Πώς λειτουργεί η απάτη

Στις απάτες με αλλαγή τραπεζικού λογαριασμού προμηθευτή, οι επιτήδειοι προσπαθούν να σας παραπλανήσουν με σκοπό να μεταφέρετε χρήματα στον λογαριασμό τους.

Συχνά σας στέλνουν email εκ μέρους κάποιου προμηθευτή σας. Το email αυτό σας ενημερώνει πως έχει αλλάξει ο τραπεζικός λογαριασμός του προμηθευτή. Έτσι, επιχειρούν να σας πείσουν να προχωρήσετε σε πληρωμές τιμολογίων σε νέο λογαριασμό που σας υποδεικνύουν.

Πώς μπορείτε να προστατευτείτε

Σταματήστε, αναρωτηθείτε – Μην προχωρήσετε βιαστικά σε αποστολή χρημάτων αν λάβετε email με ασυνήθιστο περιεχόμενο.

Επιβεβαιώστε τη γνησιότητα του email – Τηλεφωνήστε στον προμηθευτή σας και ρωτήστε αν σας έστειλε πράγματι το email, για να διασφαλίσετε ότι δεν πρόκειται για απάτη.

Ακυρώστε τη συναλλαγή αν την εκτελέσατε – Aν προχωρήσατε στη συναλλαγή αλλά υποψιάζεστε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης, ακυρώστε την αμέσως.

Επικοινωνήστε μαζί μας – Καλέστε την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση στο 2103260000 και πείτε «Υποψία απάτης» στο ηχογραφημένο μήνυμα. Θα σας συνδέσουμε αμέσως με εκπρόσωπό μας.

Δείτε περισσότερες συμβουλές για την ασφάλειά σας