Δυνατότητες διασύνδεσης
- Support Center
- Nexi e-Commerce
- Δυνατότητες διασύνδεσης
Αφορά επιχειρήσεις που δέχονται παραγγελίες μέσω τηλεφώνου ή e-mail, χωρίς να συλλέγουν στοιχεία κάρτας.
Μέσω ειδικής φόρμας του Nexi e-Commerce η επιχείρηση συμπληρώνει τα στοιχεία της πληρωμής του πελάτη και δημιουργεί ένα link το οποίο αποστέλλει στον πελάτη.
Ο πελάτης επιλέγοντας το link μεταφέρεται κατευθείαν στην σελίδα του Nexi e-Commerce για να εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του και ενημερώνεται αυτόματα για την έγκριση της συναλλαγής. Η επιχείρηση παρακολουθεί τις πληρωμές μέσω του διαχειριστικού εργαλείου BackOffice.
Με αυτή την λειτουργικότητα η επιχείρηση δεν έχει ευαίσθητα δεδομένα της κάρτας ενώ παράλληλα η συναλλαγή πιστοποιείται μέσω του 3D Secure.
Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την κάρτα, ο πελάτης, μεταφέρεται αυτόματα στην ασφαλή σελίδα πληρωμής της υπηρεσίας Nexi e-Commerce, όπου αφού ενημερωθεί για τα στοιχεία της συναλλαγής και τη χρέωση, εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του.
Μετά την επεξεργασία της πληρωμής από την Τράπεζα, ο πελάτης επιστρέφει αυτομάτως στον δικτυακό τόπο της Επιχείρησής σας, όπου ενημερώνεται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Παράλληλα, όταν εγκρίνεται η συναλλαγή, αποστέλλεται από την Τράπεζα στην Επιχείρηση σχετικό ενημερωτικό email.
Βασικά Χαρακτηριστικά
- Υποστήριξη όλων των διαθέσιμων τρόπων πληρωμής (κάρτα, IRIS).
- Δυνατότητα προσαρμογής της σελίδας πληρωμής που φιλοξενείται στην Τράπεζα, βάσει του σχεδιασμού που επιθυμεί η επιχείρηση.
- Εμφάνιση διαφορετικής σελίδας πληρωμής στους πελάτες, ανάλογα με την γλώσσα που έχει επιλεχθεί από τον κάθε έναν.
- Εύκολη υλοποίηση με βάση τις οδηγίες που παρέχονται στα αναλυτικά τεχνικά εγχειρίδια της υπηρεσίας.
- Πλήρως πιστοποιημένη πλατφόρμα σύμφωνα με τις προδιαγραφές PCI DSS.
- Σύγχρονο διαχειριστικό εργαλείο για άμεση παρακολούθηση των συναλλαγών και διαχείριση των εισπράξεων.
Βασικά Χαρακτηριστικά
- Έλεγχος της εμπειρίας του πελάτη αποκλειστικά από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Επιχειρήσεως.
- Απαραίτητη συμμόρφωση της επιχειρήσεως κατά PCI DSS.
- Σύγχρονο διαχειριστικό εργαλείο για άμεση παρακολούθηση των συναλλαγών και διαχείριση των εισπράξεων.
Η Επιχείρηση μπορεί εύκολα να δέχεται πληρωμές από τους πελάτες της μέσω τηλεφώνου ή με γραπτή εξουσιοδότηση, αξιοποιώντας την υπηρεσία Virtual Terminal.
Χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης που παρέχει η Τράπεζα, η επιχείρηση εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του πελάτη στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα του διαχειριστικού εργαλείου.
Βασικά Χαρακτηριστικά
- Πραγματοποίηση πληρωμών με κάρτες τα στοιχεία των οποίων έχουν δοθεί μέσω τηλεφώνου ή με γραπτή εξουσιοδότηση.
- Ταχύτητα και ασφάλεια στη διαδικασία για την επιβεβαίωση της συναλλαγής.
- Δυνατότητα δημιουργίας χρηστών με διαφορετικά δικαιώματα για πρόσβαση, ανάλογα με το ρόλο τους.
- Διασύνδεση με την Υπηρεσία χωρίς τεχνική υλοποίηση από την πλευρά της επιχειρήσεως, ακόμη και για την υποστήριξη οργανωμένων call center.
- Πλήρης έλεγχος των συναλλαγών μέσω του διαχειριστικού εργαλείου της υπηρεσίας.
Σύνδεση με το σύστημα εμπορικής διαχειρίσεως (ERP, CRM, Call Center, κ.λπ.) που διαθέτει η Επιχείρηση
Για τις Επιχειρήσεις που επιθυμούν την ενσωμάτωση των τηλεφωνικών παραγγελιών τους στο σύστημα εμπορικής διαχειρίσεως που διαθέτουν, η υπηρεσία Virtual Terminal παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας με την Τράπεζα μέσω web services με αποτέλεσμα την:
- Άμεση έγκριση και παρακολούθηση χρεώσεων καρτών απευθείας από το σύστημα εμπορικής διαχειρίσεως που διαθέτει η επιχείρηση
- Ενοποιημένη διαχείριση των εισπράξεων της επιχειρήσεως από όλα τα κανάλια που διαθέτει στους πελάτες της.