-shop, καθώς και πληρωμές λογαριασμών.

Μέσα από το myAlpha Mobile, επιλέγετε: IRIS payments > Με κωδικό QR.

Ανοίγει η κάμερα του κινητού σας, σκανάρετε το QR code, και ολοκληρώνετε την πληρωμή.

Μόνο για τις πληρωμές σε e-shop, χρειάζεται να επιλέξετε λογαριασμό χρέωσης και να επιβεβαιώσετε τη συναλλαγή με βιομετρικά στοιχεία. Το αποτέλεσμα της συναλλαγής εμφανίζεται στην ιστοσελίδα επιβεβαίωσης του εμπόρου.

 

Μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία IRIS payments;

Ναι. Μπείτε στο myAlpha Mobile και ακολουθήστε τα βήματα:

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέξτε «Προφίλ». 
  2. Στην ενότητα «Ρυθμίσεις ασφάλειας», πατήστε «Ρυθμίσεις IRIS payments». 
  3. Εντοπίστε την ενότητα «Κατάσταση υπηρεσίας» και πατήστε το κουμπί για να ενεργοποιήσετε/απενεργοποιήσετε την υπηρεσία.

Αν κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή, πατήστε «Αποθήκευση αλλαγών».

Για να κάνετε συναλλαγές

Πώς μεταφέρω χρήματα μέσα από το myAlpha Mobile;

Μεταξύ λογαριασμών σας ή σε λογαριασμό τρίτου στην Alpha Bank

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέγετε Μεταφορές > Εντός Alpha Bank.
  2. Επιλέξτε από ποιον λογαριασμό θα μεταφερθούν τα χρήματα (Από), σε ποιον λογαριασμό θα κατατεθούν (Προς) και το ποσό.
  3. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Άμεσα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά αμέσως ή «Σε επιλεγμένη ημερομηνία» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Σε επιλεγμένη ημερομηνία», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  4. Εάν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε αιτιολογία μεταφοράς.
  5. Επιλέξτε «Εκτέλεση».

Σε άλλη τράπεζα στην Ελλάδα

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέγετε Μεταφορές > Εντός Ελλάδας.
  2. Επιλέξτε από ποιον λογαριασμό θα μεταφερθούν τα χρήματα (Από), σε ποιον λογαριασμό θα κατατεθούν (Προς) και το ποσό.
  3. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Άμεσα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά αμέσως ή «Σε επιλεγμένη ημερομηνία» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Σε επιλεγμένη ημερομηνία», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  4. Επιλέξτε είδος εξόδων: SHA (πληρώνετε μόνο τα έξοδα της Alpha Bank) OUR (πληρώνετε εσείς όλα τα έξοδα).
  5. Εάν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε αιτιολογία μεταφοράς.
  6. Επιλέξτε «Συνέχεια».

Σε άλλη τράπεζα στο εξωτερικό

  1. Στο κεντρικό μενού επιλέγετε Μεταφορές > Εκτός Ελλάδος.
  2. Επιλέξτε από ποιον λογαριασμό θα μεταφερθούν τα χρήματα (Από), σε ποιον λογαριασμό θα κατατεθούν (Προς) και το ποσό.
  3. Συμπληρώστε τα πεδία: Κωδικός παραλήπτριας τράπεζας-BIC, Όνομα Δικαιούχου, Ποσό εντολής, Νόμισμα, Αιτιολογία για καταθέτη, Αιτιολογία προς δικαιούχο, Μήνυμα προς δικαιούχο.
  4. Επιλέξτε τρόπο εκτέλεσης: «Άμεσα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά αμέσως ή «Σε επιλεγμένη ημερομηνία» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.

    Αν επιλέξετε «Σε επιλεγμένη ημερομηνία», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.

    Αν μεταφέρετε χρήματα σε λογαριασμό σε τράπεζες εκτός του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών SEPA, μπορείτε να επιλέξετε μόνο «Σε επιλεγμένη ημερομηνία». 
  5. Επιλέξτε είδος εξόδων: SHA (πληρώνετε μόνο τα έξοδα της Alpha Bank) ή OUR (πληρώνετε εσείς όλα τα έξοδα).

    Αν μεταφέρετε χρήματα σε λογαριασμό σε τράπεζες εκτός του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών SEPA, μπορείτε να επιλέξετε μόνο SHA.
  6. Επιλέξτε «Συνέχεια».

Πώς αποθηκεύω μια συναλλαγή που κάνω συχνά;

Μόλις ολοκληρώσετε τη μεταφορά ή την πληρωμή μέσα από το myAlpha Web ή το myAlpha Mobile, μπορείτε να της δώσετε φιλική ονομασία και να την αποθηκεύσετε. 

Μπορείτε να διαχειρίζεστε τις αποθηκευμένες μεταφορές σας online:

  • Από το myAlpha Web, στο μενού Μεταφορές & Πληρωμές > Αποθηκευμένες συναλλαγές.
  • Από το myAlpha Mobile, στο μενού Μεταφορές > Οι μεταφορές μου ή Πληρωμές > Οι πληρωμές μου.

Από εκεί μπορείτε να:

  • Αλλάζετε τη σειρά εμφάνισης των συναλλαγών σας.
  • Τροποποιείτε τα στοιχεία μιας μεταφοράς.
  • Διαγράφετε όσες δεν χρειάζεστε πια.
  • Δημιουργείτε νέες.

Πώς κάνω μια πληρωμή μέσα από το myAlpha Mobile;

Μπείτε στο myAlpha Mobile και ακολουθήστε τα βήματα.

  1. Στην αρχική οθόνη (επισκόπηση) επιλέξτε «Πληρωμές».
  2. Επιλέξτε «Πληρωμή με Σάρωση Κωδικού» και στη συνέχεια την εταιρεία ή τον οργανισμό που θέλετε να πληρώσετε.
    Εναλλακτικά, μπορείτε να αναζητήσετε την πληρωμή που σας ενδιαφέρει στις «Κατηγορίες Πληρωμών».
  3. Επιλέξτε από ποιον λογαριασμό θα μεταφερθούν τα χρήματα (Από).
  4. Συμπληρώστε ή σκανάρετε τον κωδικό πληρωμής και προσθέστε το ποσό.
  5. Επιλέξτε ημερομηνία πληρωμής: «Άμεσα» αν θέλετε να γίνει η μεταφορά αμέσως ή «Σε επιλεγμένη ημερομηνία» αν θέλετε η μεταφορά να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία.
    Αν επιλέξετε «Σε επιλεγμένη ημερομηνία», πρέπει να επιλέξετε επιπλέον αν θα γίνει «Δέσμευση ποσού» ή όχι.
  6. Επιλέξτε «Συνέχεια».
  7. Επιβεβαιώστε τη συναλλαγή με Push Notification και τα βιομετρικά στοιχεία ή το 4ψήφιο PIN σας.

Σε ποιες εταιρείες και οργανισμούς μπορώ να κάνω πληρωμές από το myAlpha Mobile ;

Μπορείτε να κάνετε πληρωμές σε πάνω από 1.000 εταιρείες και οργανισμούς.

  • Δημόσιο και ταμεία – ΔΟΥ, ΕΦΚΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, παράβολα, τέλη κυκλοφορίας, δήμοι, επιμελητήρια κ.ά.
  • Ενέργεια – Πάροχοι ρεύματος και φυσικού αερίου (ΔΕΗ, ΗΡΩΝ, Volterra, efa κ.ά.), εταιρείες πετρελαιοειδών (ΜΥΡΤΕΑ, ΕΡΜΗΣ, CORAL κ.ά.), διαχειριστές συστημάτων ενέργειας (ΔΕΣΦΑ, ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ κ.ά). 
  • Τηλεφωνία και ίντερνετ – Vodafone, Cosmote, Wind, Nova κ.ά.
  • Ασφαλιστικές εταιρείες – Εθνική Ασφαλιστική, NN Hellas, Generali, Ergo, Internamerican, Ευρωπαϊκή Πίστη, κ.ά.
  • Δωρεές – Σύλλογοι ασθενών, ΜΚΟ, ιδρύματα κ.ά.
  • Άλλες εταιρείες και οργανισμοί – Εμπορικές εταιρείες, γυμναστήρια, μεταφορικές εταιρείες, εκπαιδευτικοί οργανισμοί, εταιρείες ελαστικών, ενώσεις, εταιρείες ασφάλειας κ.ά.

Μάθετε πώς μπορείτε να κάνετε μια πληρωμή μέσα από το myAlpha Mobile.
Δείτε αναλυτικά τα έξοδα για τις πληρωμές σε κάθε οργανισμό και εταιρεία.

Για να αποκτήσετε προϊόντα online

Ποια προϊόντα μπορώ να αποκτήσω online μέσα από το myAlpha Mobile;

Από την ενότητα «Νέα προϊόντα» μπορείτε να αποκτήσετε online:

  1. Λογαριασμό Μισθοδοσίας/Σύνταξης.
  2. Πρόγραμμα συναλλαγών myAlpha Benefit.
  3. Καταναλωτικό δάνειο myAlpha Quick Loan.
  4. Χρεωστικές κάρτες Alpha Bank Enter Visa / Bonus Visa, Alpha Bank Enter Mastercard / Bonus Mastercard.
  5. Πιστωτικές κάρτες Alpha Bank Bonus Visa, Alpha Bank Bonus Mastercard, AEGEAN Bonus Visa, Affinity Mastercard
  6. myAlpha Vibe, για online χαρτζιλίκι στο παιδί σας.    

Πώς μπορώ να κάνω αίτηση για χρεωστική κάρτα;

Online, εφόσον έχετε κωδικούς e-Banking: 

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web 

  1. Στην αρχική οθόνη (Επισκόπηση) επιλέξτε Νέα προϊόντα > Χρεωστικές κάρτες.
  2. Επιλέξτε αν θέλετε να κάνετε αίτηση για Visa ή Mastercard.
  3. Ενημερωθείτε για τα βασικά χαρακτηριστικά της κάρτας που έχετε επιλέξει.
  4. Στην Ενότητα «Ρυθμίσεις κάρτας», επιλέξτε με ποιον λογαριασμό θέλετε να συνδέσετε την κάρτα σας και το ημερήσιο όριο ανάληψης που επιθυμείτε. Πατήστε «Συνέχεια».
  5. Επιλέξτε κάρτα από τη λίστα και πατήστε «Συνέχεια».
  6. Στην επόμενη οθόνη, επιβεβαιώστε ότι είναι σωστά τα στοιχεία για την αποστολή της κάρτας και του PIN. Αποδεχτείτε το πλαίσιο συνεργασίας και πατήστε «Συνέχεια».
  7. Αποδεχτείτε το Push Notification που λάβατε στο κινητό σας, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. 


Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile 

  1. Από το μενού, επιλέξτε Κάρτες > Αποκτήστε νέα χρεωστική κάρτα. 
  2. Με swipe δείτε τις διαθέσιμες κάρτες. 
  3. Όταν φτάσετε στην κάρτα που σας ενδιαφέρει, πατήστε «Συνέχεια». 
  4. Επιλέξτε με ποιον λογαριασμό θέλετε να συνδέσετε την κάρτα σας και πατήστε «Συνέχεια». 
  5. Εμφανίζεται το προτεινόμενο ημερήσιο όριο αναλήψεων. Εάν δεν σας καλύπτει, μπορείτε να τροποποιήσετε. Πατήστε «Συνέχεια». 
  6. Στην επόμενη οθόνη, επιβεβαιώστε ότι είναι σωστά τα στοιχεία για την αποστολή της κάρτας και του PIN, και πατήστε «Συνέχεια». 
  7. Αποδεχτείτε τους όρους συνεργασίας και πατήστε «Συνέχεια». 
  8. Επιβεβαιώστε τη συναλλαγή, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. 

Εάν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, μπορείτε να κάνετε αίτηση σε οποιοδήποτε κατάστημα Alpha Bank. 

Για να διαχειριστείτε τις κάρτες σας

Έχασα/Μου έκλεψαν την κάρτα μου. Τι να κάνω;

Ακυρώστε την κάρτα σας και ζητήστε την έκδοση νέας. Εάν δεν είστε βέβαιος αν την έχετε χάσει, μπορείτε εναλλακτικά να μπλοκάρετε προσωρινά την κάρτα σας.  

Μπορείτε να ακυρώσετε την κάρτα σας: 

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web 

  1. Στην αρχική οθόνη (Επισκόπηση) εντοπίστε την κάρτα σας.
  2. Πατήστε τις 3 τελίτσες στα δεξιά της κάρτας και επιλέξτε «Κλοπή/Απώλεια/Φθορά».
  3. Επιλέξτε για ποιον λόγο θέλετε να ακυρώσετε την κάρτα σας και εάν θέλετε επανέκδοση. Η επανέκδοση είναι δωρεάν.
  4. Επιλέξτε σε ποια διεύθυνση θέλετε να παραλάβετε τη νέα κάρτα.
  5. Ενημερωθείτε για τον τρόπο αποστολής του PIN σας.
  6. Επιλέξτε «Αποστολή». 


Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile 

  1. Στην αρχική οθόνη κατεβείτε στην ενότητα «Κάρτες» και πατήστε την κάρτα που θέλετε να μπλοκάρετε. 
  2. Επιλέξτε «Ρυθμίσεις». 
  3. Επιλέξτε «Δήλωση απώλειας/κλοπής». 
  4. Επιλέξτε για ποιον λόγο θέλετε να ακυρώσετε την κάρτα σας και εάν θέλετε επανέκδοση. Η επανέκδοση είναι δωρεάν.    
  5. Επιλέξτε σε ποια διεύθυνση θέλετε να παραλάβετε τη νέα κάρτα. 
  6. Ενημερωθείτε για τον τρόπο αποστολής του PIN σας
  7. Επιλέξτε «Συνέχεια». 


Η κάρτα σας ακυρώνεται αυτόματα. 

Εάν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, τηλεφωνήστε στο 2103260000. 

Για την ασφάλειά σας, ελέγξτε τις συναλλαγές της κάρτας σας. Αν δεν αναγνωρίζετε κάποια συναλλαγή, προχωρήστε σε αμφισβήτηση συναλλαγής ηλεκτρονικά, στο 2103260000 ή σε οποιοδήποτε κατάστημα Alpha Bank

Για να έχετε τον πλήρη έλεγχο της κάρτας σας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα Alpha alerts. Δείτε τη διαδικασία βήμα βήμα στο βίντεο.

Πώς ενεργοποιώ την κάρτα μου;

Από τον υπολογιστή ή το κινητό σας, εφόσον έχετε κωδικούς e-Banking.

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web:

  1. Στην αρχική οθόνη (Επισκόπηση) εντοπίστε τη νέα κάρτα σας.
  2. Πατήστε τις 3 τελίτσες στα δεξιά της κάρτας και επιλέξτε «Ενεργοποίηση Κάρτας». 
  3. Συμπληρώστε την ημερομηνία λήξης της κάρτας σας και επιλέξτε «Ενεργοποίηση». 

Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile:

  1. Στην αρχική οθόνη κατεβείτε στην ενότητα «Κάρτες» και εντοπίστε τη νέα κάρτα σας.
  2. Πατήστε στο μήνυμα «Ενεργοποίηση Κάρτας».
  3. Συμπληρώστε την ημερομηνία λήξης της κάρτας σας και επιλέξτε «Ενεργοποίηση».

Αν δεν μπορείτε να εντοπίσετε τη νέα κάρτα σας στο myAlpha Web ή στο myAlpha Mobile, μπορείτε να προσθέσετε την κάρτα. 

Αν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας σε ένα ΑΤΜ της Alpha Bank, αφού παραλάβετε και το PIN σας.

Δείτε βήμα βήμα πώς να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας.

Σχετικά Video

Δείτε όλα τα βήματα για να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.

Πώς φορτίζω την προπληρωμένη κάρτα μου;

  1. Στο μενού επιλέξτε «Κάρτες» και στη συνέχεια την προπληρωμένη κάρτα σας.
  2. Στο κάτω μέρος της οθόνης, επιλέξτε «Φόρτιση».
  3. Επιλέξτε τον λογαριασμό από τον οποίο θέλετε να γίνει η μεταφορά των χρημάτων και συμπληρώστε το ποσό. Πατήστε «Συνέχεια».

Πώς αλλάζω το όριο αγορών και ανάληψης της κάρτας μου;

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web :

  1. Στην αρχική οθόνη (Επισκόπηση) εντοπίστε την κάρτα σας.
  2. Πατήστε τις 3 τελίτσες στα δεξιά της κάρτας και επιλέξτε «Ρυθμίσεις ασφαλείας».
  3. Στο πεδίο «Όριο Αναλήψεως» ή «Όριο Αγορών», επιλέγετε «Αλλαγή».    
  4. Συμπληρώνετε το νέο ημερήσιο όριο που επιθυμείτε έως 3.000€ και πατάτε «Αποθήκευση».

Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile:

  1. Στην αρχική οθόνη κατεβείτε στην ενότητα «Κάρτες» και πατήστε την κάρτα που θέλετε.
  2. Επιλέξτε «Ρυθμίσεις».
  3. Κατεβείτε στην ενότητα «Μεταβολή Ορίων» και επιλέξτε «Αλλαγή» δίπλα από το όριο που θέλετε να αλλάξετε (ανάληψης ή αγορών).
  4. Συμπληρώνετε το νέο ημερήσιο όριο που επιθυμείτε έως 3.000€ και πατάτε «Αποθήκευση».  

Αν η κάρτα σας είναι πιστωτική, μπορείτε να αλλάξετε μόνο το όριο ανάληψης. Μάθετε πώς μπορείτε να αυξήσετε το όριο αγορών της πιστωτικής κάρτας σας.

Πώς κάνω επανέκδοση της κάρτας μου;

Αν δεν επιλέξετε να κάνετε επανέκδοση της κάρτας σας όταν δηλώσετε κλοπή ή απώλεια, χρειάζεται να βγάλετε καινούργια κάρτα στη συνέχεια.

Δείτε πώς να κάνετε αίτηση για χρεωστική, προπληρωμένη και πιστωτική κάρτα

 

Ξέχασα το PIN της κάρτας μου. Τι να κάνω;

Ζητήστε να σας υπενθυμίσουμε το PIN online: 

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web 

  1. Στην αρχική οθόνη (Επισκόπηση) εντοπίστε την κάρτα σας. 
  2. Πατήστε τις 3 τελίτσες στα δεξιά της κάρτας και επιλέξτε «Αποστολή PIN». 
  3. Επιβεβαιώστε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου στο οποίο θέλετε να λάβετε το PIN και επιλέξτε «Αποστολή». Αν θέλετε να λάβετε το PIN σε άλλο αριθμό τηλεφώνου, πρέπει πρώτα να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, και συγκεκριμένα τον αριθμό του κινητού σας.

Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile 

  1. Στην αρχική οθόνη κατεβείτε στην ενότητα «Κάρτες» και επιλέξτε την κάρτα σας 
  2. Επιλέξτε «Ρυθμίσεις». 
  3. Επιλέξτε «Αποστολή PIN». 
  4. Επιβεβαιώστε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου στο οποίο θέλετε να λάβετε το PIN και επιλέξτε «Αποστολή». Αν θέλετε να λάβετε το PIN σε άλλο αριθμό τηλεφώνου, πρέπει πρώτα να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, και συγκεκριμένα τον αριθμό του κινητού σας.

Aν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, καλέστε μας στο 2103260000. 

Μπορώ να μεταφέρω Bonus πόντους στην κάρτα άλλου πελάτη;

Ναι, αρκεί η κάρτα στην οποία μεταφέρετε τους πόντους να είναι Bonus κάρτα.  

Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web 

  1. Στην αρχική οθόνη (Επισκόπηση) εντοπίστε την ενότητα «Πρόγραμμα Επιβράβευσης» και επιλέξτε «Μεταφορά πόντων». 
  2. Συμπληρώστε την κάρτα στην οποία θέλετε να μεταφέρετε πόντους. Μπορείτε είτε να επιλέξετε κάποια κάρτα που έχετε ήδη καταχωρίσει στις επαφές σας είτε να συμπληρώσετε τον αριθμό της Bonus κάρτας στο πεδίο. 
  3. Συμπληρώστε πόσους Bonus πόντους θέλετε να μεταφέρετε και πατήστε «Συνέχεια». 
  4. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία της συναλλαγής και πατήστε «Συνέχεια». 

Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile 

  1. Από το Μενού, επιλέξτε My Bonus Λογαριασμός > Μεταφορά πόντων. 
  2. Συμπληρώστε την κάρτα στην οποία θέλετε να μεταφέρετε πόντους. Μπορείτε είτε να επιλέξετε κάποια κάρτα που έχετε ήδη καταχωρίσει στις επαφές σας είτε να συμπληρώσετε τον αριθμό της Bonus κάρτας στο πεδίο. 
  3. Συμπληρώστε πόσους Bonus πόντους θέλετε να μεταφέρετε και πατήστε «Συνέχεια». 
  4. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία της συναλλαγής και πατήστε «Επιβεβαίωση». 

Από το Bonus app

  1. Στην αρχική οθόνη επιλέξτε το εικονίδιο του λογαριασμού σας. 
  2. Επιλέξτε «Μεταφορά πόντων» στο μενού που ανοίγει. 
  3. Συμπληρώστε πόσους Bonus πόντους θέλετε να μεταφέρετε. 
  4. Συμπληρώστε τον αριθμό της κάρτας στην οποία θέλετε να μεταφέρετε πόντους και πατήστε «Μεταφορά». 

Τηλεφωνικά στο 2103260000. 

Πώς προσθέτω μια κάρτα Alpha Bank σε ψηφιακό πορτοφόλι Apple Pay ή Google Pay μέσα από το myAlpha Mobile;

Μπορείτε να προσθέσετε όλες τις κάρτες σας Visa και Mastercard της Alpha Bank στο Apple Pay ή το Google Pay, μέσα από το myAlpha Mobile αρκεί να έχετε την τελευταία έκδοση της εφαρμογής.

Στην ενότητα «Κάρτες», επιλέξτε το εικονίδιο:

  • «Προσθήκη στο Πορτοφόλι Apple», για iPhone ή Apple Watch
  • «Προσθήκη στο Πορτοφόλι Google», για κινητά Android ή smartwatch

Επιβεβαιώστε με το 4ψήφιο PIN σας ή τα βιομετρικά στοιχεία σας.  Επαναλάβετε τη διαδικασία για κάθε κάρτα.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε τις κάρτες σας και μέσα από τις εφαρμογές:

  • Apple Wallet, αν έχετε iPhone ή Apple Watch
  • Google Pay app, αν έχετε κινητό Android ή smartwatch

Από τέλη Οκτωβρίου 2024, για την ολοκλήρωση της προσθήκης της κάρτας σας στο ψηφιακό σας πορτοφόλι, θα πρέπει να συνδεθείτε με την εφαρμογή myAlpha Mobile και να επιβεβαιώσετε με το 4ψήφιο PIN σας ή τα βιομετρικά στοιχεία σας.

Για να ενημερώσετε τα στοιχεία σας

Με ποιους τρόπους μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία μου;

Αν έχετε κωδικούς e-Banking

  1. Συνδεθείτε με τους κωδικούς e-Banking σας στο myAlpha Web από τον υπολογιστή ή στο myAlpha Mobile από το κινητό.
  2. Ενημερώστε τα προσωπικά στοιχεία σας μέσα από το eGov-KYC σε 5 βήματα, με τους TAXISnet κωδικούς σας (Username και Password). Η ενημέρωση ολοκληρώνεται αυτόματα.

Εναλλακτικά, μπορείτε να ανεβάσετε τα έγγραφά σας.

Αν δεν έχετε κωδικούς e-Banking, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια κάρτα Alpha Bank.

  1. Στη σελίδα Ενημέρωση Στοιχείων, βρείτε την εφαρμογή «Online ενημέρωση εγγράφων».
  2. Συμπληρώνετε τα στοιχεία της κάρτας σας Alpha Bank.
  3. Επιλέγετε το στοιχείο που θέλετε να ενημερώσετε και το είδος εγγράφου που θα ανεβάσετε.
  4. Υποβάλλετε το ηλεκτρονικό έγγραφο.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία επικοινωνίας μου (διεύθυνση, τηλέφωνο, email) μέσα από το e-Banking;

Ναι, μπορείτε να αλλάξετε εύκολα το κινητό και το email σας:

  • Από τον υπολογιστή σας μέσα από το myAlpha Web: Ρυθμίσεις > Προσωπικά στοιχεία. Επιλέξτε το μολυβάκι δίπλα στο στοιχείο που θέλετε να αλλάξετε.
  • Από το κινητό σας μέσα από το myAlpha Mobile: Προφίλ > Προσωπικά στοιχεία. Επιλέξτε το εικονίδιο δεξιά από το στοιχείο που θέλετε να αλλάξετε.

Ειδικά για το κινητό, πρέπει να έχετε πρόσβαση στον παλιό σας αριθμό, καθώς θα λάβετε 6ψήφιο κωδικό επιβεβαίωσης πρώτα στον παλιό αριθμό και έπειτα στον νέο. Η αλλαγή πραγματοποιείται σε 2 εργάσιμες.

Αν δεν έχετε πρόσβαση στον παλιό σας αριθμό, κλείστε ραντεβού σε κατάστημα μέσα από το e-Banking.

Για να αλλάξετε τη διεύθυνσή σας και το σταθερό τηλέφωνο της κατοικίας ή της εργασίας σας, πρέπει να ανεβάσετε online τα σχετικά δικαιολογητικά ή να τα ενημερώσετε μέσα από το eGov-KYC

Σχετικά Video

Πώς να αλλάξετε τον αριθμό κινητού και το email σας μέσα από το myAlpha Mobile
Δείτε πώς μπορείτε να αντικαταστήσετε τον αριθμό κινητού και το email που μας έχετε δηλώσει, χωρίς να πάτε σε κατάστημα, απλά με το κινητό σας.
Πώς να αλλάξετε τον αριθμό κινητού και το email σας μέσα από το myAlpha Web
Δείτε πώς μπορείτε να αντικαταστήσετε τον αριθμό κινητού και το email που μας έχετε δηλώσει, χωρίς να πάτε σε κατάστημα, μέσω του myAlpha Web

Πώς μπορώ να υποβάλω έγγραφα για να ενημερώσω τα στοιχεία μου μέσα από το e-Banking;

Από τον υπολογιστή σας, μέσα από το myAlpha Web:

  1. Συνδέεστε με τους κωδικούς σας.
  2. Επιλέγετε Ρυθμίσεις > Προσωπικά στοιχεία.
  3. Επιλέγετε να υποβάλετε ηλεκτρονικά τα απαιτούμενα έγγραφα.
  4. Επιλέγετε το στοιχείο που θέλετε να ενημερώσετε και το είδος εγγράφου που θα ανεβάσετε. Αποδέχεστε τους όρους χρήσης.
  5. Ανεβάζετε το ηλεκτρονικό έγγραφο και επιλέγετε «Συνέχεια».

Από το κινητό σας, μέσα από το myAlpha Mobile:

  1. Συνδέεστε με τους κωδικούς σας.
  2. Στο κεντρικό μενού επιλέγετε Ενημέρωση στοιχείων > Συνέχεια > Υποβολή εγγράφου.
  3. Επιλέγετε το στοιχείο που θέλετε να ενημερώσετε και το είδος εγγράφου που θα ανεβάσετε.
  4. Ανεβάζετε το ηλεκτρονικό έγγραφο.

Για την ασφάλειά σας

Ξέχασα/Κλείδωσα το Password μου. Τι να κάνω;

Μπορείτε να ανακτήσετε το Password σας online, εφόσον μας έχετε δηλώσει το email και τον αριθμό του κινητού σας. Για την online διαδικασία, θα πρέπει να θυμάστε το Username σας, είτε τον 15ψήφιο κωδικό που σας δώσαμε αρχικά είτε το alias που δημιουργήσατε εσείς.

Αν δεν θυμάστε το Username σας, μπορείτε να το ανακτήσετε εύκολα online ή τηλεφωνικά στο 2103260000.

Σχετικά Video

Ανακτήστε το Password σας μέσα από το myAlpha Web
Δείτε όλα τα βήματα για να ανακτήσετε το Password σας από τον υπολογιστή σας.
Ανακτήστε το Password σας μέσα από το myAlpha Mobile
Δείτε όλα τα βήματα για να ανακτήσετε το Password σας από το κινητό σας.

Ξέχασα το Username μου. Τι να κάνω;

Μπορείτε να ανακτήσετε το Username σας online, εφόσον έχετε πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα Alpha Bank και μας έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας και το email σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να τηλεφωνήστε στο 210326000 να σας το υπενθυμίσουμε.

Σχετικά Video

Ανακτήστε το Username σας μέσα από το myAlpha Web
Δείτε όλα τα βήματα για να ανακτήσετε το Username σας τον υπολογιστή σας.
Ανακτήστε το Username σας μέσα από το myAlpha Mobile
Δείτε όλα τα βήματα για να ανακτήσετε το Username σας από το κινητό σας.

Τι είναι η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη;

Η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη είναι 1 από τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε για να προστατεύσουμε τις συναλλαγές σας. Λειτουργεί σε συνδυασμό με τους κωδικούς σας (Username, Password) για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.

Για να ολοκληρώσετε μια συναλλαγή που απαιτεί ισχυρή ταυτοποίηση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 2 τρόπους:

  1. Push Notification ή QR Code μέσα από την εφαρμογή myAlpha Mobile.
  2. myAlpha Code με μήνυμα στο κινητό σας (Viber ή SMS).

Και οι 2 τρόποι ενισχύουν την ασφάλεια, καθώς:

  • Για να εγκρίνετε συναλλαγή με Push Notification, χρησιμοποιείτε το 4-ψηφιο PIN του myAlpha Mobile ή βιομετρικά χαρακτηριστικά (δαχτυλικό αποτύπωμα ή Face ID).
  • Κάθε myAlpha Code είναι μοναδικό, δημιουργείται μόνο 1 φορά ανάλογα με τη συναλλαγή που έχετε επιλέξει και χρησιμοποιείται μόνο γι’ αυτήν τη συναλλαγή.

Για να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την προστασία σας από την απειλή ηλεκτρονικής απάτης, εφαρμόζουμε πρόσθετο προειδοποιητικό μηχανισμό ο οποίος απαιτεί και 2η επιβεβαίωση με Push Notification, myAlpha Code ή email, προκειμένου να ολοκληρώσετε συγκεκριμένες συναλλαγές. Για παράδειγμα, όταν αυξάνετε το ημερήσιο όριο μεταφορών σας ή όταν εντοπίζουμε ασυνήθιστες ενέργειες στο myAlpha Web ή το myAlpha Mobile.

Δείτε πώς προστατεύουμε τις συναλλαγές σας από ηλεκτρονικές απάτες.

Τι είναι τα Push Notifications;

Είναι ένας από τους τρόπους που προστατεύουμε τις συναλλαγές σας με την Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη.

Τα λαμβάνετε στο κινητό σας και ολοκληρώνετε τις συναλλαγές σας εύκολα και γρήγορα, με τα βιομετρικά χαρακτηριστικά σας ή το 4-ψηφιο PIN του myAlpha Mobile.

Επίσης, μέσα από το myAlpha Mobile λαμβάνετε ενημερωτικά Push Notifications.

Σχετικά Video

Δείτε όλα τα βήματα για να ενεργοποιήσετε τα Push Notifications από το κινητό σας.

Τι είναι τα ενημερωτικά Push Notifications;

Μηνύματα που λαμβάνετε μέσα από το myAlpha Mobile και αφορούν:

  • Θέματα διαχείρισης του e-Banking σας – Ταυτοποίηση/Διαγραφή συσκευής, αλλαγή PIN, username, password, κινητού ή email, αποτυχημένες προγραμματισμένες μεταφορές και πληρωμές.
  • Συναλλαγές (π.χ. αγορές, ενεργοποίηση κάρτας, κ.ά.) με επιλεγμένες κάρτες Alpha Bank  – Για χρεωστική κάρτα Alpha Bank Enter Bonus Mastercard, προπληρωμένη κάρτα bizpay, ή πιστωτικές κάρτες Classic/Premium Kalogirou Bonus Mastercard, Vodafone Bonus Mastercard, Visa Business, Alpha Bank Bonus Mastercard, Affinity Mastercard ή/και Energy Mastercard.

Για να λαμβάνετε ενημερωτικά Push Notifications, χρειάζεται να:

  • Εγκαταστήσετε το myAlpha Mobile στο κινητό σας.
  • Ενεργοποιήσετε τα Push Notifications και την υπηρεσία Alpha alerts – για να λαμβάνετε ενημερωτικά μηνύματα για τις συναλλαγές καρτών.

Μπορείτε να δείτε τα ενημερωτικά Push Notifications που έχετε λάβει τους τελευταίους 6 μήνες, μέσα από το myAlpha Mobile: Στο εικονίδιο με το καμπανάκι, στην πάνω δεξιά μεριά της οθόνης.

 

Πώς εγκρίνω τις συναλλαγές που απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη με QR Code;

Μέσα από το myAlpha Mobile, εγκρίνετε συναλλαγές που κάνετε στο myAlpha Web και απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση:

  1. Επιλέγετε την «Εμφάνιση QR Code» ως μέθοδο ταυτοποίησης.
  2. Ανοίγετε το myAlpha Mobile στο κινητό σας και, χωρίς να συνδεθείτε, επιλέγετε «QR Code Scan».
  3. Με την κάμερα του κινητού σας, που θα έχει ανοίξει αυτόματα, σκανάρετε το QR Code στην οθόνη του myAlpha Web.
  4. Πληκτρολογείτε τον 6-ψηφιο κωδικό που θα βρείτε στην οθόνη σας, στο αντίστοιχο πεδίο του myAlpha Web.

Για να ενημερώνεστε

Τι ενημερώσεις λαμβάνω στην επιλογή «Μηνύματα» στο myAlpha Mobile;

Λαμβάνετε ενημερώσεις για νέες λειτουργικότητες και νέα προϊόντα που προσφέρονται μέσα από το e-Banking. Επιπλέον, λαμβάνετε κανονιστικές ενημερώσεις.

Τι μπορώ να δω στην επιλογή «Ειδοποιήσεις» στο myAlpha Mobile;

Το ιστορικό των ενημερωτικών push notification για αλλαγές που έχετε κάνει στο προφίλ σας έως και 6 μήνες πριν, π.χ. αλλαγή password, σύνδεση νέας συσκευής, ορισμός 4ψήφιου κωδικού κ.ά.

Όλες οι κατηγορίες