Έλαβα ένα email ή μήνυμα που ζητάει τα στοιχεία των λογαριασμών μου ή τους κωδικούς μου. Τι να κάνω;
Δεν πρέπει να απαντήσετε. Να θυμάστε ότι ποτέ δεν θα σας ζητήσουμε τους κωδικούς σας για το e-Banking ή τα PIN των καρτών σας, ούτε σε email, ούτε σε SMS, ούτε στο Viber, ούτε τηλεφωνικά, ούτε με άλλον τρόπο.
Πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί και επιφυλακτικοί με email ή άλλα μηνύματα (π.χ. SMS) που φαίνεται ότι προέρχονται από εμάς ή και άλλους φορείς (π.χ. gov.gr ή πιθανούς πελάτες που αναφέρουν ότι θέλουν να σας δώσουν προκαταβολή κ.ά.), αλλά σας ζητούν κωδικούς ή στοιχεία λογαριασμών και καρτών. Πρόκειται για τις συνήθεις τακτικές phishing και smishing που αποσκοπούν στην απόσπαση των κωδικών σας.
Ποτέ μην απαντάτε σε τέτοιου είδους μηνύματα ούτε να ακολουθείτε συνδέσμους που μπορεί να περιλαμβάνονται σε αυτά. Αν θέλετε, προωθήστε μας το μήνυμα και διαγράψτε το από το email σας ή το κινητό σας.
Για την ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών σας, θα πρέπει να συνδέεστε στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες μόνο μέσα από:
- Την επίσημη σελίδα της Alpha Bank, με απευθείας πληκτρολόγηση της επίσημης σελίδας https://www.alpha.gr στη γραμμή διεύθυνσης του browser σας.
- Το επίσημο app μας, myAlpha Mobile.
Δείτε και άλλες τακτικές εξαπάτησης που πρέπει να προσέχετε.