Ασφάλεια και Κωδικοί
Γενικά
Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη
- Τι είναι η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη;
- Ποιες συναλλαγές απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη;
- Με ποιους τρόπους μπορώ να εγκρίνω μια συναλλαγή που απαιτεί ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη;
- Τι είναι τα Push Notifications και πως μπορώ να τα ενεργοποιήσω για να εγκρίνω τις συναλλαγές που απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη;
- Πώς μπορώ να εγκρίνω τις συναλλαγές που απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη μέσω QR Code;
- Δεν λαμβάνω Push Notifications στο κινητό μου. Τι κάνω;
- Δεν έχω εγκαταστήσει την εφαρμογή Viber στο κινητό μου. Πώς θα λαμβάνω το myAlpha Code;
- Δεν λαμβάνω myAlpha Code κωδικό στο κινητό μου μέσω SMS. Τι πρέπει να κάνω;
- Έχασα το κινητό μου και είχα εγκαταστήσει την εφαρμογή myAlpha Mobile. Υπάρχει κίνδυνος να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στη συνδρομή μου;
myAlpha Code
- Άλλαξα αριθμό κινητού τηλεφώνου. Τι θα πρέπει να κάνω για να λαμβάνω myAlpha Code στο νέο μου τηλεφωνικό αριθμό;
- Έχασα/μου έκλεψαν το κινητό στο οποίο έχω ενεργοποιήσει τη δυνατότητα έγκρισης των συναλλαγών μου μέσω Push Notifications. Κινδυνεύω να γίνω θύμα κλοπής; Τι πρέπει να κάνω;
Γενικά
- Έλαβα ένα "ύποπτο" email που ζητά στοιχεία των λογαριασμών ή των κωδικών μου. Τι να κάνω;
- Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι πλοηγούμαι στην ιστοσελίδα της Alpha Bank;
- Υποπτεύομαι ότι κάποιος προσπάθησε να υποκλέψει φυσικά ή ηλεκτρονικά τους κωδικούς μου. Τι να κάνω;
- Τι πρέπει να κάνω εάν η κάρτα μου χαθεί/κλαπεί;
- Πόσο ασφαλείς είναι οι πληρωμές και οι μεταφορές μέσω e-Banking;
- Ξέχασα τους κωδικούς μου ή κλείδωσα τη συνδρομή μου.