Αξιοποιήστε την αναβαθμισμένη υπηρεσία 3D-Secure για τις online συναλλαγές σας.
Η Alpha Bank, πάντα στο επίκεντρο των εξελίξεων, σταθερά προσανατολισμένη στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και με γνώμονα τη συμμόρφωση με όσα ορίζουν οι Οργανισμοί Αποδοχής Καρτών, έχει αναβαθμίσει την υπηρεσία 3D-Secure κατά τη πραγματοποίηση των online συναλλαγών.
O κωδικός του 3D Secure, ένα μέτρο ασφάλειας για τις συναλλαγές στα ηλεκτρονικά καταστήματα, μέχρι πρότινος ήταν ένας στατικός κωδικός. H πιστοποίηση πλέον γίνεται με δυναμικό κωδικό που αποστέλλεται στο κινητό του Πελάτη. Η σελίδα όπου ο Πελάτης συμπληρώνει τον 3D Secure κωδικό του είναι δυναμική, οπότε και προσαρμόζεται στην οθόνη οποιασδήποτε συσκευής χρησιμοποιεί ο κάτοχος της κάρτας για την πραγματοποίηση της συναλλαγής. Σύμφωνα με έρευνες, οι αλλαγές αυτές έχουν συνεισφέρει αποτελεσματικά στη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης της συναλλαγής (abandonment rate).
Η δεύτερη έκδοση της Υπηρεσίας 3D Secure (3DS v2) έχει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη (3DS v1), τις οποίες πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις, από 1 Ιανουαρίου 2021.
- Το 3DS v2 έχει καταστεί υποχρεωτικό και θα πρέπει οι επιχειρήσεις να το ενσωματώσουν στα βήματα της διαδικασίας πληρωμής του Πελάτη για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, καθώς, πλέον θα δίδεται η δυνατότητα στην εκδότρια τράπεζα της κάρτας να αποφασίσει για την έγκριση ή απόρριψη της συναλλαγής, σε περίπτωση που αυτή επιχειρείται χωρίς τη χρήση του 3D Secure κωδικού. Στην περίπτωση, λοιπόν, που η επιχείρηση δεν έχει ενσωματώσει συστημικά τη δυνατότητα χρήσης της ταυτοποίησης της συναλλαγής με 3D Secure κωδικό, η εκάστοτε εκδότρια τράπεζα της κάρτας του κατόχου, με την οποία η Alpha Βank ή/και η Nexi δεν συμβάλλεται με οιονδήποτε τρόπο, ενδέχεται να απορρίψει τη συναλλαγή της Τραπέζης μας, απαλλασσόμενης οποιασδήποτε προς τούτο ευθύνης.
- Στα προς συμπλήρωση στοιχεία εκ μέρους του Κατόχου στην ιστοσελίδα της Επιχείρησης για την πραγματοποίηση μίας συναλλαγής, πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνεται και πεδίο για τα στοιχεία της διεύθυνσης τιμολόγησης του Πελάτη (billing address), τα οποία θα πρέπει να δρομολογούνται προς την πλατφόρμα Nexi e-Commerce.
- Η διαδικασία πιστοποίησης των μηνυμάτων έχει αλλάξει και εκτός του ιδιωτικού κλειδιού (private key) απαιτείται και η πιστοποίηση της επιχείρησης. Επομένως, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσκομίσουν έγγραφο πιστοποίησης το οποίο θα ενσωματωθεί στο προφίλ τους, στην πλατφόρμα του Nexi e-Commerce. Το συγκεκριμένο αφορά μόνο στη διασύνδεση XML Direct.
Δείτε τις τεχνικές οδηγίες για την online διασύνδεση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με την υπηρεσία Nexi e-Commerce, ανάλογα με τον τρόπο διασύνδεσης που έχετε επιλέξει.