Η Αlpha Bank προβαίνει σε μία σειρά υποστηρικτικών προς τους πελάτες της υπηρεσιών.
Η Αlpha Bank με στόχο την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει ο νέος Ν. 4605/2019 για την προστασία της κύριας κατοικίας φυσικών προσώπων από την αναγκαστική ρευστοποίηση, προβαίνει σε μία σειρά υποστηρικτικών προς τους πελάτες της υπηρεσιών.
Αποστέλλει 20.000 επιστολές σε δυνητικά επιλέξιμους πελάτες της ενημερώνοντάς τους για τα βασικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προγράμματος ρύθμισης με τη συμμετοχή του Δημοσίου, προσκαλώντας τους παράλληλα να υποβάλουν σχετική αίτηση μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Δημοσίου / της Ε.Γ.Δ.Ι.Χ. (www.keyd.gov.gr).
Η Alpha Bank με απόλυτη διάθεση συνεργασίας και με γνώμονα την εξεύρεση μίας βιώσιμης λύσης ρύθμισης παρέχει την συνδρομή και την υποστήριξή της σε κάθε ενδιαφερόμενο πελάτη της, για την ολοκλήρωση υποβολής της αίτησής του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα μέσω των κάτωθι ειδικών σημείων εξυπηρέτησης που διαμορφώθηκαν ειδικά για τον συγκεκριμένο σκοπό:
- εξειδικευμένη Υπηρεσία Τηλεφωνικής Υποστήριξης Πελατών για παροχή γενικότερων διευκρινήσεων.
- 38 “Ειδικά Σημεία Επικοινωνίας” που έχουν οργανωθεί σε Καταστήματα του Δικτύου της, όπου εξειδικευμένα στελέχη συνδράμουν κάθε ενδιαφερόμενο στην ολοκλήρωση και υποβολή της αίτησής του.
Επιπροσθέτως, για όσους Οφειλέτες βρίσκονται σε στάδιο υποβολής αίτησης στην πλατφόρμα και πληρούν τα βασικά κριτήρια που θέτει ο Νόμος, σε περίπτωση που επίκειται Πρόγραμμα Πλειστηριασμού, η Αlpha Bank δηλώνει ότι θα αναστείλει τη διενέργειά του έως ότου ολοκληρωθεί η υποβολή της αίτησης στην πλατφόρμα και πριν κριθεί/αξιολογηθεί η επιλεξιμότητά τους μέσω της προβλεπόμενης ηλεκτρονικής διαδικασίας.
Τέλος, σημειώνεται ότι η Τράπεζα στο πλαίσιο των υφιστάμενων πολιτικών βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες της προσφέροντας ιδιαιτέρως ευνοϊκά προγράμματα ρύθμισης για την ομαλή εξυπηρέτηση των δανειακών τους υποχρεώσεων.