Η Alpha Bank Α.Ε. χρησιμοποιεί στις ιστοσελίδες της “cookies” προκειμένου να προσφέρει ένα ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στις ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των “cookies”. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να ανατρέξετε στους Όρους Χρήσεως, στην παράγραφο Πολιτική για Cookies.
Η Alpha Bank Α.Ε. χρησιμοποιεί στις ιστοσελίδες της “cookies” προκειμένου να προσφέρει ένα ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στις ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των “cookies”. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να ανατρέξετε στους Όρους Χρήσεως, στην παράγραφο Πολιτική για Cookies.
   

Αρχική σελίδαΕπικοινωνίαΒοήθειαΔομή σελίδωνΌροι χρήσεωςENGLISH  Αναζήτηση


Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα: Επικοινωνία:
   
   
Alpha Bank
Ο Όμιλος Αlpha Bank
Πληροφόρηση Επενδυτών
Εταιρική Διακυβέρνηση
Γραφείο Τύπου
Οικονομικές Αναλύσεις
Ευκαιρίες Σταδιοδρομίας
Alpha Bank Νέα
Κοινωνική Ευθύνη
 
Συχνές Ερωτήσεις
Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις Πελατών

ΓΕΝΙΚΑ
Για ποια θέματα μπορώ να απευθύνομαι στην Υπηρεσία Πελατών;
Πρέπει να υποβάλω το παράπονό μου μόνον εγγράφως;
Πρέπει να υποβάλω το αίτημά μου αυτοπροσώπως;
Μπορεί η Υπηρεσία Πελατών να είναι αντικειμενική και αμερόληπτη;
Διαφωνώ με την απάντηση/ λύση που μου παρουσιάζετε/προτείνετε.
Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την εξυπηρέτηση που μου παρείχατε.

ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ
Υπάρχουν λύσεις για τη διευθέτηση των οφειλών μου;

ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Ποιες είναι οι προβλέψεις του Αναθεωρημένου Κώδικα Δεοντολογίας των Τραπεζών (ΚΔΤ);

ΟΙ ΗΛΕΚΤΡOΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Έχετε απορίες για τις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες;



ΓΕΝΙΚΑ
Για ποια θέματα μπορώ να απευθύνομαι στην Υπηρεσία Πελατών;
Στην Υπηρεσία Πελατών μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε Πελάτης μας αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στο πλαίσιο της σχέσεώς του με την Τράπεζά ή δεν έχει μείνει ικανοποιημένος από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Πρέπει να υποβάλω το παράπονό μου μόνον εγγράφως;
Έχετε πάντοτε τη δυνατότητα να επικοινωνείτε με την Υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρετήσεως προκειμένου να υποβάλετε το παράπονό σας. Ωστόσο, εφόσον επιθυμείτε την αναλυτική καταγραφή του θέματος που σας απασχολεί, υποβάλλοντας εγγράφως το αίτημά σας μέσω της ιστοσελίδας μας ή με φυσική αλληλογραφία, διασφαλίζετε τη λήψη λεπτομερούς απαντήσεως στο σύνολο των από μέρους σας περιγραφομένων σημείων.

Πρέπει να υποβάλω το αίτημά μου αυτοπροσώπως;
Ναι, για λόγους ταυτοπροσωπίας, επιλέγοντας μεταξύ των διαθέσιμων τρόπων επικοινωνίας με την Υπηρεσία Πελατών της Τραπέζης. Σε ειδικές περιπτώσεις, ισχύει η εκπροσώπηση μέσω πληρεξουσίου, εφόσον συντρέχουν οι εκάστοτε προβλεπόμενες νόμιμες προϋποθέσεις.

Μπορεί η Υπηρεσία Πελατών να είναι αντικειμενική και αμερόληπτη;
Τα Στελέχη μας διαθέτουν μεγάλη εμπειρία και είναι σε θέση να διερευνήσουν και να αξιολογήσουν σε βάθος το κάθε ζήτημα που μπορεί να σας απασχολήσει. Στόχος μας είναι να λάβετε την τεκμηριωμένη απάντησή μας με τη λεπτομέρεια και τη σαφήνεια που απαιτείται, και σύμφωνα με το κανονιστικό και θεσμικό πλαίσιο που διέπει την τραπεζική εξυπηρέτηση.

Διαφωνώ με την απάντηση/ λύση που μου παρουσιάζετε/προτείνετε.
Εσείς αποφασίζετε εάν θα αποδεχθείτε την απάντηση/λύση που σας προτείνουμε. Στην περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση που θα λάβετε από την Τράπεζα, έχετε τη δυνατότητα να απευθυνθείτε στον Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών.

Στοιχεία Επικοινωνίας
Μασσαλίας 1, 106 80 ΑΘΗΝΑ - Τ.Θ. 9166, 100 32 ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 10440, 210 337 6700
Fax: 210 323 8821
www.hobis.gr

Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την εξυπηρέτηση που μου παρείχατε.
Θα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς η αναγνώριση και η επιβράβευση της προσπάθειάς μας. Μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να διατυπώσετε τα θετικά σας σχόλια στο σχετικό δελτίο και να το αποστείλετε ηλεκτρονικά (link) ή να το εκτυπώσετε και να το αποστείλετε υπογεγραμμένο.


ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ
Υπάρχουν λύσεις για τη διευθέτηση των οφειλών μου;
Είμαστε δίπλα σας, για να αναζητήσουμε εκείνες τις λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας.
Για περισσότερες πληροφορίες, ενημερωθείτε στο www.vriskoumelyseis.gr ή επισκεφθείτε ένα από τα Καταστήματά μας.


ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Ποιες είναι οι προβλέψεις του Αναθεωρημένου Κώδικα Δεοντολογίας των Τραπεζών (ΚΔΤ);
Παρακαλούμε, ενημερωθείτε εδώ.


ΟΙ ΗΛΕΚΤΡOΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Έχετε απορίες για τις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες;
Έχετε απορίες για τις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες; Βρείτε εδώ τις απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματά σας.

 Εκτύπωση