Aνταποκρινόμαστε έγκαιρα και αποτελεσματικά
Με την υποβολή του θέματος που σας απασχολεί στη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών της Alpha Bank, ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:
- Επιβεβαίωση στον Πελάτη για την παραλαβή του παραπόνου
- Διερεύνηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Τράπεζας
- Επίλυση του ζητήματος
- Απάντηση στον Πελάτη
Η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη της υπόθεσής σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα με έναν από τους κάτωθι τρόπους:
- Τηλεφωνική επικοινωνία,
- Επιστολή (e-mail ή μέσω φυσικού ταχυδρομείου) ή
- Μήνυμα (SMS) στο κινητό σας τηλέφωνο.
Εργαζόμαστε μεθοδικά, με στόχο μια σαφή και τεκμηριωμένη απάντηση προς εσάς, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, σε διάστημα μικρότερο των 45 ημερολογιακών ημερών που προβλέπεται από το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (ΤτΕ, ΠΕΕ 157/02.04.2019). Εφόσον απαιτηθεί επιπλέον χρόνος, θα ενημερωθείτε έγκαιρα και αιτιολογημένα από τη Τράπεζα, για τον οριστικό χρόνο απάντησής μας.