Για την ασφάλειά σας, σας ενημερώνουμε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη κακόβουλη ενέργεια με σκοπό την υποκλοπή κωδικών πρόσβασης και λοιπών προσωπικών στοιχείων από χρήστες τραπεζικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
1. Έλαβα sms με myAlpha code που δεν ζήτησα. Πρέπει να ανησυχήσω;
Ο κωδικός που λάβατε είναι αποτέλεσμα τεχνικού θέματος στο σύστημα ενημέρωσης κωδικών μέσω SMS, αφορά παρελθούσες συναλλαγές σας και σε καμία περίπτωση δεν αφορά την ασφάλεια του λογαριασμού και των δεδομένων σας, που παραμένουν απόλυτα ασφαλή. Το πρόβλημα με το σύστημα ενημέρωσης κωδικών μέσω SMS είναι στη φάση επίλυσής του και θα ενημερωθείτε άμεσα, όταν θα είναι και πάλι λειτουργικό.
2. Μπορώ να συνδεθώ στο e-banking μου μέσω myAlpha Web χωρίς myAlpha code; Είναι ασφαλές;
Μπορείτε να συνδεθείτε κανονικά στο myAlpha Web χωρίς κωδικό μέσω SMS. Είναι απολύτως ασφαλές. Αναστείλαμε την χρήση κωδικών μέσω SMS, μέχρι να επιλυθεί το προσωρινό τεχνικό πρόβλημα, για το οποίο εργάζονται οι αρμόδιες υπηρεσίες μας.
3. Μπορώ να ολοκληρώσω τις συναλλαγές μου μέσω myAlpha Web, εφόσον απαιτείται myAlpha code;
Μπορείτε να κάνετε κανονικά τις συναλλαγές που απαιτούν my Alpha Code, λαμβάνοντας κωδικό στο Viber. Αν δε διαθέτετε Viber, παρακαλούμε για την κατανόησή σας. Η υπηρεσία θα είναι πλήρως λειτουργική το συντομότερο δυνατό.
4. Μπορώ να ολοκληρώσω τις συναλλαγές μου μέσω myAlpha mobile, εφόσον απαιτείται myAlpha code;
Μπορείτε να κάνετε κανονικά τις συναλλαγές που απαιτούν my Alpha Code, λαμβάνοντας κωδικό στο Viber. Αν δε διαθέτετε Viber, παρακαλούμε για την κατανόησή σας. Η υπηρεσία θα είναι πλήρως λειτουργική το συντομότερο δυνατό.
5. Ο myAlpha code στο Viber είναι ασφαλής;
Για συναλλαγές που απαιτούν myAlpha Code, o κωδικός θα σας σταλεί στην εφαρμογή του Viber και μπορείτε να κάνετε κανονικά και με ασφάλεια όλες τις συναλλαγές σας
6. Μπορώ να ζητήσω βοήθεια στο τηλεφωνικό κέντρο;
Έχουμε φροντίσει ήδη για τη διάθεση προσωπικού και γραμμών προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξημένες κλήσεις, ζητούμε όμως την κατανόησή σας για πιθανή αναμονή.