Τι είναι η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη;
Στα πρότυπα της ευρωπαϊκής οδηγίας για μείωση της απάτης (fraud) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές (PSD2 /Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη), εφαρμόζουμε για την ενίσχυση της ασφάλειάς σας πρόσθετους τρόπους ταυτοποίησής σας για την έγκριση των συναλλαγών που πραγματοποιείτε μέσω e-Banking.
Η ολοκλήρωση όσων συναλλαγών απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω Push Notifications ή QR Codes από την εφαρμογή myAlpha Mobile. Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε την λήψη myAlpha Code μέσω Viber ή SMS στο κινητό που έχετε καταχωρημένο στο e-Banking.
Ποιες συναλλαγές προϋποθέτουν Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη;
Η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη είναι υποχρεωτική προκειμένου να ολοκληρωθούν οι παρακάτω συναλλαγές:
- login στο e-Banking
- μεταφορές κεφαλαίων σε τρίτους (Ιδιώτες ή εταιρίες) σε λογαριασμό Alpha Bank
- εμβάσματα σε άλλη τράπεζα εσωτερικού ή εξωτερικού
- πάγιες εντολές για μεταφορά σταθερού ποσού ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε λογαριασμούς τρίτων της Alpha Bank
- πληρωμές οφειλών καρτών και καταναλωτικών δανείων τρίτων, έκδοσης Alpha Bank ή άλλων τραπεζών εσωτερικού
- πληρωμές οργανισμών
- διαχείριση των προσωπικών στοιχείων της συνδρομής σας
- online αίτηση για έκδοση χρεωστικής και προπληρωμένης κάρτας
- αύξηση ανώτατου ημερησίου ορίου μεταφορών
- μεταφορά Βonus πόντων σε τρίτους.
Με ποιους τρόπους μπορώ να εγκρίνω μια συναλλαγή που απαιτεί Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη;
Η ολοκλήρωση των συναλλαγών που απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω Push Notifications ή μέσω QR Codes από την εφαρμογή myAlpha Mobile. Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε την λήψη myAlpha Code μέσω Viber ή SMS στο κινητό που έχετε καταχωρημένο στο e-Banking.
Η ασφάλεια στις συναλλαγές σας εξαρτάται και από εσάς
Η εφαρμογή της ισχυρής ταυτοποίησης σε συνδυασμό με το Username (Kωδικό Συνδρομητή) και το Password (Mυστικό Kωδικό), συμβάλλει στην ισχυρότερη ταυτοποίηση και προστασία σας.
Η έγκριση των συναλλαγών σας μέσω Push Notifications από τη myAlpha Mobile εφαρμογή προϋποθέτει τη χρήση του 4ψήφιου PIN ή των βιομετρικών χαρακτηριστικών σας (Fingerprint ή FaceID) που έχετε ορίσει.
Αντίστοιχα, κάθε myAlpha Code κωδικός που λαμβάνετε μέσω Viber ή SMS στον αριθμό κινητού σας τηλεφώνου δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τρίτους για πραγματοποίηση συναλλαγών, καθώς ο κωδικός που παράγεται κάθε φορά, είναι μοναδικός, δημιουργείται βάσει των στοιχείων της συναλλαγής που έχετε επιλέξει να ολοκληρώσετε και χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για την συγκεκριμένη συναλλαγή.
Για να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την προστασία σας από την απειλή ηλεκτρονικής απάτης, εφαρμόζουμε πρόσθετο προειδοποιητικό μηχανισμό ο οποίος απαιτεί και 2η επιβεβαίωση με Push Notification, myAlpha Code ή email, προκειμένου να ολοκληρώσετε συγκεκριμένες συναλλαγές. Για παράδειγμα, όταν αυξάνετε το ημερήσιο όριο μεταφορών σας ή όταν εντοπίζουμε ασυνήθιστες ενέργειες στο myAlpha Web ή το myAlpha Mobile.
Η Alpha Bank φροντίζει συνεχώς για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια των συναλλαγών σας. Παρόλα αυτά, η ασφάλεια των συναλλαγών σας απαιτεί και τη δική σας συμβολή.