Ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες για βέλτιστη εξυπηρέτηση
Η Alpha Bank έχει υιοθετήσει μια σειρά ενεργειών προκειμένου να προσφέρει άρτια εξυπηρέτηση σε άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) και να διευκολύνει την πρόσβασή τους στις τραπεζικές υπηρεσίες.
Ειδικότερα για τους Πελάτες της Τραπέζης με προβλήματα οράσεως, προσφέρονται οι υπηρεσίες που ακολουθούν.
Εξυπηρέτηση στο Κατάστημα χωρίς τη συνοδεία μαρτύρων
Προς διευκόλυνση των Πελατών με προβλήματα οράσεως, κατά την πραγματοποίηση συγκεκριμένων συναλλαγών, υπάρχει η δυνατότητα να αντικαθίστανται οι μάρτυρες που τους συνοδεύουν από δύο Λειτουργούς του Καταστήματος (εξαιρούνται όσοι εκπροσωπούν/δεσμεύουν την Τράπεζα στη συγκεκριμένη συναλλαγή/εργασία, υπογράφοντας τα σχετικά παραστατικά/έγγραφα).
Εκτύπωση εντύπων της Τραπέζης με τη γραφή Braille
Οι Πελάτες με προβλήματα οράσεως έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν, εφόσον το επιθυμούν, τα παρακάτω έγγραφα εκτυπωμένα με τη γραφή Braille:
- Πλαίσιο Συνεργασίας: Όροι Διενέργειας Τραπεζικών Συναλλαγών
- Όροι Συναλλαγών: Προμήθειες και Λοιπά Έξοδα
- Όροι Συναλλαγών: Επιτόκια Καταθέσεων – Χορηγήσεων
- Όροι Συναλλαγών μέσω Εναλλακτικών Δικτύων.
Ο εκτιμώμενος χρόνος διευθετήσεως των σχετικών αιτημάτων ανέρχεται σε επτά ημερολογιακές ημέρες.
Τα ανωτέρα αφορούν σε όλα τα άτομα με δικαιοπρακτική ικανότητα, τα οποία πάσχουν από ολική ή μερική απώλεια οράσεως.