Προκειμένου να αναζητήσετε συνδρομή, διευκρινίσεις ή/και έντυπο υλικό σχετικά με τον Κώδικα Δεοντολογίας, μπορείτε να απευθύνεσθε στα ακόλουθα Ειδικά Σημεία Επικοινωνίας:
- Σε όλα τα Καταστήματα της Τράπεζας κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας αυτών.
Για υποβολή αιτήματος, στο πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας, μπορείτε να απευθύνεσθε στο Κατάστημα συνεργασίας σας. - Στην εξειδικευμένη για τον Κώδικα Δεοντολογίας Υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 326 9080 που λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00 – 17:00.