Αρχική σελίδαΕπικοινωνίαΒοήθειαΔομή σελίδωνΌροι χρήσεωςENGLISH  Αναζήτηση


Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα: Ιδιώτες: Alpha Mobile Banking:
   
   
Καταθέσεις
Επενδυτικά προϊόντα
Alpha Μισθοδοσία
Κάρτες
Στεγαστικά δάνεια
Προϊόντα Καταναλωτικής Πίστεως
Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον
Alpha Πράσινες Λύσεις
Alpha Prime Personal Banking
Σειρά Νέων ALPHA 1|2|3
Τραπεζοασφαλιστικά Προϊόντα
Alpha e-Services για Ιδιώτες
Alpha Web Banking
Alphaphone Banking
ALPHATRADE
Alpha Mobile Banking
Προδιαγραφές χρήσεως
Διαδικασίες εγγραφής
Κόστος
Ασφάλεια
Εγχειρίδιο χρήσεως συναλλαγών
Σύνδεση στην υπηρεσία
Συνήθη ερωτήματα
Αίτηση εγγραφής
iPhone Application
Android Application
Windows Phone
Alphanet ATM-24
Κέντρα Αυτόματων Συν/γών
Alpha Private Bank
Πάγιες εντολές
Λοιπές υπηρεσίες
MiFID
Ενημέρωση για τον ΙΒΑΝ
Μεταφορά Λογ/μού Καταθέσεων
 


Συνήθη ερωτήματα

1. Τι είναι η υπηρεσία "Alpha Mobile Banking" και τι μου προσφέρει;
2. Τι χρειάζεται να κάνω για να αποκτήσω πρόσβαση στην υπηρεσία "Alpha Mobile Banking";
3. Ποιες ώρες μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;
4. Μπορώ από οποιοδήποτε κινητό να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;
5. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία και από το εξωτερικό;
6. Επιβαρύνομαι από την Τράπεζα με κάποιο επιπλέον κόστος για να έχω την υπηρεσία αυτή;
7. Είναι η υπηρεσία ασφαλής;
8. Σε ποιες γλώσσες είναι διαθέσιμη η υπηρεσία;
9. Εάν δεν έχω λογαριασμό στην Τράπεζα πόσο καιρό θα διαρκέσει η διαδικασία για το άνοιγμα λογαριασμού και τη σύνδεση με την υπηρεσία ;
10. Έχω κάνει αίτηση για την υπηρεσία. Πώς θα παραλάβω τους κωδικούς ασφαλείας;
11. Ο κωδικός συνδρομητή και οι μυστικοί κωδικοί - PIN που έλαβα ισχύουν μόνο για την υπηρεσία "Alpha Mobile Banking" ;
12. Εάν είμαι ήδη συνδρομητής στην υπηρεσία "Alpha Web Banking", χρειάζεται να κάνω αίτηση για νέους κωδικούς για την υπηρεσία "Alpha Mobile Banking" ή μπορώ να χρησιμοποιήσω τους κωδικούς που ήδη έχω;
13. Πώς πρέπει να ρυθμίσω το κινητό μου ώστε να συνδέομαι στην υπηρεσία;
14. Έχω ακολουθήσει όλες τις διαδικασίες προσβάσεως αλλά δεν μπορώ τελικά να συνδεθώ με την υπηρεσία. Τι πρέπει να κάνω;
15. Τι θα γίνει εάν εισάγω επανειλημμένα λάθος Μυστικό Κωδικό - PIN; Τι πρέπει να κάνω;
16. Πώς μπορώ να αλλάξω τους κωδικούς ασφαλείας μου ;
17. Τα προσωπικά μου στοιχεία άλλαξαν. Πρέπει να ενημερώσω κάποιον;
18. Θέλω να προσθέσω / αφαιρέσω έναν λογαριασμό μου / κάρτα / λογαριασμό τρίτου / πληρωμή. Τι πρέπει να κάνω;
19. Πώς μπορώ να ακυρώσω μία εντολή μεταφοράς ή πληρωμής;
20. Θέλω να αφαιρέσω τις ρυθμίσεις του κινητού για την υπηρεσία. Τι πρέπει να κάνω;
21. Αν αλλάξω κινητό τι χρειάζεται να κάνω για να συνεχίσω να έχω την υπηρεσία;
22. Τι θα συμβεί εάν την ώρα που χρησιμοποιώ την υπηρεσία: α) λάβω ένα μήνυμα β) κάποιος μου τηλεφωνήσει;
23. Κινδυνεύω αν δώσω το τηλέφωνό μου σε άλλον;
24. Πού πρέπει να τηλεφωνήσω αν έχω ερωτήσεις (ή χρειάζομαι τη βοήθεια κάποιου);

1. Τι είναι η υπηρεσία "Alpha Mobile Banking" και τι μου προσφέρει;
Μέσω κινητού τηλεφώνου που υποστηρίζει υπηρεσίες WAP, έχετε τη δυνατότητα :
ερωτήσεων
- σε λογαριασμούς (ενημέρωση για το υπόλοιπο, τελευταίες 10 κινήσεις, επιταγές),
- σε πιστωτικές κάρτες εκδόσεως Alpha Bank και δάνεια "Alpha Επιλογή"/Alpha 700 (ενημέρωση για το υπόλοιπο και τελευταίες κινήσεις μετά την έκδοση του τελευταίου εκκαθαριστικού) και
- σε στεγαστικά/λοιπά δάνεια (ενημέρωση για το υπόλοιπο, τελευταίες 10 κινήσεις, επιταγές)
άμεσης μεταφοράς ποσού μεταξύ λογαρισμών σε ίδιο νόμισμα

πληρωμής
- Καρτών εκδόσεως Alpha Bank/Δανείων 'Alpha Επιλογή'-Alpha 700,
- λογαριασμών Τηλεφωνίας-Internet (Ο.Τ.Ε., COSMOTE, VODAFONE-Πληρωμή οφειλών, VODAFONE-Αγορά χρόνου ομιλίας, WIND, TELLAS, FORTHNET, HELLAS ONLINE, LANNET, VOICENET, VIVODI, COSMOLINE, NET ONE, CYTA HELLAS)
- λογαριασμών Δημοσίου-Ταμείων (Δ.Ε.Η., Ι.Κ.Α.-εργοδοτικές εισφορές, Φ.Π.Α., Ο.Α.Ε.Ε.(Τ.Ε.Β.Ε.-Τ.Α.Ε.-Τ.Σ.Α.))
- λογαριασμών λοιπών εταιριών (MULTICHOICE)

Αρχή σελίδας

2. Τι χρειάζεται να κάνω για να αποκτήσω πρόσβαση στην υπηρεσία "Alpha Mobile Banking";
Να διαθέτετε κινητό τηλέφωνο που υποστηρίζει υπηρεσίες WAP.
Να διαθέτετε έναν τουλάχιστον λογαριασμό καταθέσεων σε Ευρώ στην Alpha Bank.
Να γίνετε συνδρομητής στην υπηρεσία "Alpha Web Banking" (εφόσον δεν είστε ήδη), συμπληρώνοντας τη σχετική αίτηση σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Τραπέζης ή μέσω του Internet πατώντας εδώ ή τηλεφωνικά καλώντας στο 801 11 326 0000 ή στο 210 326 0000 (καθημερινά 8:00 π.μ. - 10:30 μ.μ.).
Να κάνετε τις απαραίτητες ρυθμίσεις στη συσκευή σας για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε εδώ και σε συνεννόηση με την εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είστε συνδρομητής.
Αρχή σελίδας

3. Ποιες ώρες μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;

24 ώρες το 24ωρο μπορείτε :

Να πληροφορείστε 
- για το υπόλοιπο, τις τελευταίες 10 κινήσεις και τις επιταγές του λογαριασμού σας,
- για το υπόλοιπο και τις τελευταίες κινήσεις μετά την έκδοση του τελευταίου εκκαθαριστικού πιστωτικών καρτών εκδόσεως Alpha Bank και δανείων "Alpha Επιλογή"/Alpha 700
- για το υπόλοιπο, τις τελευταίες 10 κινήσεις και τις επιταγές στεγαστικού/λοιπού δανείου σας

Να δίνετε εντολές στην Τράπεζα για εξόφληση οφειλών σας σε
- πιστωτικές κάρτες εκδόσεως Alpha Bank και δάνεια "Alpha Επιλογή"/Alpha 700
- λογαριασμούς Τηλεφωνίας-Internet (Ο.Τ.Ε., COSMOTE, VODAFONE-Πληρωμή οφειλών, WIND, TELLAS, FORTHNET, HELLAS ONLINE, LANNET, VOICENET, VIVODI, COSMOLINE, NET ONE, CYTA HELLAS)
- λογαριασμούς Δημοσίου-Ταμείων (Δ.Ε.Η., Ι.Κ.Α.-εργοδοτικές εισφορές, Φ.Π.Α., Ο.Α.Ε.Ε.(Τ.Ε.Β.Ε.-Τ.Α.Ε.-Τ.Σ.Α.))
- λογαριασμούς λοιπών εταιριών (MULTICHOICE)


Από τις 07:30 μέχρι τις 23:00 μπορείτε :
Να μεταφέρετε άμεσα, χρήματα μεταξύ λογαρισμών σε ίδιο νόμισμα
Να πραγματοποιείτε άμεσα αγορά χρόνου ομιλίας VODAFONE 

Αρχή σελίδας

4. Μπορώ από οποιοδήποτε κινητό να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;
Πλέον όλα τα κινητά τηλέφωνα υποστηρίζουν το πρωτόκολλο WAP. Έτσι για τη χρήση της υπηρεσίας μέσω WAP το μόνο που χρειάζεται είναι να υπάρχει σύνδεση σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας με ενεργοποιημένη την δυνατότητα πρόσβασης σε WAP περιβάλλον στο κινητό σας τηλέφωνο. 
Αρχή σελίδας

5. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία και από το εξωτερικό;
Η υπηρεσία λειτουργεί, εκτός από την Ελλάδα, και σε χώρες των οποίων οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας έχουν κάνει συμφωνία αποστολής δεδομένων με την Ελλάδα.
Αρχή σελίδας

6. Επιβαρύνομαι από την Τράπεζα με κάποιο επιπλέον κόστος για να έχω την υπηρεσία αυτή ;
Η υπηρεσία προσφέρεται δωρεάν από την Τράπεζα.
(Πληρώνετε το κόστος κλήσεως στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας που είστε συνδρομητής. Απευθυνθείτε στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας για να ενημερωθείτε για τα τιμολόγια των αντίστοιχων υπηρεσιών)
Αρχή σελίδας

7. Είναι η υπηρεσία ασφαλής;
Ναι, είναι ασφαλής. Πέραν της ασφάλειας που παρέχεται από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, η υπηρεσία υποστηρίζει και το πρωτόκολλο ασφαλείας WTLS, το οποίο εξασφαλίζει την κρυπτογράφηση των δεδομένων. To πρωτόκολλο WTLS υποστηρίζεται από πληθώρα συσκευών κινητών τηλεφώνων. Για να διαπιστώσετε αν το συγκεκριμένο μοντέλο κινητού που χρησιμοποιείτε υποστηρίζει το ανωτέρω πρωτόκολλο θα πρέπει να ρωτήσετε την εταιρία κινητής τηλεφωνίας της οποίας είστε συνδρονμητής.

Επιπλέον στην περίπτωση που έχετε ενεργοποιήσει τις «Υπηρεσίες Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας» για την είσοδό σας στην υπηρεσία απαιτείται επιπλέον η εισαγωγή του πρόσθετου κωδικού ασφαλείας (6-ψήφιου κωδικού) που παράγεται κάθε φορά από τη «Συσκευή Πρόσθετου Κωδικού Ασφαλείας». Η εισαγωγή πρόσθετου κωδικού ασφαλείας απαιτείται και για την εκτέλεση ορισμένων συναλλαγών (π.χ. μεταφοράς σε λογαριασμούς τρίτων).
Η χρήση της Συσκευής σε συνδυασμό με τον Κωδικό Συνδρομητή και τον Μυστικό Κωδικό συμβάλλει στην ισχυρότερη ταυτοποίηση του συνδρομητή. Ο μοναδικός κωδικός που παράγεται καθε φορά από τη συσκευή αυτή βασίζεται σε έναν μετρητή (counter) και ένα στατικό, μη αποσπάσιμο, συμμετρικό κλειδί το οποίο είναι εγκαταστημένο από τον κατασκευαστή τόσο στη συσκευή ασφαλείας όσο και στην κεντρική υποδομή της Τραπέζης.

Αρχή σελίδας

8. Σε ποιες γλώσσες είναι διαθέσιμη η υπηρεσία;
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.
Αρχή σελίδας

9. Εάν δεν έχω λογαριασμό στην Τράπεζα πόσο καιρό θα διαρκέσει η διαδικασία για το άνοιγμα λογαριασμού και τη σύνδεση με την υπηρεσία ;
Το άνοιγμα λογαριασμού γίνεται άμεσα σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Alpha Bank. Η διαδικασία για τη σύνδεση με την υπηρεσία "Alpha Mobile Banking" εξαρτάται από την πληρότητα της αιτήσεως (σωστά στοιχεία και επισυναπτόμενα έντυπα).
Αρχή σελίδας

10. Έχω κάνει αίτηση για την υπηρεσία. Πώς θα παραλάβω τους κωδικούς ασφαλείας ;
Ο 15ψήφιος κωδικός συνδρομητή του Alpha Mobile Banking είναι κοινός με το Alpha Web Banking και εμφανίζεται στην "Κάρτα Συνδρομητή" σας που παραλαμβάνετε αρχικά από το Κατάστημα της Τραπέζης. Σε περίπτωση που τον ξεχάσετε ή τον χάσετε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 801 11 326 0000 ή στο 210 326 0000 (καθημερινά 8:00 π.μ. - 10:30 μ.μ.) προκειμένου να σας τον γνωστοποιήσουμε ή να ξαναζητήσετε την "Κάρτα Συνδρομητή" από οποιοδήποτε Κατάστημα της Τραπέζης.
Ο μυστικός σας κωδικός (password) αποστέλλεται μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Αν τον ξεχάσετε ή τον χάσετε, θα πρέπει να κάνετε αίτηση για επανέκδοση του μυστικού κωδικού από οποιοδήποτε κατάστημα της Τραπέζης
Αρχή σελίδας

11. Ο κωδικός συνδρομητή και οι μυστικοί κωδικοί - PIN που έλαβα ισχύουν μόνο για την υπηρεσία "Alpha Mobile Banking";
Ισχύουν και για την εκτέλεση συναλλαγών μέσω της υπηρεσίας "Alpha Web Banking".
Αρχή σελίδας

12. Εάν είμαι ήδη συνδρομητής στην υπηρεσία "Alpha Web Banking", χρειάζεται να κάνω αίτηση για νέους κωδικούς για την υπηρεσία "Alpha Mobile Banking" ή μπορώ να χρησιμοποιήσω τους κωδικούς που ήδη έχω;
Δεν χρειάζεται να κάνετε αίτηση για νέους κωδικούς. Η υπηρεσία "Alpha Mobile Banking" είναι αυτόματα διαθέσιμη με τους κωδικούς που ήδη έχετε.
Αρχή σελίδας

13. Πώς πρέπει να ρυθμίσω το κινητό μου ώστε να συνδέομαι στην υπηρεσία;
Πατήστε ΕΔΩ
Αρχή σελίδας

14. Έχω ακολουθήσει όλες τις διαδικασίες προσβάσεως αλλά δεν μπορώ τελικά να συνδεθώ με την υπηρεσία. Τι πρέπει να κάνω;
Να απευθυνθείτε στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας της οποίας είστε συνδρομητής και να επαληθεύσετε ότι έχετε ρυθμίσει σωστά το κινητό σας.
Αρχή σελίδας

15. Τι θα γίνει εάν εισάγω επανειλημμένα λάθος Μυστικό Κωδικό - PIN; Τι πρέπει να κάνω;
Αν δώσετε 5 φορές λάθος Μυστικό Κωδικό - ΡΙΝ, το σύστημα θα "κλειδώσει" την συνδρομή σας και θα σας διακόψει την πρόσβαση στην υπηρεσία, για λόγους ασφαλείας. Θα πρέπει να πάτε σε Κατάστημα και να κάνετε αίτηση
α. Επανενεργοποίησης, αν νομίζετε ότι θυμάστε τον κωδικό,
β. Αλλαγής προσωπικού κωδικού αριθμού, αν τον έχετε ξεχάσει.
Αρχή σελίδας

16. Πώς μπορώ να αλλάξω τους κωδικούς ασφαλείας μου;
Μέσω του Internet (Alpha Web Banking) :
Μπορείτε να δώσετε ένα ψευδώνυμο (alias) στον κωδικό συνδρομητή (7-14 αγγλικούς χαρακτήρες ή αριθμούς).
Μπορείτε να αλλάξετε τον μυστικό κωδικό - PIN και να βάλετε μέχρι 20 χαρακτήρες ή αριθμύς.
Αρχή σελίδας

17. Τα προσωπικά μου στοιχεία άλλαξαν. Πρέπει να ενημερώσω κάποιον;
Πρέπει να συμπληρώσετε αίτηση τροποποιήσεως σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Alpha Bank.
Αρχή σελίδας

18. Θέλω να προσθέσω / αφαιρέσω έναν λογαριασμό μου / κάρτα / δάνειο / λογαριασμό τρίτου / πληρωμή. Τι πρέπει να κάνω;
Πρέπει να συμπληρώσετε αίτηση τροποποιήσεως σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Alpha Bank ή να το κάνετε μόνος σας μέσω της συναλλαγής διαχειρίσεως του προφίλ σας στο Alpha Web Banking (μενού "Διαχείριση"). Για περισσότερες πληροφορίες για την ανωτέρω συναλλαγή του Alpha Web Banking πατήστε ΕΔΩ.
Αρχή σελίδας

19. Πώς μπορώ να ακυρώσω μια εντολή μεταφοράς ή πληρωμής;
α. Την εντολή πληρωμής μπορείτε να την ακυρώσετε μέσω του Internet (Alpha Web Banking) μέχρι την ημερερομηνία και ώρα εκτέλεσής της.
β. Την εντολή μεταφοράς, μπορείτε
i. να την ακυρώσετε, αν κάνετε μία αντίστροφη κίνηση μεταφοράς, εφόσον έχετε δικαιώματα χρεώσεως στον λογαριασμό που πιστώσατε.
ii. να την αντιλογίσετε αυθημερόν μέσω του Internet (Alpha Web Banking).
Αρχή σελίδας

20. Θέλω να αφαιρέσω τις ρυθμίσεις του κινητού για την υπηρεσία. Τι πρέπει να κάνω;
Να σβήσετε από κάθε πεδίο του προφίλ που δημιουργήσατε για την υπηρεσία, τα στοιχεία που έχετε εισάγει.
Αρχή σελίδας

21. Αν αλλάξω κινητό τι χρειάζεται να κάνω για να συνεχίσω να έχω την υπηρεσία;
Να κάνετε πάλι τις ρυθμίσεις για την υπηρεσία "Alpha Mobile Banking" στο νέο κινητό σας τηλέφωνο.
Αρχή σελίδας

22. Τι θα συμβεί εάν την ώρα που χρησιμοποιώ την υπηρεσία: α) λάβω ένα μήνυμα β) κάποιος μου τηλεφωνήσει;
α) Το μήνυμα θα αποθηκευθεί και θα εμφανιστεί σχετική ειδοποίηση (ανάλογα με τη συσκευή).
β) Ο καλών θα λάβει σήμα κατειλημμένου.
Αρχή σελίδας

23. Κινδυνεύω αν δώσω το τηλέφωνό μου σε άλλον;
Μόνο αν δώσετε και τους μυστικούς κωδικούς σας για την υπηρεσία "Alpha Mobile Banking".
Αρχή σελίδας

24. Που πρέπει να απευθυνθώ αν έχω ερωτήσεις (ή χρειάζομαι τη βοήθεια κάποιου);
Για θέματα ρυθμίσεως του κινητού σας θα πρέπει να απευθυνθείτε στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είστε συνδρομητής.
Για να ζητήσετε τυχόν πληροφορίες ή διευκρινίσεις σχετικά με την υπηρεσία "Alpha Mobile Banking" καλέστε μας στο 801 11 326 0000 ή στο 210 326 0000 (καθημερινά 8:00 π.μ. - 10:30 μ.μ.) ή στείλτε μας το ερώτημά σας μέσω της επιλογής "Επικοινωνία" που υπάρχει στο πάνω μέρος κάθε σελίδας της ιστοσελίδας μας.


 Εκτύπωση