Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Aνταποκρινόμαστε έγκαιρα και αποτελεσματικά

Με την υποβολή του θέματος που σας απασχολεί στις Εργασίες Εξυπηρετήσεως Πελατών της Τραπέζης, ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:

  1. Ενημέρωση του Πελάτη για την παραλαβή της υπόθεσης
  2. Διερεύνηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Τραπέζης
  3. Επίλυση του ζητήματος 
  4. Απάντηση στον Πελάτη

Οι Εργασίες Εξυπηρετήσεως Πελατών της Alpha Bank θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη της υποθέσεώς σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

  • Τηλεφωνική επικοινωνία,
  • Επιστολή (e-mail ή μέσω φυσικού ταχυδρομείου) ή
  • Μήνυμα (SMS) στο κινητό σας τηλέφωνο.

Στόχος μας είναι να λάβετε τεκμηριωμένη απάντηση, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, εντός δύο εβδομάδων από την υποβολή του ζητήματος στις Εργασίες Εξυπηρετήσεως Πελατών και σε κάθε περίπτωση μέσα στο χρονικό διάστημα 45 ημερολογιακών ημερών που προβλέπεται από το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο. Εάν απαιτηθεί επιπλέον χρόνος, λόγω πολυπλοκότητας της υποθέσεως, θα ενημερωθείτε εγκαίρως από την Τράπεζα.

ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το alpha.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους.

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ COOKIES
ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ