bizpay app
- Γιατί δεν μπορώ να επιλέξω την υποβολή απόδειξης σε κάποιες συναλλαγές;
- Ποια διαδικασία ακολουθώ για την δικαιολόγηση των δαπανών μου μέσω της εφαρμογής;
- Μπορώ να λαμβάνω υπενθύμιση για να υποβάλλω τα παραστατικά μου;
- Μου εμφανίζεται το μήνυμα “Ελέγξτε το Α.Φ.Μ. προμηθευτή και δοκιμάστε ξανά” όταν επιλέγω “Συνέχεια”. Γιατί;
- Έχω bizpay κάρτα. Πώς με διευκολύνει το bizpay app;
- Ποιες κάρτες μπορώ να βλέπω στην εφαρμογή;
- Πού βλέπω για ποιες δαπάνες μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα μου;
- Μέχρι πόσα παραστατικά μπορώ να καταχωρίσω σε ένα αίτημα έγκρισης για μια συναλλαγή;
- Πώς μπορώ να αναζητήσω εύκολα και γρήγορα μια συναλλαγή που ψάχνω;
- Πώς μπορώ να δω το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας μου;
- Πώς ενεργοποιώ την ασφαλή είσοδο στην εφαρμογή;
- Που μπορώ να βρω την σειρά τιμολογίου και τον αριθμό τιμολογίου;
- Πώς βλέπω σε τι στάδιο επεξεργασίας βρίσκεται μια συναλλαγή;
- Πώς μπορώ να ξέρω για τι είδους δαπάνες μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα μου;