Όροι Χρήσης Υπηρεσίας Εικονικής Υποβοήθησης – Chat
Η Alpha Bank, μέσω του διαδικτυακού τόπου www.alpha.gr, παρέχει στον χρήστη, ενήλικο (άνω των 18 ετών), φυσικό πρόσωπο, ανέξοδα, μία ενημερωτική, πληροφοριακή υπηρεσία εικονικής υποβοήθησης – chat. Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω Όρους Χρήσης Υπηρεσίας Εικονικής Υποβοήθησης – Chat, όπως και την ενημέρωσή σας για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, που περιλαμβάνεται κατωτέρω σε αυτούς, και να αποδεχθείτε αυτούς πριν την χρήση αυτής.
Ο χρήστης της Υπηρεσίας, με μόνη την πρόσβαση του, κάθε φορά που την χρησιμοποιεί, δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα, ότι έχει μελετήσει, κατανοήσει τους Όρους, ότι τους αποδέχεται πλήρως και αναγνωρίζει ότι δεσμεύεται από αυτούς.
Σε περίπτωση διαφωνίας με τους Όρους ή ανηλικότητας, ο χρήστης οφείλει να εγκαταλείψει την Υπηρεσία και να μην προβεί σε χρήση της εφεξής.
Α. Περιγραφή της Υπηρεσίας
Μέσω της Υπηρεσίας ο χρήστης λαμβάνει άμεσα και σε πραγματικό χρόνο, μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων, πληροφορίες που αφορούν την πλοήγησή του στον διαδικτυακό τόπο www.alpha.gr και το e-Banking, καθώς και σε απαντήσεις σε ερωτήσεις που αφορούν, την επικοινωνία του με την Τράπεζα, όπως και προϊόντα και υπηρεσίες αυτής. Η χρήση της Υπηρεσίας δύναται να γίνεται στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα.
Η χρήση της υπηρεσίας εικονικής υποβοήθησης – chat προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη και πλήρη αποδοχή των Όρων Χρήσης του διαδικτυακού τόπου www.alpha.gr και των παρόντων Όρων.
Σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ των παρόντων Όρων και των Όρων Χρήσης του διαδικτυακού τόπου www.alpha.gr, υπερισχύουν οι παρόντες Όροι ως ειδικότεροι.
Η Τράπεζα έχει δικαίωμα να τροποποιεί οποτεδήποτε και χωρίς προειδοποίηση τους παρόντες Όρους, αναρτώντας τους εκάστοτε νεότερους στην κατά τα ανωτέρω ιστοσελίδα της, όπως και να διακόπτει οποτεδήποτε, μερικά ή ολικά, προσωρινά ή οριστικά, τη δυνατότητα χρήσης της Υπηρεσίας, κατά την ελεύθερη κρίση της, ενημερώνοντας σχετικά τους χρήστες μέσω της ιστοσελίδας της.
Η Τράπεζα, στο πλαίσιο παροχής πληροφόρησης μέσω της Υπηρεσίας, δύναται να διοδεύει τον χρήστη σε ειδικούς συνδέσμους (link) για την ενημέρωσή του σε προϊόντα και υπηρεσίες. Στην περίπτωση αυτή, πριν από την χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας, ο χρήστης θα πρέπει να αποδέχεται τους εκάστοτε ειδικούς όρους που θα ισχύουν.
Η Υπηρεσία είναι σχεδιασμένη κατά τέτοιον τρόπο ώστε να λειτουργεί μεμονωμένα για κάθε χρήστη ξεχωριστά και να μην επιτρέπει, κατά τη διάρκεια της χρήσης της από έναν χρήστη, την παρέμβαση / παράλληλη χρήση αυτής από άλλο τρίτο χρήστη.
Β. Επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
Η επεξεργασία και προστασία των προσωπικών δεδομένων του χρήστη της Υπηρεσίας διέπονται από τους παρόντες Όρους, την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Τράπεζας και τα οριζόμενα στην κείμενη ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία περί Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων.
Για την παροχή της Υπηρεσίας, η Τράπεζα – ως υπεύθυνη επεξεργασίας – συλλέγει και επεξεργάζεται τα ακόλουθα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα,:
i) Διεύθυνση IP (IP address) και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως λειτουργικό σύστημα, λογισμικό, τα οποία συνδέονται με την συσκευή την οποία ο χρήστης κάνει χρήση της Υπηρεσίας (ο χρόνος τήρησης αναφέρεται στην Πολιτική για Cookies της κεντρικής ιστοσελίδας της Τράπεζας)
ii) Τις ερωτήσεις που υποβάλλονται από τους χρήστες μέσω της εφαρμογής και τις σχετικές απαντήσεις, μαζί με τους χρόνους υποβολής τους (ημερομηνία και ώρα) τα οποία τηρούνται για χρονικό διάστημα έξη (6) μηνών
Ο σκοπός της κατά τα ανωτέρω επεξεργασίας των δεδομένων από την Τράπεζα είναι:
Αναφορικά με τα υπό i) δεδομένα, η ασφάλεια και η απρόσκοπτη λειτουργία της εφαρμογής όπως προστασία από επιθέσεις τύπου DDoS (Distributed Denial of Service), όπου η νομική βάση επεξεργασίας είναι η έννομη υποχρέωση και το έννομο συμφέρον της Τράπεζας για την προστασία της εφαρμογής.
Όσον αφορά τα υπό ii) δεδομένα, η εξυπηρέτηση του χρήστη της Υπηρεσίας στα ερωτήματα τα οποία που υποβάλει μέσω της εφαρμογής, όπως και η βελτίωση και εμπλουτισμός της παρεχόμενης υπηρεσίας και της εφαρμογής, καθώς και των λοιπών προϊόντων και υπηρεσιών της Τράπεζας, ώστε η νομική βάση της επεξεργασίας είναι το έννομο συμφέρον της Τράπεζας, το οποίο υπερέχει προφανώς των δικαιωμάτων των χρηστών, οι οποίοι ουδεμία υποχρέωση αναλαμβάνουν.
Επισημαίνεται στους χρήστες της Υπηρεσίας να μην καταχωρίζουν προσωπικά δεδομένα κυρίως αριθμητικά όπως αριθμός λογαριασμού ή κάρτας, ποσά συναλλαγών, υπόλοιπα λογαριασμών, κωδικούς πρόσβασης κλπ σε συστήματα και εφαρμογές, ούτε δεδομένα ειδικών κατηγοριών όπως ενδεικτικά δεδομένα που αποκαλύπτουν φυλετική ή εθνοτική καταγωγή, πολιτικά φρονήματα, θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις ή συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, δεδομένα που αφορούν την υγεία. Τα ανωτέρω δεδομένα δεν απαιτούνται για την λειτουργία της Υπηρεσίας και της εφαρμογής, δεν θα τυγχάνουν περαιτέρω επεξεργασίας και θα διαγράφονται.
Σε περίπτωση δε που ο χρήστης παρέχει προσωπικά δεδομένα τρίτων, τεκμαίρεται ότι έχει προηγουμένως ενημερώσει τα πρόσωπα αυτά και έχει εξασφαλίσει, εφόσον απαιτείται, τη σχετική συγκατάθεσή τους.
Η Τράπεζα στο πλαίσιο της παρεχόμενης υπηρεσίας και λειτουργίας της σχετικής εφαρμογής κάνει χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης αλλά δεν προβαίνει σε αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων, ούτε σε κατάρτιση προφίλ με βάση τα υπό επεξεργασία δεδομένα.
Αποδέκτες των προσωπικών δεδομένων ενδέχεται να είναι οι αρμόδιοι υπάλληλοι της Τράπεζας στο πλαίσιο των καθηκόντων τους, εταιρείες του Ομίλου Alpha Bank και της Alpha Services and Holdings, και τυχόν άλλοι αποδέκτες, όπως αυτοί αναφέρονται στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, σε κάθε περίπτωση με σκοπό την ασφάλεια της εφαρμογής και τη βελτίωση της Υπηρεσίας και των προϊόντων και υπηρεσιών που η Τράπεζα διαθέτει.
Για την άσκηση των δικαιωμάτων που αφορούν την προστασία προσωπικών δεδομένων, τα στοιχεία του Υπεύθυνου Επεξεργασίας και του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων και άλλες πληροφορίες που αφορούν την επεξεργασία και την προστασία των δεδομένων, ο χρήστης μπορεί να ανατρέξει στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η οποία είναι αναρτημένη στην κεντρική ιστοσελίδα της Τράπεζας.
Γ. Συμπεριφορά χρηστών
Η χρήση της Υπηρεσίας πρέπει να γίνεται αποκλειστικά για νόμιμους σκοπούς και με τρόπο που να μην περιορίζει ή εμποδίζει τη χρήση από τρίτους. Ο χρήστης οφείλει να συμμορφώνεται με τους κανόνες και τις διατάξεις του ελληνικού, ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου και τη σχετική νομοθεσία που διέπει τις τηλεπικοινωνίες, και να απέχει από κάθε παράνομη και καταχρηστική συμπεριφορά που δύναται να έχει επιπτώσεις στους άλλους χρήστες και να προκαλέσει βλάβη ή δυσλειτουργία στην Υπηρεσία και κατ’ επέκταση στην Τράπεζα. Στις περιπτώσεις αυτές η Τράπεζα δικαιούται να αρνηθεί την ανταλλαγή πληροφοριών και στοιχείων με τον χρήστη.
Ο χρήστης οφείλει να απέχει από την ανταλλαγή μηνυμάτων με μη νόμιμο και ανήθικο περιεχόμενο, δυσφημιστικό για την Τράπεζα και τους λειτουργούς της, και παραπλανητικό ως προς την ταυτότητά του. Το περιεχόμενο αυτών και οι σχετικές πληροφορίες, στοιχεία και δεδομένα, αποτελούν προϊόν βούλησης του χρήστη, αφορούν το πρόσωπό του και υπάγονται στην αποκλειστική του ευθύνη. Η Τράπεζα μέσω της Υπηρεσίας δεν δύναται να ελέγχει την ακρίβεια και νομιμότητα του συνόλου του περιεχομένου των γραπτών μηνυμάτων, ως αναρτώνται και διαβιβάζονται από τον χρήστη, όπως και δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αποδέχεται ή ενστερνίζεται κατά οποιονδήποτε τρόπο τις εκφραζόμενες μέσω της Υπηρεσίας προσωπικές ιδέες και αντιλήψεις οιουδήποτε χρήστη ή ότι είναι υπεύθυνη για πράξεις ή παραλείψεις αυτών, ούτε για τυχόν εξ αυτών προκαλούμενη βλάβη ή ζημία σε οιονδήποτε τρίτο.
Απαγορεύεται επίσης, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια της Τράπεζας, η εν όλω ή εν μέρει τροποποίηση, δημοσίευση, μετάδοση, μεταβίβαση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση ή με άλλον τρόπο χρήση και εκμετάλλευση του περιεχομένου της Υπηρεσίας με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο, για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς, διαφορετικά, ο Χρήστης αποδέχεται ότι φέρει ευθύνη αποζημιώσεως της Τράπεζας και ανορθώσεως οιασδήποτε ζημίας αυτής.
Σε περίπτωση που η Τράπεζα εμπλακεί σε οποιαδήποτε αντιδικία ή κληθεί να καταβάλει σε τρίτους οποιουδήποτε είδους αποζημίωση, για λόγους που οφείλονται στην παράβαση των υποχρεώσεων του χρήστη, που αναφέρονται ενδεικτικά ανωτέρω, ο χρήστης οφείλει να αποζημιώσει εξ αυτού του λόγου την Τράπεζα.
Δ. Διαθεσιμότητα υπηρεσίας και περιορισμός ευθύνης
Η Τράπεζα, μέσω της Υπηρεσίας, χορηγεί αποκλειστικά και μόνο ενημέρωση για προϊόντα και υπηρεσίες της, ως εκάστοτε ισχύουν. Η Τράπεζα δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα, απρόσκοπτη χρήση ή πρόσβαση στην Υπηρεσία . Επιπλέον, χωρίς να εγγυάται και συνεπώς χωρίς να ευθύνεται, η Τράπεζα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες που παρέχονται μέσω της Υπηρεσίας να ανταποκρίνονται στις ερωτήσεις των χρηστών και να είναι πλήρεις, ακριβείς, επίκαιρες, ορθές, κατάλληλες και σαφείς. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας σύμφωνα με το Νόμο, η Τράπεζα δεν ευθύνεται για λάθη, παραλείψεις ή οποιεσδήποτε ελλείψεις που αφορούν στις πληροφορίες, για καθυστερήσεις ή διακοπές ή αδυναμία μετάδοσης των πληροφοριών ή για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στον χρήστη λόγω της χρήσης αυτών των πληροφοριών.
Οι πληροφορίες μέσω της υπηρεσίας εικονικής υποβοήθησης – chat δεν συνιστούν οικονομική, νομική ή άλλη συμβουλή, παρότρυνση ή προτροπή για τη διενέργεια οποιαδήποτε επενδυτικής ή άλλης πράξης και η Τράπεζα ουδεμία ευθύνη φέρει για τη χρήση της Υπηρεσίας από τους χρήστες, οι οποίοι ενεργούν με βάση την ιδιωτική τους βούληση. Επίσης η παροχή των ζητηθέντων πληροφοριών ουδεμία δέσμευση συνεπάγεται για την Τράπεζα αναφορικά με τη χορήγηση του αντίστοιχου προϊόντος ή υπηρεσίας.
Ο χρήστης αναγνωρίζει ότι η Τράπεζα δεν εγγυάται και δεν ευθύνεται σε περίπτωση που, μέσω της Υπηρεσίας, παρέχεται πληροφόρηση στοιχείων μέσω εφαρμογών και διαδικτυακών τόπων τρίτων παρόχων, τόσο για την γνησιότητα και ποιότητα του περιεχομένου της πληροφόρησης, όσο και για τη λειτουργία των εφαρμογών.
Ο χρήστης αναγνωρίζει ότι ουδέποτε πρόκειται να ζητηθεί από την Υπηρεσία, κατά τη διάρκεια χρήσης αυτής εκ μέρους του, να αποκαλύψει προσωπικά του στοιχεία, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, αριθμούς αναγνωρίσεως και κωδικούς εισόδου σε υπηρεσίες της Τράπεζας ή τρίτων. Σε περίπτωση εμφανίσεως μηνύματος με τέτοιου είδους περιεχόμενο, ο χρήστης πρέπει να το αγνοήσει και να ενημερώσει άμεσα την Τράπεζα στο τηλέφωνο 2103260000 ή και με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.
Ο χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος να διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό (π.χ. προσωπικό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο), λογισμικό, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό, καθώς και οποιαδήποτε υπηρεσία που είναι αναγκαία για να αποκτά πρόσβαση στην Υπηρεσία. Ο χρήστης είναι επίσης υπεύθυνος για την προστασία του συστήματός του από ιούς και άλλο κακόβουλο λογισμικό, καθώς και για την τοποθέτηση των αναγκαίων ρυθμίσεων ασφαλείας και απορρήτου αυτού.
Ε. Εφαρμοστέο Δίκαιο και Δωσιδικία
Οι παρόντες Όροι διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο, αρμόδια δε δικαστήρια για την επίλυση κάθε διαφοράς από τη χρήση των παρόντων Όρων, ορίζονται τα δικαστήρια των Αθηνών.