Πληρωμές
- Σε ποιες επιχειρήσεις μπορώ να πραγματοποιώ ανέπαφες πληρωμές;
- Πώς πραγματοποιώ μια πληρωμή με το myAlpha Wallet;
- Υπάρχουν όρια στα ποσά των πληρωμών που μπορώ να εκτελώ μέσω των ανέπαφων πληρωμών;
- Είναι ασφαλής η πραγματοποίηση πληρωμών μέσω του myAlpha Wallet;
- Μπορώ να ενεργοποιήσω την ίδια κάρτα για πληρωμές σε πάνω από μια συσκευές;
- Μπορώ να εισάγω δόσεις στις πληρωμές μου;
- Αντιμετωπίζω προβλήματα στη χρήση της συσκευής μου για την πραγματοποίηση ανέπαφων πληρωμών. Τι να κάνω;
- Δεν ολοκληρώνεται μια πληρωμή. Τι θα πρέπει να κάνω;
- Με το myAlpha Wallet, μπορώ να δω τις πρόσφατες πληρωμές μου;
- Μπορώ να πραγματοποιήσω ανέπαφες πληρωμές χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο;
- Πώς γνωρίζω εάν η πληρωμή ολοκληρώθηκε;
- Έχω καταχωρήσει περισσότερες από μια κάρτες στο myAlpha Wallet. Πώς επιλέγω την κάρτα με την οποία θέλω να πληρώσω;
- Η φυσική κάρτα για την οποία ενεργοποίησα την κάρτα wallet έχει χαθεί/κλαπεί/δεν την έχω παραλάβει/έχει ακυρωθεί για λόγους απάτης. Τι θα πρέπει να κάνω;
- Τι θα πρέπει να κάνω σε περίπτωση που το κινητό μου τηλέφωνο χάθηκε/κλάπηκε;
- Τι συμβαίνει σε περίπτωση αντικατάστασης της συσκευής μου;
- Αν διαγράψω μια κάρτα από το myAlpha Wallet μου, θα μπορώ να τη χρησιμοποιήσω για ανέπαφες πληρωμές;
- Πώς απενεργοποιώ το myAlpha Wallet;
- Πρέπει να έχω ενεργοποιημένη τη σύνδεση NFC για να πραγματοποιώ ανέπαφες πληρωμές;
- Πρέπει να έχω σύνδεση internet για να πραγματοποιώ ανέπαφες πληρωμές;
- Προσπαθώ να εκτελέσω πληρωμή αλλά τη στιγμή που πλησιάζω το κινητό εμφανίζεται το μήνυμα «Αδυναμία επικοινωνίας με το τερματικό! Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά». Γιατί;