Nexi eMerchants
- Δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα
- Συνεχής παρακολούθηση συναλλαγών
- Συνεχής τεχνική υποστήριξη
Απόλυτος έλεγχος
Έχετε τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησής σας:
- Παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές που γίνονται με τα Nexi POS τερματικά σας και μέσα από το e-shop.
- Λαμβάνετε statement ανά τακτά διαστήματα με όλες τις εισπράξεις σας με κάρτα.
Σας ενημερώνουμε με email όταν το statement είναι διαθέσιμο. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την υπηρεσία όποτε θέλετε.
Στατιστικές αναλύσεις
Έχετε πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία και ειδικά σχεδιασμένα γραφήματα για:
- Συναλλαγές που έχουν εγκριθεί ή απορριφθεί.
- Συναλλαγές IRF.
- Εκκρεμείς δόσεις.
- Κατάσταση πιστώσεων.
- Statements.
Σύνδεση πολλαπλών mids
Συνδέετε πολλαπλά mids (με ίδιο ΑΦΜ) σε 1 user χωρίς να πρέπει να δημιουργήσετε κεντροποιημένο κωδικό.
Για παράδειγμα, αν η επιχείρησή σας έχει υποκαταστήματα, μπορείτε να παρακολουθείτε στον λογαριασμό σας τις συναλλαγές όλων των υποκαταστημάτων. Αρκεί μόνο τα υποκαταστήματα να έχουν τον ίδιο ΑΦΜ.
Σύνδεση για πολλούς χρήστες
Έχετε τη δυνατότητα να συνδέσετε πάνω από 1 χρήστη στον ίδιο λογαριασμό.
Τους επιπλέον χρήστες προσθέτει ο χρήστης που έκανε την 1η σύνδεση στο eMerchants.
Για να προσθέσετε επιπλέον χρήστες, πηγαίντε στην ενότητα «Δημιουργία Χρήστη».
Online εγκρίσεις συναλλαγών
Παρακολουθείτε online αν οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται στην επιχείρησή σας εγκρίνονται ή απορρίπτονται.
Ομαδοποιημένη εικόνα
Βλέπετε σε ομάδες τις συναλλαγές που έχει κάνει η επιχείρησή σας από όλα τα σημεία πώλησης και όλα τα Nexi POS σας. Επιπλέον, έχετε συγκεντρωτική εικόνα για τα χρεωστικά σημειώματα που έχετε δώσει.
Αν θέλετε να έχετε πρόσβαση στην ομαδοποιημένη εικόνα, καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο της Nexi στο 2106244300.
Μπείτε στην πλατφόρμα του eMerchant Portal:
- Στην αρχική οθόνη επιλέξτε «Εγγραφή».
- Συμπληρώστε τα πεδία με τα στοιχεία σας και αποδεχτείτε τους Όρους Χρήσης. Στη συνέχεια πατήστε «Εγγραφή».
- Στο email που σας στέλνουμε, επιλέξτε «Ενεργοποίηση Nexi eMerchants». Αν δεν βλέπετε το email στα εισερχόμενά σας, ελέγξτε αν το έχετε λάβει στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.
Με ενδιαφέρει το eMerchants

Συχνές ερωτήσεις
Ξέχασα τους κωδικούς μου. Τι να κάνω;
Μπείτε στην πλατφόρμα του eMerchant Portal :
- Επιλέξτε «Ξέχασα τον κωδικό μου».
- Συμπληρώστε το «Όνομα Χρήστη».
- Σύρτε την μπάρα και επιλέξτε «Αποστολή Συνδέσμου».
- Στο email που σας στείλαμε, επιλέξτε «Επαναφορά Κωδικού».
Έλαβα το email ενεργοποίησης λογαριασμού, αλλά ο σύνδεσμος έχει απενεργοποιηθεί. Πώς μπορώ να τον ενεργοποιήσω;
Τηλεφωνήστε στο 2106244300, Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00.
Για ποιο διάστημα μπορώ να αναζητήσω τις συναλλαγές μου;
Μπορείτε να αναζητήσετε συναλλαγές που έχουν γίνει τους τελευταίους 13 μήνες.
Αν έχετε επιλέξει ομαδοποιημένη πρόσβαση, μπορείτε να αναζητήσετε συναλλαγές που έχουν γίνει τους τελευταίους 13 μήνες από την ημερομηνία εγγραφής και μετά.