Εάν πραγματοποιήσετε συναλλαγή με την κάρτα σας και δεν λάβετε άμεσα ή και καθόλου ειδοποίηση μέσω Viber ή SMS ή/και email, τότε αυτό πιθανόν να οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα του παρόχου τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, στον οποίο είστε συνδρομητής.
Άλλες πιθανές αιτίες μπορεί να είναι ότι:
- το inbox του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου ή του κινητού σας τηλεφώνου έχει υπερβεί τη χωρητικότητα του
- έχουν ενεργοποιηθεί κανόνες για ανίχνευση SPAM μηνυμάτων, στους οποίους δεν έχει οριστεί η Alpha Bank ως αποδεκτός αποστολέας
- δεν υπάρχει σήμα κινητής τηλεφωνίας στην περιοχή που είστε.