Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Aνταποκρινόμαστε έγκαιρα και αποτελεσματικά

Με την υποβολή του θέματος που σας απασχολεί στη Διεύθυνση Εξυπηρετήσεως Πελατών της Τραπέζης, ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:

  1. Επιβεβαίωση στον Πελάτη για την παραλαβή της υπόθεσης
  2. Διερεύνηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Τραπέζης
  3. Επίλυση του ζητήματος 
  4. Απάντηση στον Πελάτη

Η Διεύθυνση Εξυπηρετήσεως Πελατών της Alpha Bank θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη της υποθέσεώς σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

  • Τηλεφωνική επικοινωνία,
  • Επιστολή (e-mail ή μέσω φυσικού ταχυδρομείου) ή
  • Μήνυμα (SMS) στο κινητό σας τηλέφωνο.

 

Εργαζόμαστε μεθοδικά, με στόχο μια σαφή και τεκμηριωμένη απάντηση προς εσάς, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, εντός δύο εβδομάδων από την υποβολή του ζητήματος στη Διεύθυνση Εξυπηρετήσεως Πελατών και σε κάθε περίπτωση εντός 45 ημερολογιακών ημερών (ΤτΕ, ΠΕΕ 157/02.04.2019). Εφόσον απαιτηθεί επιπλέον χρόνος, θα ενημερωθείτε έγκαιρα και αιτιολογημένα από τη Τράπεζα, για τον οριστικό χρόνο απάντησής μας.

ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το alpha.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους.

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ COOKIES
ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ