Κατέβασε την εφαρμογή myAlpha Mobile
Μάθετε περισσότερα για τα διαθέσιμα ψηφιακά πορτοφόλια της Alpha Bank!
Συχνές ερωτήσεις
Έχω ήδη e-Banking στην Alpha Bank, έλαβα νέους κωδικούς για το Dentist Pass και δεν μπορώ να συνδεθώ στο myAlpha Mobile. Τι να κάνω;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2111073827 (Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00).
Ξέχασα/Έχασα το Password/Username για το e-Banking μου στην Alpha Bank. Τι να κάνω;
Για να ανακτήσετε το Password σας για το e-Banking online , θα χρειαστείτε:
- Το email σας.
- Το κινητό τηλέφωνό σας.
Για να ανακτήσετε το Username σας για το e-Banking online , θα χρειαστείτε:
- Τον αριθμό μιας κάρτας σας στην Alpha Bank.
- Το email σας.
- Το κινητό τηλέφωνό σας.
Εναλλακτικά, τηλεφωνήστε στο 2111073827 (Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00).
Έχω εγκατεστημένο το ψηφιακό πορτοφόλι myAlpha Wallet στο κινητό μου, αλλά δεν λειτουργεί το Dentist Pass. Τι να κάνω;
Το ψηφιακό πορτοφόλι myAlpha Wallet δεν υποστηρίζει το Dentist Pass. Για να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή κάρτα σας Dentist Pass Visa σε τερματικό POS, πρέπει να την προσθέσετε στο ψηφιακό πορτοφόλι Google Pay μέσα από το myAlpha Mobile.
Χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια;
Γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για το Dentist Pass:
2111073827
Ωράριο λειτουργίας:
Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00