Υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών
Η παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών σε συνδυασμό με την υπεύθυνη και άρτια εξυπηρέτηση των Πελατών, αποτελεί πρωταρχικό μέλημα της Alpha Bank.
Η Τράπεζα εργάζεται συστηματικά προς αυτήν την κατεύθυνση και δεσμεύεται για τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών της μέσω της αρμόδιας Διευθύνσεως Υποστηρικτικών Λειτουργιών, στην οποία εντάσσονται οι δραστηριότητες των Εργασιών Εξυπηρέτησης Πελατών.
Προς την κατεύθυνση αυτή και προκειμένου να διασφαλίσει την ενιαία εξυπηρέτηση των Πελατών της, η Alpha Bank έχει υιοθετήσει Πολιτική Ομίλου Εξυπηρέτησης Πελατών για Παράπονα και Αιτήματα, σε επίπεδο Τραπέζης και Ομίλου.»
Βάσει της συγκεκριμένης πολιτικής, εφαρμόζονται μέθοδοι, τόσο για τον υπολογισμό του βαθμού ικανοποίησης των Πελατών όσο και για την παρακολούθηση του επιπέδου ποιότητας των υπηρεσιών που τους παρέχονται. Μεταξύ αυτών, είναι οι έρευνες ικανοποίησης Πελατών, και οι δείκτες για την παρακολούθηση της απόδοσης (K.P.I.s) στην εξυπηρέτηση των Πελατών της Τράπεζας.
Παράλληλα, η Τράπεζα εξασφαλίζει την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου προς τους Πελάτες της, με την έγκαιρη και ολοκληρωμένη απάντηση σε κάθε αίτημα, μέσα από την κεντρική διαχείριση των υποβαλλόμενων παραπόνων και αιτημάτων, για την οποία υπεύθυνος χώρος είναι οι Εργασίες Εξυπηρέτησης Πελατών της Alpha Bank.
Οι Εργασίες Εξυπηρέτησης Πελατών εφαρμόζουν Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τη διευθέτηση παραπόνων και αιτημάτων, με την πιστοποίηση του Διεθνούς Οργανισμού Πιστοποίησης Bureau Veritas (http://www.bureauveritas.com) κατά το πρότυπο ISO 9001.
Ενημερωθείτε, αναλυτικά, για τους τρόπους υποβολής παραπόνων και αιτημάτων.