Δίκτυο Καταστημάτων
Αναζητήστε το κοντινότερο
σε εσάς κατάστημα
myAlpha

Καλωσορίσατε στην αυτόματη εξυπηρέτηση (IVR) του Alphaphone Banking!

Διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, και εύχρηστη, με την χρήση απλά των πλήκτρων οποιουδήποτε τηλεφώνου, είναι μόνο ένα τηλεφώνημα μακριά σας για μια σειρά τραπεζικών συναλλαγών, στο 210 326 0000.

Τι μπορώ να κάνω με την Αυτόματη Εξυπηρέτηση (IVR);

Επιλέγοντας την αυτόματη εξυπηρέτηση (ΙVR) μπορείτε να:

  • αλλάξετε τον μυστικό σας κωδικό.
  • ενημερωθείτε για τα υπόλοιπα και τις κινήσεις των λογαριασμών, των καρτών (εκδόσεως Alpha Bank) και των δανείων σας (Α700/Alpha Επιλογή).
  • ενημερωθείτε για τις κινήσεις καρτών εκδόσεως Alpha Bank ή δανείων Alpha700/Alpha
    Επιλογή (μετά την έκδοση του αντίστοιχου statement),
  • μεταφέρετε ποσά μεταξύ λογαριασμών Alpha Bank (δικών σας ή τρίτων),
  • πληρώνετε οφειλές σας των καρτών εκδόσεως Alpha Bank, δανείων Alpha700/Alpha
    Επιλογή,
  • αιτηθείτε την λήψη Fax με τις κινήσεις λογαριασμών και βιβλιαρίων επιταγών.

Πώς;

Απλά τηλεφωνήστε στο 2103260000, 24ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, ζητήστε να εξυπηρετηθείτε μέσω της υπηρεσίας Alphaphone Banking. Στην συνέχεια, απλά ακολουθήστε βήμα βήμα τις οδηγίες του συστήματος προμαγνητοφωνημένων μηνυμάτων.

  • Αρχικά θα χρειαστεί να ταυτοποιηθείτε ως συνδρομητής του Alpha e-Banking, πληκτρολογώντας τον 7ψηφιο «Κωδικό Συνδρομητή Alphaphone Banking». Ο Κωδικός
    αυτός αναγράφεται στην Κάρτα Συνδρομητή που παραλάβατε από το κατάστημα της Alpha Bank κατά την εγγραφή σας στο Alpha e-Banking.
  • Στην συνέχεια πληκτρολογήστε τον Μυστικό σας Κωδικό, όπως θα ζητηθεί από τις
    μαγνητοφωνημένες οδηγίες.

Εφόσον οι κωδικοί είναι σωστοί, μπορείτε να ξεκινήσετε τις συναλλαγές σας μέσω του συστήματος Αυτόματης Εξυπηρέτησης (IVR) του Alphphone Banking.

Μενού επιλογών αυτόματου συστήματος

Πληκτρολογήστε στο τηλέφωνό σας την επιλογή του μενού Αυτόματης Εξυπηρέτησης για την συναλλαγή που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε:

1. Αλλαγή Μυστικού Κωδικού

2. Πληροφορίες Λογαριασμών

2.1. Υπόλοιπο Λογαριασμού

2.2. Υπόλοιπο κάρτας ή Δανείου Α700/Alpha Επιλογή

2.3. Μη τυπωμένες κινήσεις λογαριασμού Ταμιευτηρίου

2.4. Κινήσεις λοιπών λογαριασμών

2.4.1. Κινήσεις επιλεγμένης ημερομηνίας

2.4.2. 10 τελευταίες κινήσεις

2.5. Κινήσεις καρτών ή δανείων Αlpha700/Alpha Επιλογή μετά την έκδοση του
statement

3. Εντολές προς την Τράπεζα

3.1. Άμεση μεταφορά από λογαριασμό σας ΑΒ σε έναν άλλο λογαριασμό ΑΒ
(προδηλωμένοι στην συνδρομή)

3.2. Εντολή μεταφοράς από λογαριασμό σας ΑΒ σε έναν άλλο λογαριασμό ΑΒ σε
ημερομηνία που επιθυμείτε (προδηλωμένοι)

3.3. Πληρωμή σε προδηλωμένο λογαριασμό (κάρτα, δάνειο Α700/ Alpha Επιλογή)

3.4. Έλεγχος εντολής που καταχωρήθηκε

4. Αποστολή εγγραφών με FAX

4.1. Κατάσταση λογαριασμού Ταμιευτηρίου

4.2. Κατάσταση λογαριασμού με extrait

4.2.1. Σε επιλεγμένη ημερομηνία

4.2.2. 10 τελευταίες κινήσεις

4.3. Κατάσταση βιβλιαρίου επιταγών

Για την διευκόλυνσή σας το μενού επιλογών είναι τυπωμένο στη κάρτα συνδρομητή που έχετε πάρει κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία, ώστε να μπορείτε να το συμβουλεύεστε κατά τη διάρκεια των συναλλαγών σας με το αυτόματο σύστημα.

Τα προϊόντα σας και πώς να τα χρησιμοποιήσετε

Όλα τα προϊόντα και οι πληρωμές που έχετε στην υπηρεσία Alphaphone Banking (ή/και Alpha Web Banking), είναι κωδικοποιημένα σε διψήφιους κωδικούς και εμφανίζονται στην Κάρτα Συνδρομητή που παραλάβατε κατά την εγγραφή σας στο Alpha e-Banking.

Για τις συναλλαγές σας με το αυτόματο σύστημα IVR (ερωτήσεις, μεταφορές, πληρωμές) πληκτρολογήστε το διψήφιο αριθμό που αντιστοιχεί στο προϊόν που επιθυμείτε.

Όλες οι εντολές πληρωμής εκτελούνται στο τέλος της ημέρας που έχετε ορίσει. Οι εντολές μεταφοράς στο τέλος της προηγούμενης εργάσιμης ημέρας από την ημερομηνία που έχετε ζητήσει να πραγματοποιηθούν. 

Για να προσθέσετε λογαριασμούς/πληρωμές ζητήστε να μιλήσετε με εκπρόσωπο Alphaphone Banking και στη συνέχεια σημειώστε το νέο λογαριασμό/πληρωμή στην κάρτα συνδρομητή σας.

Χρήσιμες συντομεύσεις

Για μεγαλύτερη ευκολία χρήσης υπάρχουν οι εξής συντομεύσεις:

Πληκτρολογήστε: Για να:
0 Επιστρέψετε στο κεντρικό μενού επιλογών.
*0 Διακόψετε μια συναλλαγή που ετοιμάζετε και να επιστρέψετε στο κεντρικό μενού επιλογών (π.χ.για διόρθωση).
*9# Συνδεθείτε με εκπρόσωπο της υπηρεσίας Alphaphone Banking, ή να πραγματοποιήσετε συναλλαγές που δεν καλύπτονται από τις επιλογές της Αυτόματης Εξυπηρέτησης.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Για οποιαδήποτε βοήθεια σχετικά με τη χρήση της υπηρεσίας Alphaphone Banking αλλά και για οποιοδήποτε άλλο προϊόν / υπηρεσία της Alpha Bank οι εξειδικευμένοι εκπρόσωποι μας της υπηρεσίας Alphaphone Banking είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν , καθημερινά 8 το πρωί με 10:30 το βράδυ.

ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το alpha.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους.

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ COOKIES
ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ