Η Alpha Bank Α.Ε. χρησιμοποιεί στις ιστοσελίδες της “cookies” προκειμένου να προσφέρει ένα ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στις ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των “cookies”. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να ανατρέξετε στους Όρους Χρήσεως, στην παράγραφο Πολιτική για Cookies.
Η Alpha Bank Α.Ε. χρησιμοποιεί στις ιστοσελίδες της “cookies” προκειμένου να προσφέρει ένα ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στις ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των “cookies”. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να ανατρέξετε στους Όρους Χρήσεως, στην παράγραφο Πολιτική για Cookies.
   

Αρχική σελίδαΕπικοινωνίαΒοήθειαΔομή σελίδωνΌροι χρήσεωςENGLISH  Αναζήτηση


Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα: Επικοινωνία:
   
   
Alpha Bank
Ο Όμιλος Αlpha Bank
Πληροφόρηση Επενδυτών
Εταιρική Διακυβέρνηση
Γραφείο Τύπου
Οικονομικές Αναλύσεις
Ευκαιρίες Σταδιοδρομίας
Alpha Bank Νέα
Κοινωνική Ευθύνη
 
Στάδια Επεξεργασίας
Με την υποβολή του παραπόνου ή του θέματος που σας απασχολεί στην Υπηρεσία Πελατών της Τραπέζης, ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήµατα:

1. Παραλαβή παραπόνου/ενημέρωση του Πελάτη
2. Διερεύνηση του θέματος σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Τραπέζης
3. Επίλυση του ζητήματος
4. Απάντηση στον Πελάτη

Η Υπηρεσία Πελατών της Alpha Bank θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη της υποθέσεώς σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

Τηλεφωνική επικοινωνία,
Επιστολή (e-mail ή μέσω φυσικού ταχυδρομείου) ή
Μήνυμα (SMS) στο κινητό σας τηλέφωνο.

Στόχος µας είναι να λάβετε την τεκμηριωμένη μας απάντηση το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 20 ηµερών από την υποβολή του ζητήματος στην Υπηρεσία Πελατών.  Εάν απαιτηθεί επιπλέον χρόνος, λόγω πολυπλοκότητας της υποθέσεως, θα ενημερωθείτε εγκαίρως από την Τράπεζα.

 Εκτύπωση